Terwijl hij echt meer dan prima inviel de laatste tijdquote:Op zondag 23 februari 2020 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we die Karsdorp maar gewoon niet meer doen anders, tenzij hij een contract voor langere tijd tekent. Waar is die mee bezig zeg.
Dat was hij in de jeugd toch ook, of ben ik in de war moet iemand anders?quote:Op zondag 23 februari 2020 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl hij echt meer dan prima inviel de laatste tijd
Op het middenveld
Gaat echt een cult figuur wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:13 schreef Caland het volgende:
De lelijkste spits van de eredivisie strikes again
Dat klopt. Altijd een 10 geweestquote:Op zondag 23 februari 2020 00:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat was hij in de jeugd toch ook, of ben ik in de war moet iemand anders?
4 miljoen voor een spits die alleen maar heel hard kan werken.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:19 schreef Caland het volgende:
Njah, het is wel leuk dat Bozenik die bal weer per ongeluk tegen z’n knie aan krijgt. En aan inzet geen gebrek. Maar het hield bij hem ook allemaal niet over vandaag.
Nouja, er valt genoeg aan te verbeteren en er zijn spitsen die slechter zijn begonnen. Wat dat betreft wel leuk voor hem.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
4 miljoen voor een spits die alleen maar heel hard kan werken.
Alsof je er wat zinnigs over kan zeggen na 100 minuten spelen. Dat het geen Ronaldinho is zien we ook wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:19 schreef Caland het volgende:
Njah, het is wel leuk dat Bozenik die bal weer per ongeluk tegen z’n knie aan krijgt. En aan inzet geen gebrek. Maar het hield bij hem ook allemaal niet over vandaag.
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij z'n drugsdealer niet betaalt vermoed ik gezien zijn spel.
Ik vind het wel pijnlijk om te zien. Hij heeft ook helemaal geen spelvreugde meer. Misschien kan John Troost er nog wat mee.quote:
Is ook zo. Vond hem vorige week tegen Zwolle wel aardig in de combinatie.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, er valt genoeg aan te verbeteren en er zijn spitsen die slechter zijn begonnen. Wat dat betreft wel leuk voor hem.
Misschien kunnen ze samen de zonnedans doen idd.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel pijnlijk om te zien. Hij heeft ook helemaal geen spelvreugde meer. Misschien kan John Troost er nog wat mee.
Nee daarom. Persoonlijk hou ik niet zo van dat soort spitsen, maar zijn enthousiasme en gebrek aan ‘Kuipvrees’ is wel aanstekelijk.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je er wat zinnigs over kan zeggen na 100 minuten spelen. Dat het geen Ronaldinho is zien we ook wel.
Dat ziet iedereen behalve @onlogischquote:Op zondag 23 februari 2020 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je er wat zinnigs over kan zeggen na 100 minuten spelen. Dat het geen Ronaldinho is zien we ook wel.
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel pijnlijk om te zien. Hij heeft ook helemaal geen spelvreugde meer. Misschien kan John Troost er nog wat mee.
[..]
Is ook zo. Vond hem vorige week tegen Zwolle wel aardig in de combinatie.
Op basis waarvan dan? Ze hebben vrijwel geen enkele échte kans gehad en hingen alleen maar met de kont tegen de 16.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:47 schreef Caland het volgende: [..] Groot woord, maar ze hadden wel een puntje verdiend. Magic Dickgod
Geheel toevallig dat deze man dit doet net op het moment dat er een interview met camera plaatsvindt. Ongelofelijk dat men met dit soort clowns in zee gaat.quote:
Ik had juist het idee dat ze vrijwel de gehele tweede helft balbezit hebben gehad.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan? Ze hebben vrijwel geen enkele échte kans gehad en hingen alleen maar met de kont tegen de 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |