abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191629612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat mensen het geruststellend vinden als er een marge ingebouwd wordt. 14 Dagen biedt geen bewezen zekerheid. Maar heb ook gereageerd op de tweet. De hele opstelling van het RIVM is wel verontrustend.
Ik begrijp je en ben blij dat je het nuanceert. Natuurlijk is dat geruststellend, ik denk alleen dat ze eerst al het bewijs willen zien voor ze zo iets omgooien.

Wat nou als ze het omgooien en allemaal drastische maatregelen gaan nemen die het leven van elke Nederlander beïnvloeden, puur omdat het nu zo lijkt? Dan staat ook iedereen te schreeuwen dat het fout is. Ik stel voor om met zn alle minder te schreeuwen.
pi_191629641
spectatorindex twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 12:56:24 BREAKING: Fifth coronavirus death in Iran reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:26:57 #278
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191629663
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:21 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Je redeneert verkeerd. Je zou je vergelijking over de 100 meter om moeten draaien en moeten zeggen de minimale tijd voor de 100 meter is 10 sec. Dan weet je niet dat er een paar mensen in de wereld sneller hebben gelopen inderdaad, maar dat is toch wat anders dan dat 99,99% sneller is.
Ja, was niet helemaal juist geredeneerd inderdaad want 14 is geen gemiddelde tijd, het is al een bovengrens. 5-7 dagen is meer de gemiddelde incubatietijd.
pi_191629700
StephenMcDonell twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 12:04:53 #Wuhan has just announced that those leaving hospital ( in the city where this crisis started) having "recovered" from the #coronavirus will have to then spend an additional 14 days in quarantine somewhere just to make sure. #China reageer retweet
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:34:31 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191629743
Er is al weken bekend dat mensen zonder symptomen anderen besmetten en er is ook al weken bekend dat er mensen zijn die na meer dan 14 dagen pas ziek worden. Net zoals er bekend is dat mensen mét symptomen tig x negatief kunnen testen en dan ineens positief.

Dus ik vind het RIVM ook wat vreemd bezig. Want ik zou zeggen: better safe than sorry. Het RIVM lijkt het omgekeerde te doen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191629746
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 08:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Het is tijd voor een Corona forum
Dus, dit komt er? Misschien wel een goed idee. Het aantal delen begint behoorlijk op te lopen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:36:00 #282
396550 Richestorags
pi_191629754
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is al weken bekend dat mensen zonder symptomen anderen besmetten en er is ook al weken bekend dat er mensen zijn die na meer dan 14 dagen pas ziek worden. Net zoals er bekend is dat mensen mét symptomen tig x negatief kunnen testen en dan ineens positief.

Dus ik vind het RIVM ook wat vreemd bezig. Want ik zou zeggen: better safe than sorry. Het RIVM lijkt het omgekeerde te doen.
Misschien komt er straks wel weer een gelekt documentje waaruit blijkt dat ze geen paniek mochten veroorzaken ofzo.
pi_191629764
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:34 schreef Salina het volgende:

[..]

Dus, dit komt er? Misschien wel een goed idee. Het aantal delen begint behoorlijk op te lopen.
Er zijn wat balletjes opgegooid daar achter, maar helaas het leek nog niet nodig. :'(
Groot fan van User Wotte
pi_191629776
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Er zijn wat balletjes opgegooid daar achter, maar helaas het leek nog niet nodig. :'(
Daar achter?
Ik ben niet super bekend met FOK en met "daar achter". :)

Wanneer voldoet iets aan een eigen forum (tijdelijk bv)? Net zoals nu WIDM of Huishoudforum? Die zijn nu ook niet echt mega groot en druk bezocht.

Dit onderwerp gaat alleen maar veel groter worden de komende weken, maanden. Mark my words.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:41:04 #285
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191629806
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:16 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou als er gevallen zijn waar de incurbatietijd mogelijk 27 dagen zouden kunnen zijn, dan vind ik dat ze die marge ook in moeten bouwen in het te voeren beleid.
Ga je miljoenen mensen wereldwijd twee weken langer in quarantaine houden omdat van de tienduizenden die besmet zijn er een tiental een langere incubatietijd hebben, ook al zijn er duizenden besmette personen die niet in quarantaine geplaatst worden?
are we infinite or am I alone
pi_191629808
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Maar hoe gaat het er dan uitzien ongeveer? Elk land een topic? Of werelddeel?

Op zich wel handig als alles in 1 topic reeks gebundeld is.
pi_191629813
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:38 schreef Salina het volgende:

[..]

Daar achter?
Ik ben niet super bekend met FOK en met "daar achter". :)

Wanneer voldoet iets aan een eigen forum (tijdelijk bv)? Net zoals nu WIDM of Huishoudforum? Die zijn nu ook niet echt mega groot en druk bezocht.

Dit onderwerp gaat alleen maar veel groter worden de komende weken, maanden. Mark my words.
Achter de schermen. Ja dat denk ik ook hoor. Wat er in Italië aan het gebeuren is ziet er gewoon uit als een potentiële brandhaard en ik zelf neem het coronavirus iets serieuzer dan de Mexicaanse griep.
Groot fan van User Wotte
pi_191629854
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Weet ik ook niet maatje, maar het maakt het misschien iets meer overzichtelijk (ook voor nieuwe users).
Groot fan van User Wotte
pi_191629868
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:41 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ga je miljoenen mensen wereldwijd twee weken langer in quarantaine houden omdat van de tienduizenden die besmet zijn er een tiental een langere incubatietijd hebben, ook al zijn er duizenden besmette personen die niet in quarantaine geplaatst worden?
Zeker voor de thuisquarantaines vind ik van wel. Er is nog zoveel onbekend. En als er veel signalen zijn dat het toch iets anders in elkaar steekt dan dat we nu denken, dan zou ik het toch prettig vinden als de overheid daar iets meer daadkrachtig op reageert.

Voor de tijd dat het bewezen is dan is het waarschijnlijk al te laat.
pi_191629871
https://www.nu.nl/coronav(...)an-204-naar-433.html

Nou mensen, laat de mondkapjes maar zitten. Het gaat los.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:45:33 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191629879
Nieuw subforum VIR _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191629880
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Weet ik ook niet maatje, maar het maakt het misschien iets meer overzichtelijk (ook voor nieuwe users).
Maatje *;
pi_191629926
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik kan zo al genoeg topics verzinnen, als het virus naar NL komt en er bij ons ook maatregelen getroffen worden.

- Lockdown-topic (mijn ervaringen met de lockdown in onze stad/dorp/gemeente);
- Het grote inslaan-topic (wat moet je inslaan qua eten, drinken, medische dingen, voor hoeveel weken)
- Het grote ik-verveel-me-tijdens-mijn-quarantaine-zo topic (met tips om verveling te overwinnen)
- Nieuws-topic (met alléén maar nieuws van serieuze nieuwsbronnen).
-Topics per land
- Het grote waar-kan-ik-nu-toch-heen-op-vakantie topic (met tips over virusvrije regio's, etc.)

;)
pi_191629939
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:49 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik kan zo al genoeg topics verzinnen, als het virus naar NL komt en er bij ons ook maatregelen getroffen worden.

- Het grote inslaan-topic (wat moet je inslaan qua eten, drinken, medische dingen, voor hoeveel weken)
- Het grote ik-verveel-me-tijdens-mijn-quarantaine-zo topic (met tips om verveling te overwinnen)
-Topics per land
- Het grote waar-kan-ik-nu-toch-heen-op-vakantie topic (met tips over virusvrije regio's, etc.)

;)
Ik ben voor :)
pi_191629940
Heb al extra vreten ingeslagen.
pi_191629948
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:45 schreef Molo het volgende:
Nieuw subforum VIR _O_
Of HST :7
pi_191629951
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:49 schreef Salina het volgende:

[..]

-Topics per land

;)
Ja dat kan eigenlijk best leuk worden :P
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:51:26 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191629953
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:45 schreef Puntenjager het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)an-204-naar-433.html

Nou mensen, laat de mondkapjes maar zitten. Het gaat los.
Aiai.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191629954
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:26 schreef Ali_boo het volgende:
spectatorindex twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 12:56:24 BREAKING: Fifth coronavirus death in Iran reageer retweet
Erg verdacht bij zo weinig officieel erkende besmettingen idd....
  zaterdag 22 februari 2020 @ 13:51:39 #300
396550 Richestorags
pi_191629957
@Xa1pt even toch weer een reminder dat het allemaal wel meeviel toch? Even buurten om wat praat te verkondigen en vervolgens je niet meer laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')