Dan ben je de enigequote:
met je favoriete collega?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja redelijk was wel weer gezellig
hèhèquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
met je favoriete collega?
Ik heb een Fitbit die het bijhoudt. Maar vandaag naar leiden geweest, beetje winkels kijken en lunchen daar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow zoveel, ik haal niet meer dan 6000![]()
Waar loop je dan heen of heb je telefoon in je broekzak de hele dag
Islamitische staat?quote:
Blijft een mysterie al was ze vandaag wel lief voor me.quote:
de Apocalyps is nabij....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:01 schreef skysherrif het volgende:
Hmmmm, ondertussen gaan scholen bedrijven en restaurants al dicht in Noord Italie en in Milaan mogen grote groepen mensen niet meer samen komen.
Er is echt wel meer aan de hand met Corona
Nederland is echt een te nuchter land om hier zorgen over te maken he, maar stilletjes aan...
O zo erg nuquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:01 schreef skysherrif het volgende:
Hmmmm, ondertussen gaan scholen bedrijven en restaurants al dicht in Noord Italie en in Milaan mogen grote groepen mensen niet meer samen komen.
Nederland is echt een te nuchter land om hier zorgen over te maken he, maar stilletjes aan...
Scary shit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:01 schreef skysherrif het volgende:
De rampenplannen staan als het goed is al wel klaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:01 schreef skysherrif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |