Ja alles voor punten hequote:
Ja Dotquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles voor punten he
Alhoewel het wel een stuk makkelijk zou zijn als mensen niet hier posten
Je moet nu op gaan passen,quote:
Ja kkkssshh jij ook en neem aKboR meequote:
Als ik akbor meeneem zal hij alles behalve stil zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kkkssshh jij ook en neem aKboR mee
Zolang die hier stil is vind ik alles bestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als ik akbor meeneem zal hij alles behalve stil zijn
Haha ... ja maar ik wil ook puntjes maken dus akbor en ik hebben een bondje geslotenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoland die hier stil is vind ik alles best
Neem hem maar mee, put hem maar uit dan slaap hij daarna misschien een keertje goed..........als ji met hem klaar bent natuurlijk he
sssssssstquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha ... ja maar ik wil ook puntjes maken dus akbor en ik hebben een bondje gesloten
O jee wordt je bang, niet te hard rennen he denk dat dat sexy ding wat net binnen is gekomen wel raad met je weetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:27 schreef aKboR het volgende:
Ik ga wel weer ff spelen.. ben ik wel aan toe..
Laters
Ik ben gek op vrouwen .. maar..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wordt je bang, niet te hard rennen he denk dat dat sexy ding wat net binnen is gekomen wel raad met je weet
Ha zo, dan ben je wel erg laat met het beginnen van puntjes, had je iets eerder op moeten staanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha ... ja maar ik wil ook puntjes maken dus akbor en ik hebben een bondje gesloten
Was dat dan skeet, krijg je een mooi aanbod zeg je neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik ben gek op vrouwen .. maar..
NU EVEN NIET.
Ach ligt er aan wie er binnen is Dudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |