Lekker dank uquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:27 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Ik neem er ook nog eentje...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:27 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Hier bijna altijd 538quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:29 schreef PlymouthFury het volgende:
Niks aan die koffie site. Shit moet weer ff terug, mijn jas ligt er nog grrr.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Vind ik best wel veel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:31 schreef Jippie68 het volgende:
Dat er maarv77 users hier hebben gepost in Februari, voor mijn gevoel is dat minstens het dubbele
Alle Dot klonen zijn gewoon bij elkaar opgeteldquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:31 schreef Jippie68 het volgende:
Dat er maarv77 users hier hebben gepost in Februari, voor mijn gevoel is dat minstens het dubbele
Sommige tellen dubbel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:31 schreef Jippie68 het volgende:
ssssssssssssstttttttttttttttquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Alle Dot klonen zijn gewoon bij elkaar opgeteld![]()
Kijk eeens wie er 1 plekje onder je staat Jipquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:31 schreef Jippie68 het volgende:
Gezellige vrienden heb jij bij die koffie beweging, mijn jas gejat daarquote:
Waar kan je dat zien dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk eeens wie er 1 plekje onder je staat Jip
Goed zo, gewoon een koekje van eigen deeg terug gevenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gezellige vrienden heb jij bij die koffie beweging, mijn jas gejat daarheb gelijk een senseo terug gestolen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk eeens wie er 1 plekje onder je staat Jip
O ha ha ha ha Ja met die Jip weet je het nooit, die struint alles afquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |