abonnement Unibet Coolblue
pi_191699403
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En waarom regelt Pepijn dan niet even dat hij een paar nachten zijn zoon bij hem kan laten logeren? Netjes is anders van Bridget uiteraard, maar hij kan toch zijn kind bij hem laten slapen?
Waarom zou Pepijn daar dan ineens voor moeten opdraaien? Hij kan zelf ook wel andere plannen hebben gehad in zijn "vrije" week, of misschien zelfs wel weg zijn.
pi_191699412
Waarom zouden zowel moeder als vader aan de ander door moeten geven waar hun kind logeert in de week dat het kind bij een van hun is.
(ik weet het ook niet, ik was al heel jong weduwe dus heb dat gedoe niet)
pi_191699554
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En waarom regelt Pepijn dan niet even dat hij een paar nachten zijn zoon bij hem kan laten logeren? Netjes is anders van Bridget uiteraard, maar hij kan toch zijn kind bij hem laten slapen?
Als dat mokkel bij de scheiding een omgangsregeling heeft afgeperst heeft ze er maar voor te zorgen. Ook als ze verliefd is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191699584
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:17 schreef Soury het volgende:

[..]

Als dat mokkel bij de scheiding een omgangsregeling heeft afgeperst heeft ze er maar voor te zorgen. Ook als ze verliefd is
Dat snap ik,maar daar heeft dat joch niet om gevraagd hè. Lullig dat ma zo nodig op Curaçao moet bivakkeren en pa hem verschillende nachten ergens dropt omdat dat dat kind daar ook niet terecht kan.
pi_191699634
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat snap ik,maar daar heeft dat joch niet om gevraagd hè. Lullig dat ma zo nodig op Curaçao moet bivakkeren en pa hem verschillende nachten ergens dropt omdat dat dat kind daar ook niet terecht kan.
Dat kind zou me eigenlijk worst wezen. Precies wat je zegt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191699661
André Hazes geniet weer van gezin

André Hazes zit weer thuis bij zijn zoon en honden en heeft het daar erg naar zijn zin. Dat blijkt wel uit de foto’s en filmpjes die hij op Instagram plaatst. De 26-jarige lijkt het gezinsgeluk herontdekt te hebben.

Bloed, Zweet en Tranen
De zanger postte gisteravond een foto van de twee honden van hem en Monique. Een van hen, Frenkie, hebben ze nog niet zo lang. ,,Wat een aanwinst voor de familie”, schrijft André bij de foto. Een paar uur voor hij de foto plaatste, postte hij een filmpje van zijn driejarige zoontje André. Op de televisie is wijlen André Hazes te zien die Bloed, Zweet en Tranen zingt. Zijn kleinzoon kan het liedje al een beetje meezingen en laat dat graag voor de camera zien.

Opvallend is dat, hoewel Monique en André beiden erg actief zijn op sociale media, ze nog niet een foto of filmpje met elkaar hebben gepost. Het vermoeden is dat Monique André heeft vergeven en ze weer samen zijn, maar bevestigd hebben ze dat dus nog niet.

Legoland
Terwijl André lekker thuis zit, zit Bridget momenteel in Denemarken. Samen met haar zoon Mees en een vriendje van de jongen is ze naar Legoland. Hoewel ze eerder liet weten dat de druk van de media de relatie van haar en André te veel werd, blijft ze ook nu ze op vakantie is foto’s posten. Haar fans zullen dat niet erg vinden, want zij kunnen meegenieten van de vakantie in Denemarken.

https://www.ditjesendatjes.nl/andre-hazes-geniet-weer-van-gezin/
pi_191699675
Ik wil ook met mijn kind naar Legoland :'( Stervensduur helaas.
pi_191699759
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil ook met mijn kind naar Legoland :'( Stervensduur helaas.
Wil jij of je kind :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191699774
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Wil jij of je kind :D
Nouja, ze vindt Lego supertof. Dus ik ga er eigenlijk vanuit :)
pi_191699826
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:00 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik weet niet wat daarvan waar is, de ene keer zegt hij dat hij met haar wil trouwen en de andere keer was het al een jaar uit.
maar waarom zou Monique daarover liegen? In haar verklaring zei ze ze immers dat ze samen in een gesprek tot de conclusie kwamen dat ze uit elkaar zouden gaan.
  woensdag 26 februari 2020 @ 18:38:54 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191699852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat snap ik,maar daar heeft dat joch niet om gevraagd hè. Lullig dat ma zo nodig op Curaçao moet bivakkeren en pa hem verschillende nachten ergens dropt omdat dat dat kind daar ook niet terecht kan.
Hoezo dropt zijn vader hem nou weer op 3 verschillende adressen als het de week van zijn moeder was?
Dan doet zijn moeder dat toch echt hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191699873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:37 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

maar waarom zou Monique daarover liegen? In haar verklaring zei ze ze immers dat ze samen in een gesprek tot de conclusie kwamen dat ze uit elkaar zouden gaan.
Waar zeg ik dat Monique liegt dan?
pi_191699899
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo dropt zijn vader hem nou weer op 3 verschillende adressen als het de week van zijn moeder was?
Dan doet zijn moeder dat toch echt hoor.
Inderdaad soms....
pi_191699902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En waarom regelt Pepijn dan niet even dat hij een paar nachten zijn zoon bij hem kan laten logeren? Netjes is anders van Bridget uiteraard, maar hij kan toch zijn kind bij hem laten slapen?
geen idee, maar ik kan hem wel een beetje begrijpen. Het komt toch wat bakvisserig over allemaal om je in allerlei bochten te wringen met betreekking tot je zoontje om voor wat nachtjes je neukertje achterna te gaan. Met dat laatste heeft hij natuurlijk niets te maken maar ik zou het geheel wellicht ook met argusogen bekijken.
  Spellchecker woensdag 26 februari 2020 @ 18:42:18 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191699913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat snap ik,maar daar heeft dat joch niet om gevraagd hè. Lullig dat ma zo nodig op Curaçao moet bivakkeren en pa hem verschillende nachten ergens dropt omdat dat dat kind daar ook niet terecht kan.
Pa heeft hem niet gedropt. Het was de week van Bridget. Die heeft hem gedropt.
pi_191699933
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:40 schreef -river- het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Monique liegt dan?
ik zeg niet dat jij dat zegt maar je lijkt de optie open te houden dat Andre het inderdaad per app heeft uitgemaakt. Ik vraag me dan af waarom Monique dan iets anders zou beweren.
  Spellchecker woensdag 26 februari 2020 @ 18:44:04 #242
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191699943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:02 schreef Verida het volgende:

[..]

Waarom zou Pepijn daar dan ineens voor moeten opdraaien? Hij kan zelf ook wel andere plannen hebben gehad in zijn "vrije" week, of misschien zelfs wel weg zijn.
Hij heeft ook nog een kind, en niet onbelangrijk; een zieke vrouw.
pi_191699961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

ik zeg niet dat jij dat zegt maar je lijkt de optie open te houden dat Andre het inderdaad per app heeft uitgemaakt. Ik vraag me dan af waarom Monique dan iets anders zou beweren.
Ik zeg dat ik het niet weet, enkel is naar buiten gekomen dat ze van hem en B weet via een appje.
pi_191699979
Ik snap dat Bridget hem heeft gedropt, maar het is toch sneu voor dat kind dat beide ouders hun handen van dat kind af trekken? Ik zou in zo'n geval een heel goed gesprek met mijn ex voeren als die thuis is, en in de tussentijd denken aan mijn kind die hier niet om gevraagd heeft.

Maar blijkbaar sta ik hier alleen in :)
pi_191699997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:44 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik het niet weet, enkel is naar buiten gekomen dat ze van hem en B weet via een appje.
nee, ze heeft zelf naar buiten gebracht dat ze samen in een gesprek hebben besloten te stoppen. Ik denk dat als het dumpen ook per app was, zij dat heus wel zou melden.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 26-02-2020 18:55:13 ]
  Spellchecker woensdag 26 februari 2020 @ 18:47:45 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191700003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap dat Bridget hem heeft gedropt, maar het is toch sneu voor dat kind dat beide ouders hun handen van dat kind af trekken? Ik zou in zo'n geval een heel goed gesprek met mijn ex voeren als die thuis is, en in de tussentijd denken aan mijn kind die hier niet om gevraagd heeft.

Maar blijkbaar sta ik hier alleen in :)
Misschien heeft Pepijn het pas achteraf gehoord?
In de Privé of op Shownieuws. ~O>
pi_191700027


[ Bericht 100% gewijzigd door letmehearyouscream op 26-02-2020 19:03:17 ]
pi_191700030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

nee, ze heeft zelf naar buiten gebracht dat ze samen in eem gesprek hebben besloten te stoppen. Ik denk dat als het dumpen ook per app was, zij dat heus wel zou melden.
Sorry maar ik snap echt niet waarom jij denkt dat ik heb gezegd dat Mo erover heeft gelogen maar zal wel aan mij liggen. Ben er ook wel klaar mee want wil dit topic er niet mee vullen.
pi_191700036
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef maily het volgende:

[..]

Misschien heeft Pepijn het pas achteraf gehoord?
In de Privé of op Shownieuws. ~O>
Ze heeft in elk geval niet haar best gedaan om het te verbergen toen ze daar was :')
pi_191700066
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:49 schreef -river- het volgende:

[..]

Sorry maar ik snap echt niet waarom jij denkt dat ik heb gezegd dat Mo erover heeft gelogen maar zal wel aan mij liggen. Ben er ook wel klaar mee want wil dit topic er niet mee vullen.
Ehm dat heb ik al gezegd: ik zeg NIET dat jij dat zegt. Je haalde alleen een optie aan die niet aansluit bij haar verklaring. Ik vraag me dan alleen af wat voor haar dan de reden zou zijn om iets anders naar buiten te brengen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')