Jaaaaaaaaa dat is het!!quote:Op zondag 23 februari 2020 02:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Bert van Sesamstraat.
quote:Op zondag 23 februari 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, yups.
Hij heet trouwens Steve Lookner. Iemand schreef in de chat Steve Looknerd.
Ik ben het hard aan het vieren met een jointje achter de pcquote:Op zondag 23 februari 2020 02:35 schreef engine het volgende:
Gaat er hier nog carnaval gevierd worden?
Nicequote:Op zondag 23 februari 2020 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben het hard aan het vieren met een jointje achter de pc
En het had nog wel een Gouden Kooi themaquote:
Ik heb een opgenomen filmpje van hem gezien, in dat filmpje opende hij pakketjes die hem waren toegestuurd. Bij elk pakketje: 'Is this naughty? Yes i think this is naughty'.quote:Op zondag 23 februari 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, yups.
Hij heet trouwens Steve Lookner. Iemand schreef in de chat Steve Looknerd.
quote:Op zondag 23 februari 2020 02:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een opgenomen filmpje van hem gezien, in dat filmpje opende hij pakketjes die hem waren toegestuurd. Bij elk pakketje: 'Is this naughty? Yes i think this is naughty'.
Oogst; 1 spatel 1 dildo, 1 gezichtsmasker dingest iets en 3 lavalampen![]()
Ook was hij helemaal verguld met een mesje, zoiets was echt het handigste dat ie ooit was tegengekomen om zijn pakketjes te openen. Hij vroeg zich wel af waar die schuine lijntjes op het mesje voor nodig waren.
Het was een Stanley mesje
Volgens mij had ik m aan bij die tragische gebeurtenis, waar een jochie in een diepe put was gevallen.quote:Op zondag 23 februari 2020 02:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een opgenomen filmpje van hem gezien, in dat filmpje opende hij pakketjes die hem waren toegestuurd. Bij elk pakketje: 'Is this naughty? Yes i think this is naughty'.
Oogst; 1 spatel 1 dildo, 1 gezichtsmasker dingest iets en 3 lavalampen![]()
Ook was hij helemaal verguld met een mesje, zoiets was echt het handigste dat ie ooit was tegengekomen om zijn pakketjes te openen. Hij vroeg zich wel af waar die schuine lijntjes op het mesje voor nodig waren.
Het was een Stanley mesje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |