Ik was toen nog heel jongquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel oud ja, toen waren mijn kids nog klein.
Tijd gaat zeker snel, helemaal de zomer maanden vind ik altijdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk 25 jaar oud al dat nr. Tijd vliegt
Tijd gaat heel snel na je 45e vind ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijd gaat zeker snel, helemaal de zomer maanden vind ik altijd
mee eensquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat het maar snel lente mag worden. Ben de muts en de handschoenen wel beu eerlijk gezegd.
Nou ik ben in de 30 en vind het al snel gaan ..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tijd gaat heel snel na je 45e vind ik.
Jawel, voel mij nog jong en zie er jong uitquote:
Ja, beter in de tuin zitten 's avonds met zo een gele rakker. Heerlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat het maar snel lente mag worden. Ben de muts en de handschoenen wel beu eerlijk gezegd.
Klopt, verveelt heul snelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Aan dit weer heb gewoon 3 x niks, dan liever iets kouder maar wel zon en droog
En minder wind.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Aan dit weer heb gewoon 3 x niks, dan liever iets kouder maar wel zon en droog
Ohhhhhhh dan ben je ook nog jong !quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik ben in de 30 en vind het al snel gaan ..
[..]
Jawel, voel mij nog jong en zie er jong uit
Ik echt altijd bij temps onder de 10 de laatste 10 jaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik draag nooit een muts, ben al een muts van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |