Ja heb het gelezen op FOk was ellende toenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Bij mij liep het flink uit de hand.
Nog steeds spijt van.
Is dit een goed verhaal? Zo ja, waar terug te lezen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Bij mij liep het flink uit de hand.
Nog steeds spijt van.
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja zeer zeker.
Ik heb nooit kunnen begrijpen dat mensen verliefd kunnen worden op woorden.
Iedereen kan tikken wat hij wil, het wordt door iedereen anders gelezen
ALs je gevoelig bent dan denk je o hij of zij vindt mij echt leuk
En daar ga je voor mij gevoel al fout.
Is al jaren geledenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:56 schreef engine het volgende:
[..]
Is dit een goed verhaal? Zo ja, waar terug te lezen?
Ben ook wel nwsgierig ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:56 schreef engine het volgende:
[..]
Is dit een goed verhaal? Zo ja, waar terug te lezen?
En gelezen woord en je gemoedstoestand denk ikquote:
Is verjaard denk ikquote:
In welke taal is dit geschrevenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En gelezen woord en je gemoedstoestand denk ik
Of labiel?
Ik weet het niet nooit in kunnen vullen.
Ik lig bij Dot in bed.quote:
abrakadabraquote:
En toen liep de wekker af en zat hij gewoon alleen op zijn zolderkamertjequote:
Waarom slaap jij nietquote:
GA nog ff teruglezen van vannacht, heb eigenlijk nog geen punten nodig. Sta op een eiland op nr 3, voorlopig veilige plek. Tot latersquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toen liep de wekker af en zat hij gewoon alleen op zijn zolderkamertje
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA nog ff teruglezen van vannacht, heb eigenlijk nog geen punten nodig. Sta op een eiland op nr 3, voorlopig veilige plek. Tot laters
Valt hier wel mee. Hoor nog niets binnen.quote:
Als het binnen waait is niet goed hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt hier wel mee. Hoor nog niets binnen.
Echt niet. Laat ik het zo zeggen. Ik hoor het nog niet als ik binnen zitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het binnen waait is niet goed hoor
Kom maar even tegen me aanliggen dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet. Laat ik het zo zeggen. Ik hoor het nog niet als ik binnen zit
Ga je dan even een fijne wind makenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom maar even tegen me aanliggen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |