NielsGodquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:06 schreef Niels93 het volgende:
https://www.svtplay.se/vi(...)chansen-i-eskilstuna
alleen die rappertquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik schakel net in, wat heb ik gemist?
Een Zweedse Kraantje Pappie die gezien de streamingcijfers dit duel gaat winnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik schakel net in, wat heb ik gemist?
Kan me die niet eens herinnerenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:11 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Een Zweedse Kraantje Pappie die gezien de streamingcijfers dit duel gaat winnen
Bij intervalacts dacht ik even "oh, zapmomentje"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:13 schreef Em31 het volgende:
Ze hebben vandaag trouwens een interval act van dik een halfuur, met onder andere ook Mans.
Dit is echt zo'n duo dat elkaar dan echt nauwelijks kent in het echt en voor de show bij elkaar is gezetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:14 schreef Funhouse het volgende:
Ze proberen te hard om oprecht te lijken waardoor het dus totaal niet meer echt lijkt
EN LOREEEEENNquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij intervalacts dacht ik even "oh, zapmomentje"
Maar toen las ik Mansmeer een fapmomentje
SISTEEERSquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n duo dat elkaar dan echt nauwelijks kent in het echt en voor de show bij elkaar is gezet
Ja preciesquote:
Ik heb Moldavië even overgeslagen. Anders word ik gewoon echt duizeligquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Na in Estse en Moldavische streams te hebben gedwaald kom ik nu toch maar gewoon naar Zweden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |