abonnement Unibet Coolblue
pi_191643105
Op de administratie van de betoncentrale werkt sinds kort Esmeralda,
24 jaar, lang golvend blond haar, prachtige ronde vrouwelijke vormen, eindeloze lange sabbelbenen onder een ultra-kort rokje en, expres of niet, altijd een geile blik. :P :9
Esmeralda zou best. mocht ze in dezelfde tijd geleefd hebben, gerust op dezelfde lijn gezet mogen worden als sexbommen als Marilyn Monroe, Jane Russel, afijn, zoals gewoonlijk zullen jullie vragen om pics, van haarzelf vind ik te riscy maar dit komt als voorbeeld erg aardig in de buurt:



Niet verwonderlijk dus dat ze veel mannelijke aandacht trekt in wat nog een lekker ouderwetse vrijplaats is voor gezonde testosteron-arbeiders. :7
Dat ik er natuurlijk ook oog voor had toen ze een paar productielijsten overhandigde in de kantine viel mijn vriendin ook op. (Ze was vrij en kwam even een paar gefrituurde snacks brengen voor mij en mijn maties.)
Dat en ook andere dingen.
ik had laatst een nieuwe telefoon gekocht omdat de oude kaduuk was, logisch dat als je iets ouds vervangt door nieuw dat je dat een veel uitgebreider model krijgt dat er ook veel flitsiger uitziet, er moest een nieuwe tv komen omdat de software van de ouwe niet meer update, ik heb pas weer voor een paar honderd euro een nieuwe geluidsinstallatie in mijn Ford taunus in laten bouwen, toevallig komt dat allemaal samen ....afijn, haar vraag was heel bedeesd..,''Heb jij toevallig een midlifecrisis???''
Ik: ''Hoezo?''- zij noemt de waslijst op...
''Schat, Kerels in een midlifecrisis steken zich in een biker-outfit a la de terminator, kopen een Harley, zeggen de huur op en gaan een jaartje toerend backpacken met een mokkel dat twintig jaar jonger is!'' :')
Enigszins pruillippend nemen we afscheid met een flauw kusje (van haar kant) want mijn pauze zat er weer op...Zij bleef nog even met wat kantoorwijven ouwehoeren..

Terwijl ik me weer begaf naar de productiehal word ik benaderd door Tony de voorman die mij verteld dat we de productie vandaag verder moeten laten voor wat het is en dat alle mallen (waarin de betonplaten gestort worden) van hal 2 moeten worden schoongemaakt en ingevet.
Niet mijn favoriete klusje hier, niet alleen is het prutswerk met hamer en beitel overal kleine kutstukjes beton tussen uit te meppen, je krijgt er ook nog genoeg vet van op je kleren en je handen om een frituurtent drie maanden lang non-stop bezig mee te houden.
Na twee uur had ik het hele traject afgewerkt ging ik ff naar de plee.
Ik begaf mezelf de trap op naar boven alwaar de herenkleedkamer is met de toiletten en ga zitten voor boodschap nr. 2.

Nu was ik echt overal moddervet van al dat smeerwerk met vet en olie en normaal had ik ff eerst mijn handen en gezicht gewassen maar na twee uur in houdingen werken die de stoelgang stimuleren had ik daar geen tijd voor. :X
Ik draai dus de deur op slot, jens mijn overal uit en ga zitten bombarderen.
Opgelucht van de lekkerste schijtbeurt ooit trek ik door...

Nu begon echter de ellende...omdat mijn handen moddervet waren was het al geen pretje om mijn reet af te vegen, maar ik kreeg verdomme met mijn in en invette vingers het slot niet meer open!!! Ter verduidelijking, wij hebben dit soort draaisloten (links) en dan nog slecht onderhouden en stroef ook! Tel daar dan ff vette vingers bij op en tel uit je winst! |:(

Na tien minuten kloojen en roepen gaf ik het op.... :'(

Ik ging het dus anders doen, ik klim op de toiletpot, schuif de plaat van het systeemplafond opzij en klim naar boven
Oké, gelukt! Ik was de plee uit maar nu? :')
Daar boven bevind ik me dus in een soort van stikdonkere kruipruimte van iets meer dan een meter hoog tussen de verdiepingen waar ik geen flikker zie.
Ik pak dus mijn telefoon als zaklamp en zie allemaal lichtbakken met TL-buizen en stekkerdozen, bedrading, leidingen en ijzerwerk.
Zoekend naar een uitgang kruip ik door....het kan mij geen kut schelen waar ik uitkom, voor mijn part op het kantoor van de directie! kan ik ze gelijk letterlijk en figuurlijk hun vet geven over deze wantoestanden!!! :(
Nu zie ik daar na een tijdje kruipen een paar gipsplaten! Ik wrik ze los, schuif ze opzij en kijk recht naar beneden.
Zit ik daar direct, maar dan ook echt direct boven de damestoiletten! :o

En wie zit daar net toevallig op de pot onder me????
Juist! Esmeralda! In volle glorie met haar lange romige beentjes op de pot!
Van schrik door het gerommel boven haar kijkt ze omhoog, ziet ze mij met mijn mobiel uit dat gat hangen!!!!!
Op het moment dat ze haar bek open wil trekken breekt echt de tering los!!!
De gipsplaten van het plafon kunnen mijn gewicht niet houden, ze breken en ik kukel daar recht voorover met mijn harses naar beneden!!!

Door het enorme kabaal en geschreeuw stormt de halve kantoorbezetting het damestoilet op, allereerst de dames, daarna ook vanwege de klaarblijkelijke noodsituatie een paar heren.
Ze horen Esmeralda en mij schreeuwen, een paar enorme stofwolken en een gat in het plafon.
Bij het gebrek aan gelegenheid om antwoord te geven word door een van de dames de toiletdeur opengedaan met de zijkant van een stuiver.
Bij het open maken van de deur treffen ze het volgende tafereel...
Namelijk ik met mijn hoofd in de pot tussen de gespreide benen van Esmeralda, mijn spartelende benen tetsen heen en weer tegen haar schreeuwende gezicht, wat zich op haar beurt tussen mijn koonjuwelen zit..stel jezelf maar standje 69 maar dan verticaal en met veel rommel en paniek zullen we maar zeggen...
en ik natuurlijk met mijn mobiel in mijn hand....

Afijn,...om een lang verhaal kort te maken..nadat de toeschouwers bekomen zijn van de schrik en klaar zijn met hun stomme gegaap word ik door een paar kerels overeind geholpen en met blauwe plekken het toilet afgesleurd...Esmeralda word door een paar dames omringd en ondersteunend eveneens het toilet afgehaald...
Nadat de rust hersteld was, en dat duurde wel ff, worden we beiden ondervraagd.
Eerst door een kantoorpik, maar later besluit de directie zichzelf daar mee te bemoeien.

Het verhaal van Esmeralda was vanuit haar standpunt natuurlijk duidelijk, ze zit op de w.c. ziet boven die kop van mij met mijn mobiel in mijn hand en de rest blablabla..vul maar in.
Toen ik echter aan de beurt was, het scheelde niet veel of ik was op staande voet ontslagen maar toch bleek ik nog voldoende krediet te hebben, deed ik mijn kant van het verhaal.
Vreemd maar gelukkig genoeg klonk mijn kant van het verhaal zo geloofwaardig dat sommige directieleden inderdaad aan vermeende opzet begonnen te twijfelen...zeker toen men de feiten na ging trekken...de wc-deur, de sloten, alles werd nagetrokken...men kwam tot geen andere conclusie dan dat ik inderdaad het slachtoffer was van ongelukkige feiten.
dit natuurlijk ook medegedeeld aan Esmeralda die na twee uur rillen en vijf glaasjes water gek maar gelukkig genoeg het hele verhaal ook aannemelijk vond en begreep...

De zaak werd uitgesproken, ik bood haar mijn excuses aan, zij begreep het wel, de directie bood haar excuses aan en beloofde onmiddellijk om de sloten te vernieuwen.
Het werd tijd om naar huis te gaan...
Een maal thuis vroeg ik me af hoe het aan mijn vriendin te vertellen, aangezien zij ook wel eens op de zaak komt had ik liever dat ze het van mij hoorde dan van iemand anders ...gelukkig was ze voordat het gebeurde allang vertrokken...
Maar eerst die vuile vettigheid uit en douchen, want door al het gelul was ik nog steeds moddervet. ''Ik ga nu douchen maar daarna moeten we even praten over iets dat vandaag gebeurd is goed?''
Ze kijkt me afvragend aan maar goed...terwijl ik boven staat de douchen gaat daar echter de deurbel!
Mijn Vriendin doet open en daar staat Esmeralda! Met mijn mobiele telefoon!
Op de vraag wat er is zegt Esmeralda ''Heeft ie je al verteld wat er gebeurt is vandaag op de betoncentrale?''
Mijn vriendin: ''Ja, hij heeft wel iets gezegd maar...''
Esmeralda met een ietwat verwrongen glimlach. ''Nou ja goed, dan weet jij het ook, we hebben het er niet meer over maar hier is zijn mobiel, ik dacht die kom ik even terug brengen.''
- "jaaaa..Maar hoe kom jij daar dan aan?''
''Dat weet je toch? die heeft ie laten vallen natuurlijk na dat gedonder tussen ons op het toilet?''
-''He???
''Ja, Ik ben er ook niet blij mee, kijk, ik heb ook blauwe plekken op mijn benen en zit onder de vlekken maar gelukkig is het toch nog goed afgelopen..we praten er niet meer over...''
''-Wat???''
''Nee hoor voor mij is het hoofdstuk afgesloten maar morgen is het weer een dag zoals alle andere, vertel hem dat maar, hoeft ie zich ook geen zorgen meer te maken.''
''-Maar.....''
''Oh ja, nog wat...Ik kijk niet in iemands telefoon en ik begrijp nu wel waarom ie hem nodig had maar mochten er per ongeluk op een of andere manier foto's of ander opnamemateriaal op staan van ons intieme moment dat ik hem er dan wel op vertrouw dat ze gewist worden. Goedendag!''
En daar liep ze weg richting haar Twingo mijn vriendin sprakeloos achter latend....

Resultaat: probeer haar er nu maar eens van te overtuigen dat ik geen midlifecrisis heb... :'(
Dat.. en het is hondenweer buiten en het waait door de kieren van de zolder van het ouderlijk huis...daar moet ik door mijn thuissituatie nu voorlopig ff bivakeren op een ouwe matras.

Klacht: Was het maar waar dat ik nog opnames van die stinkmossel had kunnen maken dan had ik er tenminste nog iets aan gehad! Maar doordat die mobiel in de pot was gevallen was ie zeiknat dus ook nog eens 250¤ finaal naar de klote!!!! :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 23-02-2020 14:36:36 ]
  zondag 23 februari 2020 @ 11:57:26 #2
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191643160
Werkman topic, geen DM gehad. -O-
Nu lezen

Edit: Tevens FiPo pakken.
pi_191643197
DM gehad, meteen lezen :)
-nee-
pi_191643201
DM gehad, nu lezen _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 23 februari 2020 @ 12:03:26 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191643217
Werkman *O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 23 februari 2020 @ 12:03:54 #6
206731 Mortaxx
Doomer
pi_191643220
Geen dm toch gelezen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 23 februari 2020 @ 12:05:16 #7
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191643233
DM gehad, lange tekst, later onder genot van een biertje ff lezen. Schitterende foto zag ik al.
pi_191643237
Hahahahahaha fucking hell.
pi_191643238
Werkman DM gehad, prachtig avontuur. ^O^
pi_191643251
Verzonnen verhaal
pi_191643253
DM gehad, straks lezen want hier wil ik geen vluggertje van maken _O_
pindazakje
  zondag 23 februari 2020 @ 12:08:34 #12
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_191643265
DM gehad, straks even lezen tijdens het schijten *O*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_191643284
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_191643320
DM gehad en gelezen goeje topic weer _O_ _O_ *O* *O*
  zondag 23 februari 2020 @ 12:17:17 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191643347
Geen DM gehad. Licht geweend. Nog niet gelezen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_191643459
Heel goed weer *O*
I will do what i must !!
pi_191643472
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:05 schreef Lunatiek het volgende:
Schitterende foto zag ik al
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 februari 2020 @ 12:24:36 #18
74056 crew  ToT
pi_191643477
DM gehad, ik ga zo lezen! B-)
  Grootste baggeraar 2022 zondag 23 februari 2020 @ 12:29:44 #19
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_191643573
DM gehad *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 12:29:59 #20
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_191643577
_O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_191643604
verplaatsen naar ONZ aub....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 23 februari 2020 @ 12:33:22 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191643623
DM gekregen, TVP.
  zondag 23 februari 2020 @ 12:35:12 #23
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191643651
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:24 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik onlangs nog kwijt geraakt in die boezem, straks even zoeken. :+
Gelieve verwijderen
  zondag 23 februari 2020 @ 12:40:05 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191643729
DM gehad , nu ff rukken
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 23 februari 2020 @ 12:40:59 #25
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_191643745
Dm gehad, lekkere foto _O_
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')