Ik heb Toornstra nog nooit zo slecht zien spelen inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2020 06:53 schreef Haringkop het volgende:
Wat een wanvertoning gisteren. Fortuna was echt veel gretiger, veel feller in de duels ook. Toch bijzonder dat we het iedere keer zo lastig tegen hun hebben.
Circus Ié was wel het toppunt, maar Malacia is ook één grote bron van onrust en Toornstra blonk ook weer uit in slordigheid en verkeerde keuzes...net als de rest eigenlijk.
En laten we hopen dat Bozenik nog een beetje moet wennen
Lato?quote:Op zondag 23 februari 2020 05:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, weet het ook niet zo. PSV heeft geen enkele individuele kwaliteit meer voorin lopen, maar aan de andere kant krijgt Berghuis nu met Lato een serieuze directe tegenstander en Larsson speelt sowieso al tegen zichzelf. Vorig seizoen sloopte Feyenoord het middenveld van PSV maar dat was in het onderlinge duel dit seizoen niet het geval, we wonnen dat duel echt op de individuele kwaliteiten van Berghuis en Sinigod. Het grote probleem vandaag tegen Fortuna was sowieso wel dar Feyenoord met het gemis van Sinisterra (en de waardeloze vorm van Kökcü en Toornstra) individuele kwaliteiten mist om een wedstrijd te beslissen.
Niet eens z’n slecht idee, linkspoot ook dus kan een prima voorzet geven vanaf die flank. En met zijn snelheid kan hij in de counter psv pijn doen. Aangezien Dumfries toch alleen maar voorin looptquote:Op zondag 23 februari 2020 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens, bizar veel snelheid. Leuke actie in huis.
Aan Larsson heb je helemaal niks daar, loopt toch alleen de drukte in.
PSV wordt gewoon #Ozyakupedquote:Op zondag 23 februari 2020 05:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, weet het ook niet zo. PSV heeft geen enkele individuele kwaliteit meer voorin lopen, maar aan de andere kant krijgt Berghuis nu met Lato een serieuze directe tegenstander en Larsson speelt sowieso al tegen zichzelf. Vorig seizoen sloopte Feyenoord het middenveld van PSV maar dat was in het onderlinge duel dit seizoen niet het geval, we wonnen dat duel echt op de individuele kwaliteiten van Berghuis en Sinigod. Het grote probleem vandaag tegen Fortuna was sowieso wel dar Feyenoord met het gemis van Sinisterra (en de waardeloze vorm van Kökcü en Toornstra) individuele kwaliteiten mist om een wedstrijd te beslissen.
Fred Rutten wil je locatie wetenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou oprecht lekker met Haps op linksbuiten gaan spelen daar.
Dat is wel geinig in wezen.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:40 schreef Zipportal het volgende:
Willem van Hanegem vanavond bij Studio Voetbal allen.
Genotquote:Op zondag 23 februari 2020 10:40 schreef Zipportal het volgende:
Willem van Hanegem vanavond bij Studio Voetbal allen.
Ik vond het na terugzien allebei geen strafschoppen, die van Feyenoord nog minder dan die van Fortuna maar ze waren allebei echt lullig om te geven. Laten we zeggen dat het elkaar wegstreept maar vreemd vind ik het wel.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:
niet gezien maar zie nu dat penalty moment voorbij komen, wat een grap
Het nadeel is dat Bas morgen weer bij VI zitquote:Op zondag 23 februari 2020 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het na terugzien allebei geen strafschoppen, die van Feyenoord nog minder dan die van Fortuna maar ze waren allebei echt lullig om te geven. Laten we zeggen dat het elkaar wegstreept maar vreemd vind ik het wel.
Botteghin natuurlijk. Aan die hele Ié moet je niet eens meer willen beginnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:35 schreef Generationalpha het volgende:
Wie speelt er volgende week achterin rechts in het centrum verwachten jullie? Wat is (aannemende dat volgens Dick Botteghin, Ozyakup en Narsingh weer fit zijn) voor volgende week de meest logische opstelling?
Bijlow, Karsdorp, Botteghin, Senesi, Malacia, Ozyakup, Fer, Kokcu, Larsson, Bozenik, Berghuisquote:Op zondag 23 februari 2020 14:35 schreef Generationalpha het volgende:
Wie speelt er volgende week achterin rechts in het centrum verwachten jullie? Wat is (aannemende dat volgens Dick Botteghin, Ozyakup en Narsingh weer fit zijn) voor volgende week de meest logische opstelling?
Larsson-Bozenik-Berghuisquote:Op zondag 23 februari 2020 14:35 schreef Generationalpha het volgende:
Haps op rechtsbackquote:Op zondag 23 februari 2020 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Larsson-Bozenik-Berghuis
Fer--- Kökcü - Toornstra
Malacia----Senesi----Bottegod----Haps
-----------------bijlow-------------------
Toornstra is in de grotere wedstrijden meestal wel belangrijk, dus die zal gewoon spelen denk ik. Kokcu zal wel de opdracht krijgen om zichzelf helemaal het leplazarus te lopen en dan in de tweede helft gewisseld worden voor Ozyakup. Ik verwacht dat Karsdorp, Larsson en Jorgensen gewoon spelen.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijlow, Karsdorp, Botteghin, Senesi, Malacia, Ozyakup, Fer, Kokcu, Larsson, Bozenik, Berghuis
Of
Bijlow, Karsdorp, Botteghin, Senesi, Malacia, Toornstra, Fer, Ozyakup, Kokcu, Bozenik, Berghuis
Als Jorgensen fit is zal hij spelen ipv Bozenik vermoed ik.
Haps op rechtsback jaquote:Op zondag 23 februari 2020 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Larsson-Bozenik-Berghuis
Fer--- Kökcü - Toornstra
Haps rechtsback? Wel gelachen hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Larsson-Bozenik-Berghuis
Fer--- Kökcü - Toornstra
Kan zomaar dat ze (Kokcu en Ozyakup) allebei spelen. Volgens mij heeft Dick het niet zo op Larsson (en terecht).quote:Op zondag 23 februari 2020 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toornstra is in de grotere wedstrijden meestal wel belangrijk, dus die zal gewoon spelen denk ik. Kokcu zal wel de opdracht krijgen om zichzelf helemaal het leplazarus te lopen en dan in de tweede helft gewisseld worden voor Ozyakup. Ik verwacht dat Karsdorp, Larsson en Jorgensen gewoon spelen.
Duurt maximaal 6 wedstrijden.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Daarover gesproken. Hoelang zou het duren voordat hij weer blessa is?
Het kan nog leuk worden als PSV en AZ punten verspelen...quote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef DonRaja het volgende:
Op zich wel leuk op zaterdag al spelen, maar dan is de zondag zo saai...
Voor Feyenoord is die wedstrijd in Arnhem psychologisch vrij belangrijk denk ik ja. Als PSV na vandaag 4 punten achter staat dan geeft dat toch wat extra lucht.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Het kan nog leuk worden als PSV en AZ punten verspelen...
Ze staan vier verliespunten achterquote:Op zondag 23 februari 2020 15:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is die wedstrijd in Arnhem psychologisch vrij belangrijk denk ik ja. Als PSV na vandaag 4 punten achter staat dan geeft dat toch wat extra lucht.
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:25 schreef fetX het volgende:
Dit wordt wel een spannend potje volgende week. Verlies je daar dan denk ik dat we vierde worden.
Is niet zo'n gekke gedachte hoor. We moeten nog uit naar PSV en AZ, thuis tegen Ajax en dan nog een handvol potjes uit bij degradatiekandidaten (vaak puntverlies). PSV lijkt inmiddels ook weer de wind mee te hebben. Gaat lastig zat worden. Volgende week is belangrijk.quote:
En vooral in die uitwedstrijden had je Sinisterra nodig.Nu is het hopen op Berghuis en verder tegenhouden.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Is niet zo'n gekke gedachte hoor. We moeten nog uit naar PSV en AZ, thuis tegen Ajax en dan nog een handvol potjes uit bij degradatiekandidaten (vaak puntverlies). PSV lijkt inmiddels ook weer de wind mee te hebben. Gaat lastig zat worden. Volgende week is belangrijk.
Sinisterra is echt een gemis ja. Hoop zo dat hij zijn niveau weer haalt als hij terug is.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
En vooral in die uitwedstrijden had je Sinisterra nodig.Nu is het hopen op Berghuis en verder tegenhouden.
De serie na Ajax wordt wel vrij simpel hoor. Laatste 6 wedstrijden kunnen zomaar 18 punten worden.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Is niet zo'n gekke gedachte hoor. We moeten nog uit naar PSV en AZ, thuis tegen Ajax en dan nog een handvol potjes uit bij degradatiekandidaten (vaak puntverlies). PSV lijkt inmiddels ook weer de wind mee te hebben. Gaat lastig zat worden. Volgende week is belangrijk.
Potjes uit bij degradatiekandidaten in de laatste paar wedstrijden zijn altijd erg vervelend. En daarnaast is bijna elke uitwedstrijd van Feyenoord zeer moeizaam.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De serie na Ajax wordt wel vrij simpel hoor. Laatste 6 wedstrijden kunnen zomaar 18 punten worden.
Natuurlijk is het wel een gekke gedachte als je van één wedstrijd onze plaatsing af laat hangen. Dan ben je niet goedquote:Op zondag 23 februari 2020 16:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Je speelt altijd nog een paar uitwedstrijden, dat geldt voor elke club. PSV draait uit ook voor geen meter dit jaar. Lijkt mij dat uitwedstrijden bij Sparta en RKC gewoon te doen moeten zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Potjes uit bij degradatiekandidaten in de laatste paar wedstrijden zijn altijd erg vervelend. En daarnaast is bijna elke uitwedstrijd van Feyenoord zeer moeizaam.
Wat ben je altijd lekker subtiel. Denk dat het inderdaad vrij lastig gaat worden om 3e te worden als we volgende week verliezen.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel een gekke gedachte als je van één wedstrijd onze plaatsing af laat hangen. Dan ben je niet goed
Uitwedstrijden bij de wat sterkere teams liggen ons doorgaans wat beter (in normale doen).quote:Op zondag 23 februari 2020 17:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je speelt altijd nog een paar uitwedstrijden, dat geldt voor elke club. PSV draait uit ook voor geen meter dit jaar. Lijkt mij dat uitwedstrijden bij Sparta en RKC gewoon te doen moeten zijn.
Tja, zo kun je alles natuurlijk lastig maken. Een uitwedstrijd bij Heerenveen, Groningen, Vitesse etc. zou doorgaans lastiger moeten zijn dan een RKC uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Uitwedstrijden bij de wat sterkere teams liggen ons doorgaans wat beter (in normale doen).
Klopt. Al werkt het in voetbal lang niet altijd zo.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, zo kun je alles natuurlijk lastig maken. Een uitwedstrijd bij Heerenveen, Groningen, Vitesse etc. zou doorgaans lastiger moeten zijn dan een RKC uit.
Vierde plek geeft dit jaar vast ook recht op EL aangezien (hoogstwaarschijnlijk) Feyenoord of Ajax de beker wint.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:13 schreef Haringkop het volgende:
Volgende week wordt wel een potje hoor. Maar dat geldt eigenlijk voor heel de maand maart. Eigenlijk kan ik overal wel mee leven. Mocht je vierde worden dan is dat maar zo. Dan moet je vooral naar het begin van de competitie kijken.
Een 2e plek en bekerwinst zou bij Feyenoord waarschijnlijk negatiever uitpakken dan een 3e plek en bekerwinst.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:13 schreef Haringkop het volgende:
Volgende week wordt wel een potje hoor. Maar dat geldt eigenlijk voor heel de maand maart. Eigenlijk kan ik overal wel mee leven. Mocht je vierde worden dan is dat maar zo. Dan moet je vooral naar het begin van de competitie kijken.
Ze zullen v Wolfswinkel wel gratis oppikken en vast nog ergens een aanvaller vandaan toveren die ook in de spits kan.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lees net in interview van AD met Berghuis dat Jorgensens voet in een brace zit. Berghuis zegt echter dat hij geen idee heeft waar hij last van heeft.
Bijzonder. Verkopen deze zomer, pakken wat je pakken kan, bedanken voor het ene goede jaar en verder.
Van Wolfswinkel mag alweer niet spelen dus daar moet je nooit meer aan beginnen.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zullen v Wolfswinkel wel gratis oppikken en vast nog ergens een aanvaller vandaan toveren die ook in de spits kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |