Ik vond het vermakelijk, maar heb wel af en toe doorgespoeld naar het volgende spannende uitpakmoment.quote:Op zondag 23 februari 2020 02:48 schreef Recce het volgende:
[..]Dat ga ik morgen kijken. Dat klinkt als een mooie komedie-sketch.

Ik ken hem door Recce die wees me op zijn yt toen het met het Corona virus los ging.quote:Op zondag 23 februari 2020 02:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Volgens mij had ik m aan bij die tragische gebeurtenis, waar een jochie in een diepe put was gevallen.

Hard carnaval gevierd?quote:Op zondag 23 februari 2020 03:27 schreef mootie het volgende:
Thuis. Voeten auw, rug auw, ik voel me als een conjo die de Kili bedwongen heeft.

Je zal best wel een beetje phpd hebben, maar ik denk niet dat het vergelijkbaar is met wat die grote kleine voor elkaar heeft gekregen.quote:Op zondag 23 februari 2020 03:27 schreef mootie het volgende:
Thuis. Voeten auw, rug auw, ik voel me als een conjo die de Kili bedwongen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 23 februari 2020 03:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Je zal best wel een beetje phpd hebben, maar ik denk niet dat het vergelijkbaar is met wat die grote kleine voor elkaar heeft gekregen.Ik dacht al nieuwe programmeertaal van LinuxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst

Ah..ja dat hakt er ook wel inquote:Op zondag 23 februari 2020 03:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewerkt op een carnavalsfeest.12 uur lang.

Beter!quote:

Jij weet hoe goed wakker te wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |