Dat is lekker héquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar nee als ik als een kakketoe ben word ik tot de voordeur thuis gebracht.
Ohhhh dat kan primaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee als ik moet rijden dan bob ik dus en drink ik hooguit 1 wijntje.
Maar nee als ik als een kakketoe ben word ik tot de voordeur thuis gebracht.
En ubers doen we niet aan!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is lekker hé
Dat wil ik nou ook maar die Taxi's kosten een berg en onbetrouwbaar tegenwoordig..
Mensen ook niet idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:40 schreef 00wildchild het volgende:
Eigenlijk heeft niets boven de zoogleeftijd melk nodig.
Weet ik.. ik heb zelf lactose intolerantiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Yoghurt is ook niet lactosevrij/arm.
Ik heb goede vriendenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is lekker hé
Dat wil ik nou ook maar die Taxi's kosten een berg en onbetrouwbaar tegenwoordig..
bij ons gaat het gewoon per beurt je mag niet nee zeggen alleen als je niet kan. Dan mag je je beurt opschuiven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik ook maar geen een wil een andere naam aannemen
We hebben ook een schema voor de thuisfeestjesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
bij ons gaat het gewoon per beurt je mag niet nee zeggen alleen als je niet kan. Dan mag je je beurt opschuiven.
Als je je er niet aan houd dan ga je voortaan op eigen gelegenheid!
#metoo kan het alleen niet hebben maar de lactose vrije producten zijn niet lekker..quote:
Brinta is hier ook een guilty pleasure, net als havermoutpapquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
#metoo kan het alleen niet hebben maar de lactose vrije producten zijn niet lekker..
Ik mis mijn brinta
Ik heb traumas aan brintaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Brinta is hier ook een guilty pleasure, net als havermoutpap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |