SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Ook in moeilijke tijden.
Ja joh, de boodschappen zijn al gehaald, het paleis moet ik straks zelf schoonmaken en daarna op twee werkbezoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zo in vliegtuig nog maar een tukkie doen
[..]
Ga jij voorop?
Misschien wel, heb wel een drillplaatje daarvoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:40 schreef stokj het volgende:
@:gibsonlespaul88 ga je vanavond nog iemand drillen?
PiePiequote:
Vocht te kort. Of je hebt te lang in bed gelegen (er van uitgaan dat je niet drangoe/dronken bent geweest).quote:
Puzz Puzz Puzzzquote:
Gibs kanonquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Misschien wel, heb wel een drillplaatje daarvoor
[..]
PiePie!
Van Captain Jack zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Misschien wel, heb wel een drillplaatje daarvoor
Kinderen op bezoek van 3 en 5 ook een optie?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Vocht te kort. Of je hebt te lang in bed gelegen (er van uitgaan dat je niet drangoe/dronken bent geweest).
[..]
Puzz Puzz PuzzzHoe is het?
Yoow stokj ... ik ben wakker ..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Vocht te kort. Of je hebt te lang in bed gelegen (er van uitgaan dat je niet drangoe/dronken bent geweest).
[..]
Puzz Puzz PuzzzHoe is het?
Ze is dement, is het nu toch alweer vergeten Paquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef Fernweh het volgende:
@:GibsonLesPaul88
Waarom praat je zo naar over je oma zoon?
quote:
Captain Smack op die billen Gquote:
Oh leuk kinderenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kinderen op bezoek van 3 en 5 ook een optie?@:ToT ik voel je pijn.
Oh beterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja als ze op 30 kilometer afstand van mij zijn wel ja
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@:ToT Ideetje om met Mini te doen
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@:ToT Ideetje om met Mini te doen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Die zou meteen naar de ventilator toe lopen om 'm een paar tikken te verkopen!
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja als ze op 30 kilometer afstand van mij zijn wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |