Vreemd hahaha..quote:Op zondag 23 februari 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar vorige week zaten we hier op 7/8 en toen ging de boom voor het huis minder hard heen en weer dan nu met 5/6
ga ff deinen in de busquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:04 schreef aKboR het volgende:
Van voor in naar achteren van links naar rechts
Ik weet niet of ze er vrolijk van worden als je eerst van voor en dan van achteren er in gaat. Beter dan andersom maar niet iedereen is er van gediendquote:Op zondag 23 februari 2020 13:04 schreef aKboR het volgende:
Van voor in achteren van links naar rechts
Ja patatten bakken heb net 5 kilo aardappelen zitten schillen en snijden, frituur pan schoongemaaktquote:
Aardappelen schillenquote:Op zondag 23 februari 2020 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja patatten bakken heb net 5 kilo aardappelen zitten schillen en snijden, frituur pan schoongemaakt
ik hou niet van patat met schil.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aardappelen schillen![]()
Gewoon schoonmaken, snijden en dan is het prima.
Mijn grote vriend @hemarookworst is ook maar afwezigquote:Op zondag 23 februari 2020 13:22 schreef dud0r het volgende:
Waar is sky eigenlijk? Die heb ik de hele dag nog niet gezien
DIe was er wel vanmorgenquote:Op zondag 23 februari 2020 13:22 schreef dud0r het volgende:
Waar is sky eigenlijk? Die heb ik de hele dag nog niet gezien
Heb ik gemist danquote:
Ja, hij was er vroeg Had niet geslapen nog. Denk dat die nu wel plat ligtquote:
Wat een mietjequote:Op zondag 23 februari 2020 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij was er vroeg Had niet geslapen nog. Denk dat die nu wel plat ligt
Ja. Anders zat die hier niet hèquote:
Ik kijk niet verder dan myat.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Anders zat die hier niet hède echte manne topic is een deurtje verder
Die had vakantie gehad, gisteravond is hij terug gekomenquote:Op zondag 23 februari 2020 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn grote vriend @:hemarookworst is ook maar afwezig
Dan je neus lang isquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die had vakantie gehad, gisteravond is hij terug gekomen
Wat is dat met al die DTS-bans de laatste tijd?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die had vakantie gehad, gisteravond is hij terug gekomen
Ja alleen een bepaald persoon nog steeds nietquote:Op zondag 23 februari 2020 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Boel mensen met vakantie de laatste tijd
Raarquote:Op zondag 23 februari 2020 13:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja alleen een bepaald persoon nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |