Heb het naast me staan, kwark met havermoutquote:
Belangrijkste maaltijd van de dag bla bla blaquote:
Oeps, ik liegquote:Op zondag 23 februari 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het naast me staan, kwark met havermout
Ja je kan er alles van vinden en ieder moet doen wat hij/zij wil.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Belangrijkste maaltijd van de dag bla bla bla
Ik moet het ook niet te vaak overslaan dan ga ik het ook merkenquote:Op zondag 23 februari 2020 08:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja je kan er alles van vinden en ieder moet doen wat hij/zij wil.
Maar ik heb gemerkt dat het echt werkt.
Vreet wolfquote:Op zondag 23 februari 2020 08:37 schreef dud0r het volgende:
Ik kan het niet eens overslaan![]()
Ik word met honger wakker, echt niet dat ik dan niet ga eten
quote:Op zondag 23 februari 2020 08:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja je kan er alles van vinden en ieder moet doen wat hij/zij wil.
Maar ik heb gemerkt dat het echt werkt.
De hele week als ik de voorspellingen zo ziequote:Op zondag 23 februari 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Man o man het blijft maar regenen he, zo te zien een hele dag weer
Ik laat het ook aan mijn deur voorbij gaan hoor. Ik schud me er voorquote:Op zondag 23 februari 2020 08:46 schreef dud0r het volgende:
Dat klinkt niet lekker. Maar ik ben geen fan van schaaldieren
Alleen die lucht al, vreselijkquote:Op zondag 23 februari 2020 08:50 schreef dud0r het volgende:
Vis vind ik dan wel weer lekker. Is wel ongeveer het enige waar ik moeite mee heb om weg te werken als ik net wakker ben
En dan op je nuchtere maagquote:Op zondag 23 februari 2020 08:49 schreef PlymouthFury het volgende:
Mogge aKboR. Is stevig dot, maar lekker. Ik hou ook niet echt van schaaldieren, dit is ook het enigste wat ik lekker vind daarvan dud0r.
Ja vies he morguh trouwensquote:
Nee, ik ook nietquote:Op zondag 23 februari 2020 09:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, maar heerlijk hoor. Moet er niet aan denken kibbeling zo vroeg.
De hele week zo te zienquote:
Nee. En dat terwijl ik een week vrij hebquote:
Ja, je kan beter een dik pak sneeuw hebben dan ditquote:Op zondag 23 februari 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. En dat terwijl ik een week vrij heb
Kut ja, dat word weekje dtsquote:Op zondag 23 februari 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. En dat terwijl ik een week vrij heb
Liever gewoon droog en zonquote:Op zondag 23 februari 2020 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je kan beter een dik pak sneeuw hebben dan dit
Je het Mikey weer ingehaald Dud
Hele week keihard bolken!quote:
Idd, maar dit is wel weer veel in een keer. Voetbal amateurs ook afgelast, de meeste.quote:Op zondag 23 februari 2020 09:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel goed voor het grondwater zullen we maar denken.
Duidelijke taalquote:
Oeps, die bolk was voor dude ha ha haquote:
Ja jaquote:Op zondag 23 februari 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, die bolk was voor dude ha ha ha
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |