Nieuwe eigenaar of vlam flikkert toch een nieuwe keuken erin mét logische indelingquote:
Die is tenminste niet gelijk de rasautist aan het uithangen omdat iets anders zit dan hoe het 'hoort'.quote:
quote:
Ja gewoon een lekker burgerlijk hoekkeukentje met amper werkblad en irritante hoekkastjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nieuwe eigenaar of vlam flikkert toch een nieuwe keuken erin mét logische indeling
Nee gewoon aan deze kant van de wasbak. Zodat ie van beide kanten aan de zijkant zit zegmaar. Aan deze kant is het blad lang dus ga je toch niet staan om bij de wasbak te kunnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja dit wel ja
Één slag naar rechts had logischer geweest
Doe dan wel inductie en niet elektrisch.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben wel mooie keukens hoor bij ikea.
IK zit te denken aan elektrische koken
Inductie is dat alleen de pan heet wordt toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe dan wel inductie en niet elektrisch.
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Inductie is dat alleen de pan heet wordt toch?
Het is idd dit of datquote:Op zondag 23 februari 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon een lekker burgerlijk hoekkeukentje met amper werkblad en irritante hoekkastjes.
Dit jaquote:Op zondag 23 februari 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe dan wel inductie en niet elektrisch.
ja alleen dat duurt heel lang. En hij blijft ook heel lang heet. Dus "even minder gas" betekent de pan weghalenquote:
Ik heb bij mij wel bewust voor gas gekozen, maar dat was meer om de praktische reden dat ik geen ruimte meer had in mijn stoppenkast voor de extra groep voor inductie.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken van die mensen die zeggen "neeee ik wil geen inductie ik blijf op gas koken dat kun je veel gevoeliger afstellen en is beter om op te koken als je graag kookt skreeeeee".
Dat zei Hitler ookquote:Op zondag 23 februari 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij mij wel bewust voor gas gekozen, maar dat was meer om de praktische reden dat ik geen ruimte meer had in mijn stoppenkast voor de extra groep voor inductie.
Ook vervelend als je katten over je aanrecht lopen.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja alleen dat duurt heel lang. En hij blijft ook heel lang heet. Dus "even minder gas" betekent de pan weghalenmeestal ook niet wat je wil
Bijvoorbeeld jaquote:Op zondag 23 februari 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook vervelend als je katten over je aanrecht lopen.
Die smoes gebruiken ze ook altijd bij de Chinees.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook vervelend als je katten over je aanrecht lopen.
Jij bent ook maar een rare trouwens. Ben ik net een beetje aan UitStraling gewend, krijg je ditquote:Op zondag 23 februari 2020 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die smoes gebruiken ze ook altijd bij de Chinees.
Warmt supertraag op en koelt heel langzaam weer af. Slecht te regelenquote:
Lukt nietquote:Op zondag 23 februari 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
18,5° hier. Bruin vet kweken lieve mensen. Goed voor je
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een rare trouwens. Ben ik net een beetje aan UitStraling gewend, krijg je dit
Is de schuld van bitterbal.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een rare trouwens. Ben ik net een beetje aan UitStraling gewend, krijg je dit
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
LTVDK is denk ik nog gestoorder
Ik vind het ideaalquote:
Hoe moet dat dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
Tuurlijk wel, geleidelijk aan halve graad lager gaan per twee weken ofzoquote:
Wat is bruin vet?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:42 schreef Molo het volgende:
Ja maar dat kan je ook met zon nest. Die toon heeft als voordeel dat je realtime het verbruik zietr met een abbo van 4 euro per maand. Heb je dat ook?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal
Wegrijden van werk (wisselende tijden thuis) of andere buitenshuis activiteiten en kachel alvast aandoen.
Vanuit bed aandoen in de ochtend.
Uitdoen van afstand als ik vergeten ben uit te doen.
Makkelijk
Vet kweken zeg je toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, geleidelijk aan halve graad lager gaan per twee weken ofzo
Ja lekker makkelijk. Alles is al de schuld van bitterbal. Okee jouw bestaan misschien nog net niet, maar de restquote:
Dan vries je binnen ene jaar dood gekquote:Op zondag 23 februari 2020 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, geleidelijk aan halve graad lager gaan per twee weken ofzo
Voel mij net een marokkaanquote:Op zondag 23 februari 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk. Alles is al de schuld van bitterbal. Okee jouw bestaan misschien nog net niet, maar de rest
Koffie drinken, groene thee drinken, pittig eten en het regelmatig kouder hebben zodat je lijf harder moet werken en geen laffe papzak wordt.quote:
Oh ik dacht dat er meer geneukt moest worden. Jammerquote:Op zondag 23 februari 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Koffie drinken, groene thee drinken, pittig eten en het regelmatig kouder hebben zodat je lijf harder moet werken en geen laffe papzak wordt.
Wetenschappelijk bewezen dit, ik klets graag uit mijn nek maar niet rondom dit soort zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |