Ohja, de samenzang van ogene was prachtig!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja eigenlijk niemand, ik was nooit voor de winnaar![]()
Hoewel ik in het seizoen van O''G3Ne wel begreep waarom zij wonnen. Die waren toch uniek toen.
En Ben Saunders begreep ik ook.
Dat hoop ik niet. Ik hoop dat Kes een andere weg bewandelt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Rip Kes.
Denk wel dat zij het verst komt na de shows. Kan wel een Maan worden.
maar echtquote:
eens, allemaal dankzij deze geweldige crossbattlesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:32 schreef vencodark het volgende:
Kes had het wel meer verdiend dan die eerste blonde dame.
Kes was wel een waardige finaliste geweest, maar niet ten koste van Emmaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef MissJ het volgende:
Dus Lil heeft nu geen kandidaten in de finale
Kes moest natuurlijk gewoon in de finalequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:32 schreef vencodark het volgende:
Kes had het wel meer verdiend dan die eerste blonde dame.
ipv Daphnequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kes moest natuurlijk gewoon in de finale
Ze liet zich teveel opnaaien door Martijn vanavond.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens, allemaal dankzij deze geweldige crossbattles
Nee het werd tijd dat iemand eens een keer zegt waar het op staat en Martijn staat alles maar recht te lullen en de wereldvrede te bewaken...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ze liet zich teveel opnaaien door Martijn vanavond.
gewoon alle 8 laten zingen en de beste 4 naar de finale. Kutsysteem ditquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Echt niet te begrijpen gewoon. Het gaat in dit programma toch om DE voice en niet om een strijd tussen de coaches? Dat laatste lijkt het nu dus wel op.
Die laat zich niet naaien door blanken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ze liet zich teveel opnaaien door Martijn vanavond.
Terwijl dat geen hol uitmaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Echt niet te begrijpen gewoon. Het gaat in dit programma toch om DE voice en niet om een strijd tussen de coaches? Dat laatste lijkt het nu dus wel op.
Kijk, ik hoor ook liever n man met n echte, diepe mannenstem in de finale dan een Stef met dat hoge gejank, maar ik vond die twee gelijkwaardig qua prestaties. Daphne presteerde ondermaats vanavond, dus ja, Kes was beter dan Daphne.quote:
En dan gaat ze dat doen terwijl daar een kandidate op het podium staat, op van de zenuwen....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het werd tijd dat iemand eens een keer zegt waar het op staat en Martijn staat alles maar recht te lullen en de wereldvrede te bewaken...
Tot dan! Gezellig, ookal weten we stiekem allemaal dat Sophia gaat winnen. De regie stuurt daar al op sinds afl. 1 van de blind auditions, heeft de aaibaarheidsfactor en ze zingt ook prachtig.quote:
Ze beantwoorde een vraag van Martijn en probeerde zelf al heel snel de aandacht weer naar Emma te sturen, maar Martijn wilde vooral nog even doorgaan...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En dan gaat ze dat doen terwijl daar een kandidate op het podium staat, op van de zenuwen....
Had ze d'r mond open moeten doen toen dit beslist werd, en niet over de rug van zulke jonge meisjes.
eens, Anouk valt niets te verwijtenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze beantwoorde een vraag van Martijn en probeerde zelf al heel snel de aandacht weer naar Emma te sturen, maar Martijn wilde vooral nog even doorgaan...
Inderdaad, Martijn zei steeds “dat kan je niet zeggen”, en dan is ie bij Anouk echt bij de verkeerde.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze beantwoorde een vraag van Martijn en probeerde zelf al heel snel de aandacht weer naar Emma te sturen, maar Martijn wilde vooral nog even doorgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |