Ik heb normaal een mannenstem....maar als ik vraag "hoe klinkt een scheetje" zegt een vrouw soms in het engels dat ze het niet weet. Het zal weer niet eens een vrouw zijn ookquote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb normaal een mannenstem....maar als ik vraag "hoe klinkt een scheetje" zegt een vrouw soms in het engels dat ze het niet weet. Het zal weer niet eens een vrouw zijn ook
Kut wijven.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb normaal een mannenstem....maar als ik vraag "hoe klinkt een scheetje" zegt een vrouw soms in het engels dat ze het niet weet. Het zal weer niet eens een vrouw zijn ook
Ja kun je ergens instellen op je telefoonquote:
Ja, zelfs mijn parkiet gedraagt zich als een echte bitch.quote:
Mijn vrouwtjes parkiet is een echte diva. Ze laat alles door het mannetje doen.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, zelfs mijn parkiet gedraagt zich als een echte bitch.
De mijne ook en ik ben het mannetje.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn vrouwtjes parkiet is een echte diva. Ze laat alles door het mannetje doen.
Domme kut.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is een vrouw....
Wikipedia zegt een vrouw is een volwassen mens van het vrouwelijk geslacht
joh..dat bedoel ik niet
Ja als hij iets niet weet moet ie het opzoeken op wikipediaquote:
Doe je haar ook voeren met je mond. Hier wordt ze heel de dag gevoerd door hem alleen wil ze het vaak niet en dan smeert ie het maar af aan de speeltjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mijne ook en ik ben het mannetje.
Ja dat schiet niet op dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja als hij iets niet weet moet ie het opzoeken op wikipedia
Heb ik ook wel eens last van. Ik ga al bijna naar mijn bed. Dus als ik je niet meer zie, slaap lekker voor straks.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
Ze hebben tegenwoordig wel sex. Alleen als ze losvliegen en alleen op de ventilator boven mijn hoofd.
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
Oke Google, hoe vaak heb je seks gehad?
"Sorrie..ik begrijp het niet"
Zegt genoeg hé
GADVERDAMMEquote:Op zondag 23 februari 2020 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Mijn zusje had een parkietje op haar hand die tegen haar finger op begon te rijden. Even later; mam hij heeft op mijn hand gepoept.
Dat was geen poepje.
Ja maar als je het een week/maand/jaar later vraagt weet ze het nog steeds nietquote:Op zondag 23 februari 2020 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wij krijgen dat antwoord ook vaak. Maar ze is nog aan het leren zegt ze dan weleens.
Klopt, schiet niet echt op.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar als je het een week/maand/jaar later vraagt weet ze het nog steeds niet
Maar ze weet wel wat de zin van het leven isquote:Op zondag 23 februari 2020 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar als je het een week/maand/jaar later vraagt weet ze het nog steeds niet
Mijn katten. Een gecastreerde kater en een nog niet gecastreerde poes neukten naast me, op bedquote:Op zondag 23 februari 2020 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
Ze hebben tegenwoordig wel sex. Alleen als ze losvliegen en alleen op de ventilator boven mijn hoofd.
Zou lekker naast je kruipen, maar geef je volgende week wel een knuffelquote:Op zondag 23 februari 2020 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van. Ik ga al bijna naar mijn bed. Dus als ik je niet meer zie, slaap lekker voor straks.
"Ik heb fabrieks-garantie dus ik maak mij geen zorgen over dat soort dingen"quote:Op zondag 23 februari 2020 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze weet wel wat de zin van het leven is
Godver. Daar wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn katten. Een gecastreerde kater en een nog niet gecastreerde poes neukten naast me, op bed
Monty Python's?quote:Op zondag 23 februari 2020 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze weet wel wat de zin van het leven is
Zeg, hou je in he. En een knuffel is goed.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou lekker naast je kruipen, maar geef je volgende week wel een knuffel
Oeh, doe eens vragen wat pi is. Krijg je heel veel nummertjes te horen.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Ik heb fabrieks-garantie dus ik maak mij geen zorgen over dat soort dingen"
zegt ie
dat dusquote:Op zondag 23 februari 2020 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg, hou je in he. En een knuffel is goed.
Oh bij mij zei hij: Daar werken echte bollebozen aan en totdat zij met een antwoord komen houd ik het op 42.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Ik heb fabrieks-garantie dus ik maak mij geen zorgen over dat soort dingen"
zegt ie
of een filmquote:Op zondag 23 februari 2020 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, doe eens vragen wat pi is. Krijg je heel veel nummertjes te horen.
pi is ongeveer 3,142quote:Op zondag 23 februari 2020 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is wel goed ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:35 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/123681_eb52e9a7
* snel wegrent *
Hier gaat ze wel ff door dan hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pi is ongeveer 3,142
Valt mee met de cijfertjes
Echt met hijgen en een kreun als ie klaarkwam, die gecastreerde kater. Omdat ie gecastreerd was en dus geen weerhaakjes meer op zijn penis had die bij het terugtrekken de eisprong bij de poes, en dus het einde van de krolsheid veroorzaken, hield dat geneuk ook nog lange tijd aanquote:Op zondag 23 februari 2020 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver. Daar wordt je ook niet vrolijk van.![]()
Ik had een maltezer en die wipte 1 van mijn katten altijd.![]()
Echt hoor.
Pi is een een irrationaal getal en dus niet exact weer te geven.quote:Op zondag 23 februari 2020 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pi is ongeveer 3,142
Valt mee met de cijfertjes
Dit had Google moeten antwoordenquote:Op zondag 23 februari 2020 00:35 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/123681_eb52e9a7
* snel wegrent *
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt met hijgen en een kreun als ie klaarkwam, die gecastreerde kater. Omdat ie gecastreerd was en dus geen weerhaakjes meer op zijn penis had die bij het terugtrekken de eisprong bij de poes, en dus het einde van de krolsheid veroorzaken, hield dat geneuk ook nog lange tijd aan
er is een nieuwe piquote:Op zondag 23 februari 2020 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pi is een een irrationaal getal en dus niet exact weer te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |