Ja..ook!quote:Op maandag 24 februari 2020 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Jelle de Jong was haar danspartner in een programma.
Het enorme aantal van 4 dus, inclusief de 3 maandjes met Dre. Sinds 2016.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:28 schreef Simone010 het volgende:
Shit..ik vergeet Alard en Bram nog!! Nee niet die Bram..andere Bram.
Dat is een goed idee, eigenlijk verdient ze dat wel een soort spin offquote:Op maandag 24 februari 2020 18:42 schreef quirina het volgende:
Misschien moet Bridget maar een eigen topic.
André was toch eigenlijk de enige reden dat ze weer hot topic was? Haar andere affairettes zijn wel benoemd in de bladen, maar dat was marginaal. Tegenwoordig besteden ze al een artikel aan een nieuw kapsel van Moquote:Op maandag 24 februari 2020 18:44 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, eigenlijk verdient ze dat wel een soort spin off
Nou je het zegt!! Al die aandacht werd ineens zo maar door Andreetje gegenereerd. Anders had ze waarschijnlijk vanavond nog gewoon aan de desk van Boulevard gestaan.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
André was toch eigenlijk de enige reden dat ze weer hot topic was? Haar andere affairettes zijn wel benoemd in de bladen, maar dat was marginaal. Tegenwoordig besteden ze al een artikel aan een nieuw kapsel van Mo
Maar goed, wellicht vind jij haar wel super interessant natuurlijk.
Hoe kom je erbij dat ik een Bridget hater ben? Je moet niet zo snel je conclusies trekken hoor..en al zou ik Bridget een beetje euhhh eng vinden, dan mag dat toch? Dat is zo fijn, iedereen mag een mening hebben zo gaat het in de grote mensen wereld.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:18 schreef Lienekien het volgende:
Is Simone010 niet gewoon een nieuwe incarnatie van die vorige Bridgethater?
Oh, blablabla.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een Bridget hater ben? Je moet niet zo snel je conclusies trekken hoor..en al zou ik Bridget een beetje euhhh eng vinden, dan mag dat toch? Dat is zo fijn, iedereen mag een mening hebben zo gaat het in de grote mensen wereld.
uiteraard, al zei je het niet tegen mij! Nog wel een vraagje: staat Bridget bekend als homewrecker? Omdat je zo specifiek benoemde dat alles kapot kan? Of zie je haar daarvoor aan?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een Bridget hater ben? Je moet niet zo snel je conclusies trekken hoor..en al zou ik Bridget een beetje euhhh eng vinden, dan mag dat toch? Dat is zo fijn, iedereen mag een mening hebben zo gaat het in de grote mensen wereld.
Dan ga je dus uit van de premisse dat vrouwen beschermd moeten worden, dus dat ze niet echt een vrije wil hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:40 schreef Kupelu het volgende:
Nou mijn mening is dat André (twee) een afschuwelijk mens is. Ik ben gewoon verbijsterd dat vrouwen hem aantrekkelijk vinden.![]()
Dat overgestylde rock artiest imago. Bah. Die gast is naar. Dat filmpje met kerst... walgelijk. Een narcist, maar dat heb ik al te vaak gezegdFridge en Mo zijn gewoon zielig.
Eigenlijk moeten we alle vrouwen tegen hem beschermen. Maar ja hoe gaan we dat nou weer doen?
Ik denk dat ze in ieder geval niet hier zit want er lijkt niemand echt fan van haar. Op insta zitten wel wat Dotannetjes.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:43 schreef Andromache het volgende:
Als ze nou een Fokker is, konden we voor Fridget een FHF-topic aanmaken. Help Fridget aan een man.
Fokkers helpen Fridget
Nee hoor helemaal niet. Ik geloof in sterke vrouwen, alleen blijken Mo en Fridge dat niet, anders val je niet op zo’n idioot.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dan ga je dus uit van de premisse dat vrouwen beschermd moeten worden, dus dat ze niet echt een vrije wil hebben.
En dat ze zelf wel lekker in elkaar zitten.
Alles kan kapot..is een uitdrukking met andere woorden wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
uiteraard, al zei je het niet tegen mij! Nog wel een vraagje: staat Bridget bekend als homewrecker? Omdat je zo specifiek benoemde dat alles kapot kan? Of zie je haar daarvoor aan?
Ik vind haar wel leuk hoor. Ze doet het toch maar. Werken, kind, honden. Niks mis mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in ieder geval niet hier zit want er lijkt niemand echt fan van haar. Op insta zitten wel wat Dotannetjes.
Dat is een understatement! Hij wil inderdaad net te graag de rock artiest uithangen. Ook de foto van het vliegveld met Bridget/Fridget/Lip/Coolblue.. hij staat haar gewoon grijnzend na te kijken. Persoonijk had ik hem een hijs op zijn muil verkocht. Of Mo nou zo zielig is daar heb ik mijn vraagtekens bij..ik denk dat ze haar kaarten goed heeft gespeeld, en als ze hem graag terug wilde dan heeft ze dat heel goed gedaan.Maar het is een totaal vrouwonvriendelijk jong die Andreetje.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:40 schreef Kupelu het volgende:
Nou mijn mening is dat André (twee) een afschuwelijk mens is. Ik ben gewoon verbijsterd dat vrouwen hem aantrekkelijk vinden.![]()
Dat overgestylde rock artiest imago. Bah. Die gast is naar. Dat filmpje met kerst... walgelijk. Een narcist, maar dat heb ik al te vaak gezegdFridge en Mo zijn gewoon zielig.
Eigenlijk moeten we alle vrouwen tegen hem beschermen. Maar ja hoe gaan we dat nou weer doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |