die complot theorie?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:07 schreef joyvke het volgende:
Ik begin steeds meer in die complot theorie te geloven met het oog op agenda 2021. Dat Europa er sterker uit komt na een grote crisis.
Internet is mooi, maar tegelijkertijd "wish I was left in the dark", begin toch lichtelijk peentjes te zweten...
Ja dat zijn ook de grootste zorgen van Nederlanders, waar moet ik nu op vakantie? Over een paar maanden is het gaan we dit overleven of niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weer een land waar ik nu niet op vakantie kan
overleven sowiesoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:08 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook de grootste zorgen van Nederlanders, waar moet ik nu op vakantie? Over een paar maanden is het gaan we dit overleven of niet?
met een sterftecijfer van 2 a 3 procent? Ik maak me meer zorgen om de instortende wereldeconomie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:08 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook de grootste zorgen van Nederlanders, waar moet ik nu op vakantie? Over een paar maanden is het gaan we dit overleven of niet?
Met New World Order tot gevolg? En de Georgia Guidestones als leidraad?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:07 schreef joyvke het volgende:
Ik begin steeds meer in die complot theorie te geloven met het oog op agenda 2021. Dat Europa er sterker uit komt na een grote crisis.
Internet is mooi, maar tegelijkertijd "wish I was left in the dark", begin toch lichtelijk peentjes te zweten...
Over een paar maanden is het overal. Dat zal eerder een kwestie van weken zijn. De geest is uit de fles nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan moet je op vakantie naar Zuid-Amerika of Afrika(Egypte even overslaan)
Ik ben benieuwd naar de echte getallen. Maar die zullen we nooit te horen krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
met een sterftecijfer van 2 a 3 procent? Ik maak me meer zorgen om de instortende wereldeconomie.
Gaan we dit overleven, als in onze moeders, vaders, opa's, oma's onze familieleden of wijzelf die andere ziektes onder de leden hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
met een sterftecijfer van 2 a 3 procent? Ik maak me meer zorgen om de instortende wereldeconomie.
Nou... een instortende economie kan dusdanige effecten krijgen, als dat wereldwijd is, dat de conflicten die daaruit voortvloeien vernietigender kunnen zijn dan wat het virus aan kan richten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:12 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Gaan we dit overleven, als in onze moeders, vaders, opa's, oma's onze familieleden of wijzelf die andere ziektes onder de leden hebben.
Of boeit dat niet voor je?
Het virus is er ook al buiten China he.. Het is wat lastiger om in Europa de sterftecijfers te manipuleren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de echte getallen. Maar die zullen we nooit te horen krijgen.
Klopt, maar als de incubatietijd zo lang is, kan het nog wel ff duren voor we hier dezelfde getallen krijgen als in China.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:13 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het virus is er ook al buiten China he.. Het is wat lastiger om in Europa de sterftecijfers te manipuleren.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
hey, ik was in conspiracy mode... aka niet erg serieus te nemen.
Zegt de term 'sterftecijfers' je iets? Ook onder ouderen komt dat cijfer niet in de buurt van tientallen procenten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:12 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Gaan we dit overleven, als in onze moeders, vaders, opa's, oma's onze familieleden of wijzelf die andere ziektes onder de leden hebben.
Of boeit dat niet voor je?
Met een nog steeds groeiende bevolking van 1.2% per jaar heeft de menselijke populatie die redelijk snel weer ingehaald. Of we moeten jaarlijks een nieuw onbekend virus gaan krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar economische crisissen komen we altijd wel te boven. Gewoon een reset en we beginnen van 0, geen schulden en zo mooi toch.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:15 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zegt de term 'sterftecijfers' je iets? Ook onder ouderen komt dat cijfer niet in de buurt van tientallen procenten.
Heb je enig idee hoe de wereld eruit ziet als de economie in elkaar stort of boeit dat niet voor je?
Fake news.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Rover829 twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 01:32:52Feb 21 (Reuters) - A 20-year-old Chinese woman from Wuhan, the epicenter of the coronavirus outbreak, traveled 400 miles(675 km) north to Anyang where she infected five relatives, without ever showing signs of infection, Chinese scientists reported on Friday. reageer retweet
twitter:Rover829 twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 01:33:37Reuters: The case study, published in the Journal of the American Medical Association, offered clues about how the coronavirus is spreading, and suggested why it may be difficult to stop.(Chinese officials have already said virus is infectious during incubation. More proof.) reageer retweet
dan moeten er toch wel een hele hoop meer dan 50 miljoen dooien vallen. Uit mijn hoofd hadden die stenen het over 500.000.000 mensen maximaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Met New World Order tot gevolg? En de Georgia Guidestones als leidraad?
dood van je moeder kom je ook wel te boven hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:18 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar economische crisissen komen we altijd wel te boven. Gewoon een reset en we beginnen van 0, geen schulden en zo mooi toch.
Zo kun je alles wel relativeren, uiteindelijk is alles nutteloos want we sterven toch wel een keer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dood van je moeder kom je ook wel te boven hoor
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:21 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel relativeren, uiteindelijk is alles nutteloos want we sterven toch wel een keer.
Tsja het is alleen minder prettig vertoeven tijdens een crisis die 10x erger is dan 2008. Het is echt te hopen dat het zo'n vaart niet loopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:18 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar economische crisissen komen we altijd wel te boven. Gewoon een reset en we beginnen van 0, geen schulden en zo mooi toch.
Leuk niet maar kijk even naar de gemiddelde huizenprijzen, de jonge mensen zijn kansloos om een huis te kopen. Al die onzin wordt dan gereset. Een crisis zat er sowieso aan te komen, altijd wanneer de economie volle toeren draait, het kan niet op, banen voor het oprapen en dan ineens boem, zitten we in een recessie / depressie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:24 schreef falling_away het volgende:
[..]
Tsja het is alleen minder prettig vertoeven tijdens een crisis die 10x erger is dan 2008. Het is echt te hopen dat het zo'n vaart niet loopt.
Het moet dan wel een totale reset worden, maar ik ben altijd bang dat de rijken teveel aan huidige systemen vast klingen. De crisis van 2008 heeft het voor de gewone burger eigenlijk erger gemaakt en uiteindelijk is er geen reet veranderd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:28 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Leuk niet maar kijk even naar de gemiddelde huizenprijzen, de jonge mensen zijn kansloos om een huis te kopen. Al die onzin wordt dan gereset. Een crisis zat er sowieso aan te komen, altijd wanneer de economie volle toeren draait, het kan niet op, banen voor het oprapen en dan ineens boem, zitten we in een recessie / depressie.
Dit virus is gewoon de trigger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |