Wanneer gaan wequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
In dit restaurant zie je geen hand voor ogen: ‘Erg frustrerend’
https://www.ad.nl/koken-e(...)rustrerend~a17fbe8c/
Handig met blinddate
1 avondje zuipen en nu te brak zijn om vanavond weer te gaanquote:
Dat klinkt alsof ze allemaal een paar jaar ouder zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
1 avondje zuipen en nu te brak zijn om vanavond weer te gaan
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Noope Buttigieg, 1 van de kanshebbers om voor de democraten tegen Trump het op te nemen
Boeeeeeeeequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
1 avondje zuipen en nu te brak zijn om vanavond weer te gaan
Haha ja een kater met 30+ is echt bikkelen maar ik laat me er niet om tegenhoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze allemaal een paar jaar ouder zijn
Zou mij niet op mijn gemak voelenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
In dit restaurant zie je geen hand voor ogen: ‘Erg frustrerend’
https://www.ad.nl/koken-e(...)rustrerend~a17fbe8c/
Handig met blinddate
De kat knijpen in het donkerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou mij niet op mijn gemak voelen
Nee juist nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze allemaal een paar jaar ouder zijn
Dat heet gewenningquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:20 schreef skysherrif het volgende:
Heb wel vaak als ik een week op vakantie ga, en elke dag uitga dat mijn kater minder heftig lijkt dan op de donderdagavond in een normale week als ik de volgende dag ga uitbrakken.
Hmmmm dat zou kunnen, maar weet niet. Voel me ook gewoon de eerste dagen minder brak, misschien omdat ik me instl op een week naar de .. gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |