Breek je daar je tanden niet op?quote:
Lekker!quote:Op zondag 23 februari 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een broodje met wat mosterd
Koude taaie karamel is wel lekkerder dan zo zacht ja. Of is het om andere reden?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Maar ander is Twix niet zo lekker vind ik.
Misschien bij Liesje in de Hongaarse winkel. Maar alleen van het merk Wiesbauer. Veel paprika en karwijquote:
Lekker man!quote:Op zondag 23 februari 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien bij Liesje in de Hongaarse winkel. Maar alleen van het merk Wiesbauer. Veel paprika en karwij
Al opquote:Op zondag 23 februari 2020 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Wat voor broodjes hebben ze daar eigenlijk?
Pics pics pics
Niks gewend ook hč?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Moest kokhalsen dus weg gegooid.
Vreemde vage substantie in mijn mond
De chocolade smelt ook niet bij eerste aanraking.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Koude taaie karamel is wel lekkerder dan zo zacht ja. Of is het om andere reden?
Lekkerquote:Op zondag 23 februari 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al op
Beetje dezelfde soort broodjes als in Duitsland, meestal krakend vers.
Truequote:Op zondag 23 februari 2020 16:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De chocolade smelt ook niet bij eerste aanraking.
Dit zijn de meest voorkomende broodjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker
Ik vind het altijd zo jammer als er een zacht of veel te fluffy broodje bij zoiets zit
Stevig brood en knapperig
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hou niet van het onverwachte in mijn mond.
Die zien mij er wel te fluffy uitquote:Op zondag 23 februari 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn de meest voorkomende broodjes.
Vizes
[ afbeelding ]
Kifli
[ afbeelding ]
Allebei knapperig
Lekker hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn de meest voorkomende broodjes.
Vizes
[ afbeelding ]
Kifli
[ afbeelding ]
Allebei knapperig
Zijn juist behoorlijk stevig, zeker die halve maantjes. Wat vind jij dan lekkere broodjes?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zien mij er wel te fluffy uit
Ik hou van stevig
Har har
Belangrijk om eerst aan te kondigen dus?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hou niet van het onverwachte in mijn mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |