Met mn mond onder de mayotap hangenquote:Op zondag 23 februari 2020 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ga je de frituurbak leeg drinken?
[..]
Niet gezien.
oeps das triestquote:
Ja, trap ons maar de grond in.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 13:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met mn mond onder de mayotap hangen
Die waaien eruit hoorquote:
quote:
Ik heb net een bak koffie gepakt nr zoveel vandaagquote:
Jezus, dat doen ze snelquote:
Heb nog geen koffie gehad, vanavond wel weer een lattequote:Op zondag 23 februari 2020 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net een bak koffie gepakt nr zoveel vandaag
Proost!!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, ik ga carnavallen. Dikke kans dat ik hier straks nog wel even dronken kom binnenvallen.![]()
Veel plezier. Waai niet wegquote:Op zondag 23 februari 2020 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed, ik ga carnavallen. Dikke kans dat ik hier straks nog wel even dronken kom binnenvallen.![]()
Veel plezier en doe voorzichtig ivm de windquote:Op zondag 23 februari 2020 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alaaaaaaafquote:Op zondag 23 februari 2020 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alleen de optochten, de rest gaat gewoon doorquote:Op zondag 23 februari 2020 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Op veel plekken is carnaval afgelast
Zuipen tot we kruipen!quote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alleen de optochten, de rest gaat gewoon door
Kan best tof zijn, vier het zelf al jaaaren niet meer, maar heb er veel plezier mee gehad ooitquote:
Ah het zuipen dusquote:Op zondag 23 februari 2020 14:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alleen de optochten, de rest gaat gewoon door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |