Dan hangt er niet zoveel aan vanaf, wat hopelijk wat relaxter is dan. En mooi symbolisch getal, na zeven magere jaren komen toch de vette?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef Californium het volgende:
[..]
We gaan het zien. Na 7 haar geen contact mis ik waarschijnlijk ook niets mochten we er niet uitkomen...
quote:
Ik was vroeger een vettiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Klopt wel. Ik was vroeger heel dun.
Ohquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier doen we niet zo moeilijk.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:01 schreef Californium het volgende:
O my god! Ik ben net een klein kind in een snoepwinkel. Ik ging mijn naam googelen en nu zie ik dat ik mijn eerste paper-citatie heb![]()
Stiekem best trots op
Niiiiice!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:01 schreef Californium het volgende:
O my god! Ik ben net een klein kind in een snoepwinkel. Ik ging mijn naam googelen en nu zie ik dat ik mijn eerste paper-citatie heb![]()
Stiekem best trots op
Ga ik geen beschamende foto's tegenkomen als ik je naam google?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:01 schreef Californium het volgende:
Stiekem best trots op
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:01 schreef Californium het volgende:
Stiekem best trots op
Nopequote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik geen beschamende foto's tegenkomen als ik je naam google?
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij dat ik weer binnen ben; best wel fris buiten zo met die wind.
Nee die kende ik nog niet!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:18 schreef Scary_Mary het volgende:
@:Elvi Weet niet of je 'm al kent.. https://tavolamediterranea.com/
Toch best veel in het buitenbad met glijbaan geweest. Lekker afkoelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is februari en het is 10 graden. Hoezo fris?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was al moe van het fietsen naar de sportschool.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed om te weten
Ik ga richting de sportschool
Ik noem dat mijn stiefmoeder.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak noem ik dat "ware aard".
Wel fijn, weinig stookkosten zoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is februari en het is 10 graden. Hoezo fris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |