Tja, niet iedereen vindt het nodig om alert te zijn hierop.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat nu wel hard in landen die vorige week nog totaal niet op de radar stonden.
In China begon het ook klein, in december.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat nu wel hard in landen die vorige week nog totaal niet op de radar stonden.
Gewoon de hele wereld even een maandje thuisblijven. En dan wie dood is verbranden en dan de draad weer oppakken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen vindt het nodig om alert te zijn hierop.
Misschien tegen de tijd dat ze hier in Europa ook deuren dicht beginnen te lassen wel?
Het erge is dat zelfs toen deze feiten al bekend waren mensen nog steeds beweerden dat alleen Alex Jones achtige types dit verkondigden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:22 schreef vosss het volgende:
Eigenlijk tamelijk bizar dat ongeveer 10% van de wereldbevolking in een meer of mindere mate van quarantaine zou zitten.
10% van alle mensen.
Niks aan de hand, gewoon een griepje. In China lassen ze met de gewone griep ook je voordeur dicht.
Mijn zolderkamerdeur zit al jaren dichtgelast.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen vindt het nodig om alert te zijn hierop.
Misschien tegen de tijd dat ze hier in Europa ook deuren dicht beginnen te lassen wel?
Niet cool dit. Ik heb familiaire hypertensie en heb een zware bacteriële longontsteking gehad in 2018. Ondanks dat ik jong ben, heb ik dus twee risicofactoren :/quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
3e dode in Zuid-Korea
2e dode in Italie
En ik ben een roker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet cool dit. Ik heb familiaire hypertensie en heb een zware bacteriële longontsteking gehad in 2018. Ondanks dat ik jong ben, heb ik dus twee risicofactoren :/
Hypertensie is wel onder controle trouwens met medicatie (nu 125/75, prima waarden) maar ongetwijfeld speelt dat op de achtergrond wel een rol.
Dat zuigt flink idd. Er zijn veel mensen zoals jij. Dat vergeten mensen wel eens als ze zeggen 'het is maar een griepje' Ik heb ook een goede vriend met MS. Volgens mij heeft hij ook een hoger risico. (en hij wou binnenkort zo'n immuunsysteem 'reset' therapie gaan doen, wat niet zo slim lijkt nu)quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet cool dit. Ik heb familiaire hypertensie en heb een zware bacteriële longontsteking gehad in 2018. Ondanks dat ik jong ben, heb ik dus twee risicofactoren :/
Hypertensie is wel onder controle trouwens met medicatie (nu 125/75, prima waarden) maar ongetwijfeld speelt dat op de achtergrond wel een rol.
Ik kan niks vinden van italie en singapore op bno?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
3e dode in Zuid-Korea
2e dode in Italie
BNO is niet actief om een of andere reden. Al sinds gister geen updates meer terwijl er toch echt wel officieel bevestigde cases zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:53 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden van italie en singapore op bno?
Edit: nvm ansa heeft idd 2e dode vermeld.
Verder ook een eerste confirmed case in Afghanistan, in de provincie Herat die grenst aan Iran.twitter:PressTV twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 10:39:05#Iran identifies 28 patients infected with #coronavirus, confirms 5 deaths https://t.co/mYtzP4N5yd reageer retweet
Dit neem ik met een korreltje zout hoor, als dat gebaseerd is op één case.. Als hij per ongeluk tussendoor is besmet door iets wat over het hoofd is gezien dan zit het heel anders in elkaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:01 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
27 dagen
PEKING - De incubatietijd van het nieuwe coronavirus is mogelijk langer dan gedacht. De autoriteiten in de Chinese provincie Hubei melden dat een 70-jarige man pas 27 dagen nadat hij was besmet ziekteverschijnselen begon te vertonen.
27 dagen
Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)mogelijk-veel-langer
We zijn fucked!
In Iran werd het pas bekend toen er 2 mensen bijna doodvielen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En Afrika? Nog steeds maar 1![]()
Ik denk dat daar iets niet helemaal klopt!
Weer een land waar ik nu niet op vakantie kanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Iran ook een dode erbijVerder ook een eerste confirmed case in Afghanistan, in de provincie Herat die grenst aan Iran.twitter:PressTV twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 10:39:05#Iran identifies 28 patients infected with #coronavirus, confirms 5 deaths https://t.co/mYtzP4N5yd reageer retweet
Dan moet je op vakantie naar Zuid-Amerika of Afrika(Egypte even overslaan)quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weer een land waar ik nu niet op vakantie kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |