quote:Op zondag 23 februari 2020 09:28 schreef borbit het volgende:
Mensen die de basisschool afgemaakt hebben kunnen meestal wel een beetje spellen.
quote:
Een baan waar je veel volle getalenteerde mensen tegen komt.quote:
Had ik moeten bedenken. Bedankt voor de toelichting.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een baan waar je veel volle getalenteerde mensen tegen komt.
Ik denk dan aan een talentscout voor een afvalprogramma.
Oh.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:25 schreef vfud het volgende:
Mensen die een talentvolle baan hebben net als ik en veel geleerd hebben middels zelfstudie.
Tonen meer HBO en WO denkniveau dan
de de geniddelde HBO en WO geschoolde via een onderwijs instelling
Die dingen gaan vaak samen.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:39 schreef Momo het volgende:
Of je bent een goede troll of gewoon een idioot
Maar dat compenseren ze met een 9 voor narcisme hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Veel autodidacten missen in hun zelf bedachte uni++ curriculum het vak zelfreflectie.
Je laat je tenminste niet tegenhouden door enige kennis van zaken.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:59 schreef vfud het volgende:
Daar worden ondwrwijzers voor de klas zekden aangenomen want dan moeten ze echt werken ipv 12 weken per jaar vakantie
Idd en sommige zelfbenoemde autodidacten hebben ook nog een ernstige vorm van dyslexie zoals we hier ook kunnen constateren.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat compenseren ze met een 9 voor narcisme hoor.
er was ook eens een autodidact die zelf een raket bouwde om te checken of de aarde wel echt plat is...quote:Op zondag 23 februari 2020 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd en sommige zelfbenoemde autodidacten hebben ook nog een ernstige vorm van dyslexie zoals we hier ook kunnen constateren.
Het probleem schuilt hem er mogelijk in dat het normale opleidingstraject een breed curriculum geeft, waarbij sommige vakken zwaar meetellen, omdat je dat in het dagelijks leven veel moet toepassen. Daarom speelt Nederlands zo'n belangrijke rol in het basis- en middelbaar onderwijs.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd en sommige zelfbenoemde autodidacten hebben ook nog een ernstige vorm van dyslexie zoals we hier ook kunnen constateren.
Als je een 3 haalt voor zelf reflexquote:Op zondag 23 februari 2020 09:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat compenseren ze met een 9 voor narcisme hoor.
Een breed opgeleid persoon heeft de maatschappij veel meer aan als de autodidact die bij wijze van spreken elk serienummer van volvo onderdelen uit zijn kop kan dreunen maar nog niet eens deze bij elkaar zou kunnen tellen.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:46 schreef vfud het volgende:
[..]
Als je een 3 haalt voor zelf reflex
is dat wel noodzaakekijk om naar een volgend eigen school jaar over te gaan
Jullie waardeloosheid druipt er vanaf.
Maar dat heb als je georganiseerd onderwijs volgt en te stom bent om
zelf autodidact te zijn
Ja, hoi.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:59 schreef vfud het volgende:
Zitten hier soms leraren en onderwijzers ?
Je haalt nu de gekste voorbeeld van een autididact aan in je strijd als onderwujzer of leraar tegen het autodidactisne. Alsof dat het beekd is .quote:Op zondag 23 februari 2020 10:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een breed opgeleid persoon heeft de maatschappij veel meer aan als de autodidact die bij wijze van spreken elk serienummer van volvo onderdelen uit zijn kop kan dreunen maar nog niet eens deze bij elkaar zou kunnen tellen.
HBO denkniveau outperform ik, maar Netflix denkniveau is voor mij lastig.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:21 schreef Chia het volgende:
Wat is HBO denkniveau? En is er dan ook Netflix denkniveau?
Want maar tot je op het VPRO zit dan piep je wel anders.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
HBO denkniveau outperform ik, maar Netflix denkniveau is voor mij lastig.
Ik heb vaak moeite in series verhaallijnen te volgen, vooral als de scenes niet in chronologische volgorde zijn en met flashbacks enzo, of dat het verhaal ergens middenin een scene begint dat je echt denkt wtf waar gaat dit over?
Welke vooropleiding moet je daarvoor gehad hebben?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:07 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Want maar tot je op het VPRO zit dan piep je wel anders.
Je moeder op sterfbedquote:Op zondag 23 februari 2020 11:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Autodidacten zijn per definitie niet opgeleid. Sukkel.
SBS. Liefst op niveau 9, maar met 6 kom je er waarschijnlijk ook wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke vooropleiding moet je daarvoor gehad hebben?
Nee, klopt niet. Iemand kan prima een drs in pakweg Italiaanse taal- en letterkunde zijn, maar voor het Chinees, striptekenen of rozenteelt autodidact.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Autodidacten zijn per definitie niet opgeleid. Sukkel.
ZAPP.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke vooropleiding moet je daarvoor gehad hebben?
Dit topic zal zo ook eindigen voorspel ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 11:25 schreef Cheeseburgert het volgende:
HBO niveau. Leer je daar kut eindes schrijven voor epische series?
Die heb ik afgerond, mijn skripsie is in briefvorm gepubliceerd in de Achterwerk.quote:
Ik zag het in TRU, ja. En in KLB.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Komt door niewetidskindre kzeg je eerlyk
Wat hebben de niet nieuwetijdse in hun of haar leven bereikt.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Komt door niewetijdskinderen zeg je eerlyk
Pecies!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:22 schreef vfud het volgende:
[..]
Wat hebben de niet nieuwetijdse in hun of haar leven bereikt.
Ze denken de juiste weg te begaan .
Maar veel niet nieuwetijdse hadden
netzo goed nooit kunnen leven en geboren worden worden
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:03 schreef vfud het volgende:
Ik voel mij niet meer geroepen
om op dit onder niveau nog te
reageren. Daar zijn autodidacten
te slim voor en hebben wel wat beters te dorn h dan naar het doorsnee
volk te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |