hier moet ik dan weer om grinniken, doet me denken aan een bepaalde username (of gebruikersnaam, zo jij wil).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tut tut.
Ik snap werkelijk niet waarom jij Evert Santegoeds en de oplage van zijn tijdschrift er bijsleept.
En ‘conspiricy’? Schrijf gewoon samenzwering, als je de Engelse taal niet beheerst.
Joh!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
hier moet ik dan weer om grinniken, doet me denken aan een bepaalde username (of gebruikersnaam, zo jij wil).
Ik val hier weer precies op tijd binnen, geloof ik. Is het weer zover?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
hier moet ik dan weer om grinniken, doet me denken aan een bepaalde username (of gebruikersnaam, zo jij wil).
Ja het topic wordt weer een beetje tuttig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:17 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik val hier weer precies op tijd binnen, geloof ik. Is het weer zover?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja het topic wordt weer een beetje tuttig.
Ik kan haar geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het schijnt dat Bridget Dré heeft ontvolgt op insta.
Was gisteren al bekend bij shownieuws.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb het idee dat zij er best verdrietig om is en wellicht ook terecht boos over hoe hij het heeft aangepakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze zal het inderdaad niet voor niks hebben gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heb het idee dat zij er best verdrietig om is en wellicht ook terecht boos over hoe hij het heeft aangepakt.
ze plaatst ook van die typische post-breakup meuk. Met teksten over dat het allemaal goedkomt, boeken over geen fuck geven enzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze zal het inderdaad niet voor niks hebben gedaan.
Hoop dat ze inziet dat ze beter af is zonder hem.
Ja, dat zie ik op Insta ook altijd wanneer vrouwen ontslag krijgen of een relatie wordt verbroken dan worden ze echt orakels. Heerlijk!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
ze plaatst ook van die typische post-breakup meuk. Met teksten over dat het allemaal goedkomt, boeken over geen fuck geven enzo.
Hoop dat dit het pijnlijke laatste zetje is om een andere partnerkeuze te maken. Het lijkt me naast de teleurstelling zo genant om door zo'n jochie te worden gedumpt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:52 schreef Messina het volgende:
Misschien moet ze eens een man van d'r eigen leeftijd zoeken. Of een wat jongere man die geen die het wel prettig vindt om onder de duim gehouden te worden en dat accepteert. En zeker geen BN'er. Het zijn zomaar wat suggesties...
Na wekenlang tegeltjeswijsheid met "I don't care" en meer van die powervrouw zooi willen ze echt aan ieder die het leest wijsmaken dat ze er sterker uit zijn gekomenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik op Insta ook altijd wanneer vrouwen ontslag krijgen of een relatie wordt verbroken dan worden ze echt orakels. Heerlijk!
Niks mis meequote:Op woensdag 26 februari 2020 02:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Na wekenlang tegeltjeswijsheid met "I don't care" en meer van die powervrouw zooi willen ze echt aan ieder die het leest wijsmaken dat ze er sterker uit zijn gekomen
Er is niet per se iets mis mee, maar het straalt vaak het tegenovergestelde uit van wat zulke mensen willen uitdragen.quote:
Ze heeft ook geen enkele reden meer om hem nog te volgen lijkt me.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een serie van die gezellige bankhang stories net een beetje teveel in your face is zo kort na de breuk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:04 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen enkele reden meer om hem nog te volgen lijkt me.
Kloptquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Er is niet per se iets mis mee, maar het straalt vaak het tegenovergestelde uit van wat zulke mensen willen uitdragen.
Bingo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Er is niet per se iets mis mee, maar het straalt vaak het tegenovergestelde uit van wat zulke mensen willen uitdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |