Oh, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel mag alweer niet spelen dus daar moet je nooit meer aan beginnen.
Ah, ja. Dat zou ik inderdaad niet meer doen dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://m.fcupdate.nl/voe(...)en-stapje-terugdoen/
Sneu, maar teveel risico wat mij betreft.
Ach welneequote:Op zondag 23 februari 2020 18:32 schreef Landgeld het volgende:
Gaat toch nog spannend worden het kampioenschap
We hadden nu al bijna kampioen kunnen zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 18:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Thuis winnen van ze, dan nog 4 punten. Echt, zonder Stam....
Sowieso was ik net eigenlijk best wel verrast toen ik de stand bekeek en het blijkt dat wij gewoon de ploeg met de minste nederlagen zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 18:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Thuis winnen van ze, dan nog 4 punten. Echt, zonder Stam....
Hm ja. Stam was koning gelijkspelen. Al moet ik zeggen dat ik het gevoel heb dat we de eerste 5 potten verloren hebben.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso was ik net eigenlijk best wel verrast toen ik de stand bekeek en het blijkt dat wij gewoon de ploeg met de minste nederlagen zijn
Nee joh. Laten we eerst volgende week maar winnen PSV. Dat zie ik allemaal niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:32 schreef Landgeld het volgende:
Gaat toch nog spannend worden het kampioenschap
Ja dat is ook zo. Al die belabberde gelijke spelen onder Stam...quote:Op zondag 23 februari 2020 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso was ik net eigenlijk best wel verrast toen ik de stand bekeek en het blijkt dat wij gewoon de ploeg met de minste nederlagen zijn
Nou inderdaad. Die pot hebben we echt 3 á 4 100% kansen gemist.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Al die belabberde gelijke spelen onder Stam...
En onder Advocaat hadden we ook moeten winnen bij Vitesse.
Zo makkelijk als de thuispot gaat het niet worden, maar PSV ontbeert het ook wel echt aan kwaliteit. Die moeten we gewoon winnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Laten we eerst volgende week maar winnen PSV. Dat zie ik allemaal niet zo snel gebeuren.
Verwacht dat PSV thuis tegen Feyenoord toch wel een stuk beter gaan spelen dan normaal. Zelfs uit waren ze de eerste 15 minuten een stuk beter en toen liep het voor geen meter. Tuurlijk moeten we ze kunnen pakken, maar heel veel vertrouwen in dit labiel voetballende Feyenoord vind ik lastig (even los vh feit dat we onze wedstrijden over het algemeen wel verdiend winnen gezien de kansen).quote:Op zondag 23 februari 2020 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo makkelijk als de thuispot gaat het niet worden, maar PSV ontbeert het ook wel echt aan kwaliteit. Die moeten we gewoon winnen.
Maar toen speelde PSV nog met Bergwijn en Malen. Nu staat daar echt niks meer.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Verwacht dat PSV thuis tegen Feyenoord toch wel een stuk beter gaan spelen dan normaal. Zelfs uit waren ze de eerste 15 minuten een stuk beter en toen liep het voor geen meter. Tuurlijk moeten we ze kunnen pakken, maar heel veel vertrouwen in dit labiel voetballende Feyenoord vind ik lastig (even los vh feit dat we onze wedstrijden over het algemeen wel verdiend winnen gezien de kansen).
True, maar wij missen met Sinisterra toch ook wel een belangrijke kracht. Bozenik is ook niet echt je van hetquote:Op zondag 23 februari 2020 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar toen speelde PSV nog met Bergwijn en Malen. Nu staat daar echt niks meer.
Nee, mee eens. Ik herinner mij wel dat Dumfries vaak moeite heeft met Larsson dus wie weet.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
True, maar wij missen met Sinisterra toch ook wel een belangrijke kracht. Bozenik is ook niet echt je van het
Stuk van de rotonde tot net iets na het stadhuis is volgens mij dan wel klaar.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:53 schreef Caland het volgende:
De coolsingel wordt toch nog steeds verbouwd?
Laten we dat kampioenschap dit seizoen dus nog maar even voor wat het is
Toevallig, Larsson heeft ook vaak moeite met Larssonquote:Op zondag 23 februari 2020 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, mee eens. Ik herinner mij wel dat Dumfries vaak moeite heeft met Larsson dus wie weet.
Waarde van Jörgensen momenteel?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lees net in interview van AD met Berghuis dat Jorgensens voet in een brace zit. Berghuis zegt echter dat hij geen idee heeft waar hij last van heeft.
Bijzonder. Verkopen deze zomer, pakken wat je pakken kan, bedanken voor het ene goede jaar en verder.
Verkeerde topicquote:Op zondag 23 februari 2020 19:31 schreef Generationalpha het volgende:
De VAR levert PSV vandaag overigens wel gewoon 3 punten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |