OM te bolken voor mij, dat is makkelijker winnenquote:Op zondag 23 februari 2020 07:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom gaan die dan op je stoel zitten : s
Je bent te goed.quote:Op zondag 23 februari 2020 07:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan zal ik het de volgende keer met appeltjes voor je maken
Misschien wil Sky wel een keer voor jou.......... als je hem lief aankijktquote:Op zondag 23 februari 2020 07:08 schreef aKboR het volgende:
Is echt een super ontbijt/lunch waarvoor je me wakker kan maken
Maar een keer in de week.
Heb wel in hotels meerdere dagen zo'n ontbijt gehad maar dan is het net ff te veel
WAKKER WORDEN KAKBORquote:Op zondag 23 februari 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil Sky wel een keer voor jou.......... als je hem lief aankijkt
Sky wil jij aKboR een keer wakker maken, dit is je kans
Nee niet zo, met liefde, en een ontbijtje.quote:
Ik had het graag voor je gedaan als je gisteren niet zo hard geschreeuwd had dat je even niets met vrouwen wildequote:Op zondag 23 februari 2020 07:17 schreef aKboR het volgende:
nimand begrijpt mij en gunt me ontbijtje
dat ging alleen over het fysieke werkquote:Op zondag 23 februari 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het graag voor je gedaan als je gisteren niet zo hard geschreeuwd had dat je even niets met vrouwen wilde![]()
Der staat een paard in de gang............quote:Op zondag 23 februari 2020 07:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
dat ging alleen over het fysieke werk
Tijd voor polonaise maar gisteren ff niet aan mijn lijf
Nee dan had ik me moeten scheren opdoffen etc want ook dan wil je schoon voor de dag komen.. en daar had ik net ff geen zin anquote:
Was maar een hobbelpaardquote:Op zondag 23 februari 2020 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Der staat een paard in de gang............
Had er gisteren avond ook last van
Wat vertelde ik je. Je denkt dat het stopt maar blijft sluimerig aanwezig en dan boem bats slaat het weer toe.quote:Op zondag 23 februari 2020 07:21 schreef aKboR het volgende:
koelere begin opeens weer te snotteren en niezen als een gek
Ja heb de hele nacht zitten hobbelenquote:
vertel ninjaquote:Op zondag 23 februari 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb de hele nacht zitten hobbelen
Daar heb je ook weer een punt, dan wil je toch zeker het luie zweet van je lijf spoelenquote:Op zondag 23 februari 2020 07:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee dan had ik me moeten scheren opdoffen etc want ook dan wil je schoon voor de dag komen.. en daar had ik net ff geen zin an
Was nog wel een slome, was je er niet bijquote:
Jawelquote:Op zondag 23 februari 2020 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was nog wel een slome, was je er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |