Kleffe_Dop | vrijdag 21 februari 2020 @ 21:08 |
Wintertest 2020 week 2 Dag 4: woensdag 26 februari Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur Dag 5: donderdag 27 februari Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur Dag 6: vrijdag 28 februari Ochtendsessie: 09.00 uur tot 13.00 uur Middagsessie: 14.00 uur tot 18.00 uur Belangrijke links: Live timing Dag1: https://www.autosport.com(...)f1-test-day-one-2020 Live timing Dag 2: https://www.autosport.com(...)f1-test-day-two-2020 Live TV: https://f1tv.formula1.com/ Direct link: https://f1tv.formula1.com(...)ason-day-1-session-1 Aantal afgelegde ronden per team in de eerste week
Waar Ferrari een menselijke muur bouwt... Max oude vrienden ontmoet... En we genieten van The Pink Mercedes
[ Bericht 11% gewijzigd door Kleffe_Dop op 21-02-2020 21:34:36 ] | |
Kleffe_Dop | vrijdag 21 februari 2020 @ 21:09 |
En door! | |
vipergts | zaterdag 22 februari 2020 @ 10:33 |
Het wordt toch dat dat de fia dit soort fratsen eens stopt. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 22 februari 2020 @ 10:37 |
Innovatie in de F1 moet je niet willen nee. . Het is even kut dat het weer Mercedes is maar laten we gewoon een even afwachten wat het werkelijk brengt. | |
DKUp | zaterdag 22 februari 2020 @ 10:54 |
De voorwielen die er allebei af knallen | |
Sinister-D- | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:13 |
juistem. Elk ander team zou r voor toegejuicht worden omdat ze dan iets gevonden hadden wat Mercedes wellicht zou kunnen verslaan. | |
vosss | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:14 |
Ik hoop het | |
Tarado | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:19 |
maar Ferrari die het nu eigenlijk al opgeven of is dat gewoon sandbaggen op z'n Italiaans? | |
nogeenoudebekende | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:21 |
Ik hoop dat laatste maar ik vrees dat ze dit jaar meer met McLaren en RP te maken hebben dan met Mercedes en RB. | |
Tarado | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:22 |
zo erg zal het niet worden denk ik, die 3 zitten toch wel in een andere league | |
Starflyer | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:24 |
Vooralsnog lijkt dat er niet op. Maar we wachten de tweede testweek wel af om definitieve conclusies te trekken. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:27 |
Gelukkig schiet het wel op nu. Nog 15 dagen tot raceweek. . | |
Tarado | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:30 |
op basis van deze week denken dat RP en McLaren een bedreiging kunnen vormen voor Ferrari, dat lijkt me toch heel stug. | |
vosss | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:41 |
Wiezo staat Albon niet op de foto in de OP? Is die bij voorbaat al afgeschreven? | |
franklop | zaterdag 22 februari 2020 @ 11:50 |
Het betere knip werk gewoon | |
nogeenoudebekende | zaterdag 22 februari 2020 @ 12:08 |
| |
Tarado | zaterdag 22 februari 2020 @ 12:11 |
vipergts | zaterdag 22 februari 2020 @ 12:31 |
Innovatie mag best maar van dit soort dingen wordt het gewoon niet leuker. Als teams zelf niet voor zulke dingen kunnen of willen zorgen moet er vanuit die fia dus een regel komen dit is de auto waar je het mee moet doen al het andere is verboden. Zou de sport een stuk leuker maken als de teams met het meeste geld niet steeds miljoenen uitgeven om maar een maas in de regels te vinden. | |
daNpy | zaterdag 22 februari 2020 @ 12:33 |
Het zou wel lachen zijn, Vettel en Leclerc viesmad als ze met Sainz, Perez en Norris moeten vechten om top 5 plaatsen | |
aesop | zaterdag 22 februari 2020 @ 13:09 |
Dit. Mercedes is innovatief omdat het kan, dankzij die enorme budgetten. Zij worden straks niet beloond voor het nemen van risico’s, maar voor het uitgeven van miljoenen aan ontwikkeling. Deze kwam ik nog tegen op twitter trouwens: Even de banden in ogenschouw nemend en het lijkt toch allemaal minder somber. | |
Sunri5e | zaterdag 22 februari 2020 @ 13:22 |
Begrijp je wel wat de basis is van de Formule 1? Het is de bedoeling dat ze dingen ontwikkelen die in de toekomst wellicht ook toegepast kunnen worden in personenauto's. Jammer dat het net Mercedes is (als het überhaupt gaat werken) die dit uitvind en niet RBR waar Max bij zit. En ja, als het werkt en ze worden er nog dominanter van dan is dat jammer voor het kampioenschap maar dit is wel wat F1 is. Als je het anders wilt zien kun je net zo goed zoals in de Formule 2 alle auto's hetzelfde maken. Maar dat is dus niet waar F1 om draait. | |
Bonobo11 | zaterdag 22 februari 2020 @ 14:42 |
Formule 1: Teams maken hun eigen chassis binnen de regels. Formule 2: Iedereen hetzelfde chassis. | |
Breekfast | zaterdag 22 februari 2020 @ 18:03 |
Ferrari is gewoon aan het sandbaggen | |
daNpy | zaterdag 22 februari 2020 @ 18:34 |
Precies. Als een ander team iets had gevonden was iedereen blij. RBR heeft toch ook 4 jaar een dominante auto gehad omdat die iets had wat anderen niet hadden? Overigens ben ik het wel eens dat wat meer competitie wel mag per seizoen, als dit inderdaad een goed werkende truc blijkt te zijn is het dus wéér MB En dat is -naast 6 miljard regeltjes- wel wat F1 saai maakt. | |
beantherio | zaterdag 22 februari 2020 @ 18:55 |
Het is me nog steeds een raadsel waarom het legaal zou zijn. Artikel 10.2.2 van de technische regels is er vrij duidelijk over:En ja "human powered" is ook "powered". | |
jpjedi | zaterdag 22 februari 2020 @ 19:05 |
Powered is heel simpel bekrachtigd en dus geen handbeweging. | |
Starflyer | zaterdag 22 februari 2020 @ 19:15 |
Het is de vraag of het onderdeel van de ophanging is. Daar schijnen wat interpretatie verschillen over te ontstaan. | |
beantherio | zaterdag 22 februari 2020 @ 19:34 |
Wielbekrachtiging is in het Engels wheel steering en da's dus iets anders. "powered device" is een apparaat dat aangedreven wordt. Er staat niet bij dat dit mechanisch moet zijn. Die wielen hangen niet in de lucht en ze bewegen ook niet vanzelf. Als je regels over de ophanging afspreekt dan lijkt het me logisch dat je dan niet kan negeren wat die ophanging met de wielen doet. Maar goed: ik ben nog steeds benieuwd naar een echte reactie van de FIA. Mercedes zegt dat FIA het goed vond, maar FIA zelf heeft nog niets laten weten. | |
daNpy | zondag 23 februari 2020 @ 08:25 |
Stuurbekrachtiging is power steering. Als ze met deze truc enkel de stuurstangen bewegen is het mogelijk dat dat het maasje is. | |
Mothzor | zondag 23 februari 2020 @ 08:42 |
Krijg meer het idee dat de FIA tegen het systeem is, maar dat nergens in de regels staat opgenomen dat het niet mag, dus het maasje in de wet. Vandaar ook direct het bericht dat het in 2021 niet meer mag. De FIA kon het voor 2020 niet meer dichttimmeren? Wat trouwens een gigantisch voordeel is voor Mercedes, het namaken van dit systeem gaat veel tijd kosten (min 7 maanden zei Binotto?) en als het per 2021 alweer verboden is gaat niemand innoveren met dit systeem, kortom enkel voordeel voor Mercedes. Ik verwacht dan ook dat de FIA opzoek ik naar een artikel waarmee ze het systeem dit jaar nog kunnen verbieden, vandaar de radiostilte? Ik ben echt voor innovatie, maar waarom is het nou precies weer Mercedes die het hele hybrid tijdperk al naar hun hand heeft weten te zetten door met name regelgeving rondom de krachtbron, die weer met zoiets komen. En op een een of andere manier stoot het hele systeem me tegen de borst omdat het echt niks meer met racen te maken heeft, maar dat is puur een gevoelskwestie. | |
aesop | zondag 23 februari 2020 @ 10:00 |
Reken maar dat er protest komt in Melbourne, en dan kan het zomaar dat de stewards het verbieden. | |
PzKpfw | zondag 23 februari 2020 @ 10:13 |
Ik denk dat je pas echt conclusies kunt trekken na de eerste kwalificatie over beter zelfs na de eerste race. | |
Tarado | zondag 23 februari 2020 @ 10:23 |
maar dan nog, het is niet iets wat je uit moet bouwen of zo en ze zijn zonder dat systeem ook wel de snelste | |
Nebelwerfer | zondag 23 februari 2020 @ 10:38 |
Ik ben wel blij dat we dit jaar geen conclusies trekken na 1 week testen.. | |
Nieuwschierig | zondag 23 februari 2020 @ 12:17 |
Ja als de volgers en de gelovers van de volgers een ding geleerd hebben van vorig jaar is dat de volgers er ook geen reet van kunnen en de gelovers dat je ze dus niet moet geloven. | |
Tarado | zondag 23 februari 2020 @ 12:48 |
het is een evolutiejaar dus verwacht geen revoluties | |
Nebelwerfer | zondag 23 februari 2020 @ 13:58 |
Op een loszittend stuur na dan. Wel bang dat mercedes de zaken weer het beste voor elkaar heeft, maar het is afwachten. | |
Nieuwschierig | zondag 23 februari 2020 @ 17:07 |
Het gaat me er om dat journalisten en deskundigen die er voor betaald worden om zinnige uitspraken te doen over de krachtsverhoudingen vorig jaar hebben laten zien geen flauw benul te hebben hoe de zaken er daadwerkelijk voor staan. En ik heb verder schijt aan Mercedes maar als die met hun nieuwe stuurinrichting dadelijk 1,5 seconde los staan op de grid in Australië dan gun ik ze dat ook nog eens een keer. | |
Dauthi | zondag 23 februari 2020 @ 22:33 |
Ah, dus daarom heeft MB een promofilmpje gemaakt waarin ze uitleggen dat ze het pad van evolutie maar niet hebben bewandeld. https://www.motorsport.co(...)-aggressive/4693379/ | |
Newone82 | zondag 23 februari 2020 @ 22:48 |
Bizar. Hamilton WK 2020 met minimaal 100 punten verschil van nummer 2 incoming😍 | |
Tarado | maandag 24 februari 2020 @ 00:25 |
ze zijn wel committed maar bij een regelverandering heb je wat meer kans op nieuwe vindingen die veel opleveren dan als ze hetzelfde blijven al vind ik dat DAS dan wel weer leuk. | |
nils7 | maandag 24 februari 2020 @ 08:59 |
Ik zie niet in elke onboard dat ze het gebruiken, klopt dat? | |
THEFXR | maandag 24 februari 2020 @ 12:16 |
Tarado | maandag 24 februari 2020 @ 13:30 |
https://the-race.com/form(...)rraris-holding-back/ | |
Tarado | maandag 24 februari 2020 @ 13:34 |
| |
Newone82 | dinsdag 25 februari 2020 @ 18:23 |
Zoals gedacht. DAS systeem levert Mercedes 2 tiende per seconde per rondje op. Mercedes gaat op zijn sloffen alles winnen komende seizoen dus https://www.gpupdate.net/(...)ienden-per-ronde-op/ | |
Starflyer | dinsdag 25 februari 2020 @ 18:38 |
Het meest opvallende uit de originele bron is dat Marko beweert dat de achterstand van RBR op Mercedes juist die 0,2 seconde is. Dat is een stuk kleiner dan uit de eerste testweek naar voren kwam.https://www.autobild.de/a(...)ldkurs-16403445.html | |
chufi | woensdag 26 februari 2020 @ 08:57 |
En we zijn weer Live ! | |
WheeledWarrior | woensdag 26 februari 2020 @ 09:00 |
Testing again | |
Mothzor | woensdag 26 februari 2020 @ 09:01 |
Last minute pressco vanmiddag om 15.00 uur met Binotto en Vettel. Zal het dan toch zijn laatste seizoen worden... .. | |
opgebaarde | woensdag 26 februari 2020 @ 09:04 |
Als het zijn laatste seizoen (voor Ferrari) zou zijn, kondigen ze dat toch niet nu al aan? (hoop ik). Spannend! | |
Mothzor | woensdag 26 februari 2020 @ 09:05 |
En het werd zojuist alweer minder spannend gamaakt. Gewone pressco zoals Hamilton die vorige week had en vrijdag is het de beurt aan Max met Horner. Niks bijzonders dus... | |
nils7 | woensdag 26 februari 2020 @ 09:05 |
Meestal in Monza... maar ja in deze tijden weet je niet of die GP gereden gaat worden... | |
WheeledWarrior | woensdag 26 februari 2020 @ 09:22 |
Oh, dat gebeurt wel hoor. Alonso maakte ook ooit al voor het seizoen bekend dat hij het jaar erop van Renault naar McLaren zou gaan. Montoya idem van Williams naar McLaren. | |
vosss | woensdag 26 februari 2020 @ 09:25 |
Geen idee. Wat wel is is dat die 4 titels van hem flink gedevalueerd zijn door sjarel dekerk afgelopen jaar. | |
nils7 | woensdag 26 februari 2020 @ 09:28 |
Nah dan zou hij Charles De La'eglise heten... | |
vosss | woensdag 26 februari 2020 @ 09:30 |
franklop | woensdag 26 februari 2020 @ 09:49 |
Denk dat Vettel er nog gewoon een jaar (of 2) aan vast plakt. | |
franklop | woensdag 26 februari 2020 @ 09:56 |
Albon heeft nog weinig gereden. Misschien dat ie straks gelijk race-sim gaat doen na de eerdere shakedown? | |
Dauthi | woensdag 26 februari 2020 @ 09:57 |
Bij F1/Sky ouwehoeren ze ook wel slap zeg. "Vroeger met tanken reden auto's constant met 20 kilo brandstof" Iemand is blijkbaar vergeten dat de auto's vroeger 3x zoveel brandstof verbruikten. | |
Tarado | woensdag 26 februari 2020 @ 10:02 |
ja 20 vond ik ook wel weinig | |
Morm_NL | woensdag 26 februari 2020 @ 10:32 |
Denk dat de Ferrari-fabriek in quarantaine geplaatst wordt, minimaal de komende 2 weken in verband met een of ander Corona-virus. | |
ondeugend | woensdag 26 februari 2020 @ 10:32 |
Ze moeten iets veranderen waardoor de vloer er af moet | |
Lionheaad | woensdag 26 februari 2020 @ 10:46 |
Die Racing Point - Mercedes kopie is helemaal niet verkeerd. | |
nils7 | woensdag 26 februari 2020 @ 10:49 |
Fok F1 Manager materiaal zeg ik je | |
WheeledWarrior | woensdag 26 februari 2020 @ 10:51 |
Jammer dat Stroll hem bestuurt. | |
vosss | woensdag 26 februari 2020 @ 11:02 |
| |
franklop | woensdag 26 februari 2020 @ 11:09 |
Spin Vettel, kon door, maar wel veel grind op de baan. Vandaar nu even code rood. | |
Tarado | woensdag 26 februari 2020 @ 11:09 |
jaloers? | |
vosss | woensdag 26 februari 2020 @ 11:20 |
Wie niet? | |
nogeenoudebekende | woensdag 26 februari 2020 @ 11:20 |
RusselGod. . | |
vosss | woensdag 26 februari 2020 @ 11:21 |
Wat doet ie, ik zit niet te kijken | |
Tinos85 | woensdag 26 februari 2020 @ 11:30 |
Red Bull en Toro Rosso Alpha Tauri zijn lekker bezig vanmorgen. | |
Starflyer | woensdag 26 februari 2020 @ 11:30 |
Red Bull problemen met de wielophanging. Edit: Schijnt gepland te zijn
| |
Starflyer | woensdag 26 februari 2020 @ 11:32 |
| |
Tinos85 | woensdag 26 februari 2020 @ 11:39 |
Hopelijk kan Verstappen wel flink wat kilometers maken vanmiddag. | |
franklop | woensdag 26 februari 2020 @ 11:44 |
Zonde van de testtijd wel om dit te plannen. Je mist toch al 3 uur zo. Overigens weer code rood, Latifi staat stil. | |
Evenstar | woensdag 26 februari 2020 @ 11:55 |
Snap de nut ook niet echt. Rondje rijden en dan ophanging wisselen. Waarom kon dat niet voor dat rondje? Vraag me af wat voor belangrijke informatie uit zo'n rondje gehaald kan worden dat het waard maakt om zoveel tijd te missen. Zullen vast weten wat ze doen, ben gewoon benieuwd | |
franklop | woensdag 26 februari 2020 @ 11:57 |
Beide teams zijn nu wel de baan op | |
#ANONIEM | woensdag 26 februari 2020 @ 12:00 |
Vreemd verhaal, lijkt me vrij duidelijk dat ze in ieder geval iets ongeplands hebben moeten doen en dan is 3 uur erg lang voor iets anders dan een motorwissel. | |
vosss | woensdag 26 februari 2020 @ 12:01 |
Of misschien wilde ze informatie vergaren die in hun optiek cruciaal zou (kunnen) zijn en dat het daarom absoluut getest moest worden. Zegmaar precies waar testen voor zijn. | |
#ANONIEM | woensdag 26 februari 2020 @ 12:04 |
Nee, dat verklaard helemaal niets over waarom ze 3 uur daarna niets konden doen en de vloer uit de auto vandaan moest. Ze zijn er niet om 3 uur lang niets te doen, analyses doe je wanneer de auto niet mag rijden, niet wanneer die wel mag rijden. [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2020 12:05:54 ] | |
vosss | woensdag 26 februari 2020 @ 12:04 |
Hoezo nee? | |
Evenstar | woensdag 26 februari 2020 @ 12:05 |
Lijkt mij raar dat ze uit 1 rondje zulk waardevolle informatie kunnen halen dat het waard is om daana drie uur aan de zijkant te staan. | |
vosss | woensdag 26 februari 2020 @ 12:06 |
Ik denk dat de heren bij Red Bull toch best wel heel redelijk weten wat ze aan het doen zijn. Als zij er voor kiezen om 3 uur tijd te laten schieten op basis van 1 rondje dan zullen ze dat nodig achten om ergens achter te komen/data te vergaren die ze noodzakelijk achten. Althans dat lijkt mij zo maar als leek. | |
Evenstar | woensdag 26 februari 2020 @ 12:08 |
Of het was toch niet helemaal de bedoeling. Natuurlijk weten zij wel wat ze doen, maar het blijft een beetje raar en het lijkt mij gewoon niet echt de planning. | |
#ANONIEM | woensdag 26 februari 2020 @ 12:08 |
Dan nog verklaart dat niet waarom ook de Alpha Tauri 3 uur stil stond en waarom ze 3 uur niets konden doen, 3 uur is in de F1 een idioot lange tijd voor iets anders dan een motorwissel. En ze gaan echt niet tijdens de test een 'geplande' motorwissel doen. Alles duidt juist op een ongepland iets en een probleem. [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2020 12:09:00 ] | |
Tarado | woensdag 26 februari 2020 @ 12:13 |
misschien iets met de zitpositie van Albon | |
franklop | woensdag 26 februari 2020 @ 12:18 |
Of het nou gepland of ongepland is, het is raar dat je voor beide teams 3 uur aan de kant staat tijdens de testsessies die al zo schaars zijn tegenwoordig. | |
nils7 | woensdag 26 februari 2020 @ 12:24 |
Onderdelen van de DAS waren vanochtend pas ter plaatsen en hebben het nu ingebouwd? Wishful thinking | |
Tinos85 | woensdag 26 februari 2020 @ 12:36 |
Ferrari gaat lekker met hun rondjes, in tegenstelling tot vorige week. | |
WEST | woensdag 26 februari 2020 @ 12:43 |
zoiets zou je ook in de fabriek kunnen testen lijkt mij. | |
franklop | woensdag 26 februari 2020 @ 12:57 |
Of daarvoor je 'film' kilometers inzetten. | |
Starflyer | woensdag 26 februari 2020 @ 13:02 |
Twee totaal niet aan elkaar gerelateerde oorzaken. De Alpha Tauri had wel een probleem. Er zat een pijp los waardoor ze een deel van de motor moesten demonteren. | |
Dven | woensdag 26 februari 2020 @ 13:31 |
Alles duidt erop dat jij graag doet voorkomen dat je het allemaal wel weet maar wees gewoon eens eerlijk. Je hebt evenmin ook maar enig benul. | |
WheeledWarrior | woensdag 26 februari 2020 @ 13:48 |
Haha nee hoor. Maar met Stroll ga je ook in een redelijke auto geen bijzondere resultaten halen. Misschien dat Perez er dit jaar weer een keer een podium uitperst. | |
Nattekat | woensdag 26 februari 2020 @ 13:48 |
Hopen mag altijd. | |
franklop | woensdag 26 februari 2020 @ 14:08 |
| |
Lionheaad | woensdag 26 februari 2020 @ 14:31 |
Na een vrijwel probleemloze 1e week. Nu ook al Renault met de deuren dicht. | |
chufi | woensdag 26 februari 2020 @ 17:56 |
Max stopt de training met een Red Flag 5 min voor het einde | |
Tinos85 | woensdag 26 februari 2020 @ 18:08 |
https://streamable.com/jwpeb Stuk | |
Starflyer | woensdag 26 februari 2020 @ 18:10 |
Kvyat ook. Beide stonden stil een bocht van elkaar. | |
Marcoss | woensdag 26 februari 2020 @ 18:22 |
Als je hier alleen maar iets mag roepen als je precies weet wat er gebeurt en waarom het gebeurt, wordt dit topic vrij stil, denk ik | |
DeeBee | woensdag 26 februari 2020 @ 18:39 |
Einde tijdperk Red Bull Racing. | |
nils7 | woensdag 26 februari 2020 @ 18:41 |
Met welke band heeft Max z’n snelste tijd gereden. Heb twee lijstjes gezien die allebei tegenstrijdig waren. | |
aesop | woensdag 26 februari 2020 @ 18:49 |
Geen peut meer | |
chufi | woensdag 26 februari 2020 @ 18:51 |
Geel | |
Tinos85 | woensdag 26 februari 2020 @ 18:55 |
Gooit ie m dan zo om? Hij kijkt zo naar de achterwielophanging. | |
Bonobo11 | woensdag 26 februari 2020 @ 18:56 |
| |
Tinos85 | woensdag 26 februari 2020 @ 18:56 |
C3. | |
DKUp | woensdag 26 februari 2020 @ 19:56 |
Haha hier moest ik wel om lachen. | |
hole1988 | woensdag 26 februari 2020 @ 21:21 |
Topshow.
| |
Gezicht | woensdag 26 februari 2020 @ 22:54 |
Zal aan mij liggen trouwens maar het ziet er uit alsof Ferrari de afgelopen 2 jaar 0,0 heeft veranderd aan de neus. Toch gek, gezien de andere teams vrijwel allemaal wel flinke veranderingen hebben doorgevoerd. | |
DKUp | donderdag 27 februari 2020 @ 07:33 |
Gelukkig hoeft hij niet te zeggen hoeveel rondjes er nog gereden moeten worden Dat gaat nog wel eens mis | |
chufi | donderdag 27 februari 2020 @ 08:03 |
Vaak loopt zn commentaar wat achter op de beelden op TV, misschien kijkt ie online via een app ... | |
nogeenoudebekende | donderdag 27 februari 2020 @ 08:24 |
Ze zien de beelden ongeveer simultaan met ons hè. Die kamertjes waar ze in zitten hebben soms niet eens zicht op het circuit. | |
Automatic_Rock | donderdag 27 februari 2020 @ 08:39 |
Krijgt hij bijles? | |
chufi | donderdag 27 februari 2020 @ 09:05 |
De baan is vochtig ... | |
nogeenoudebekende | donderdag 27 februari 2020 @ 09:19 |
Ok doe maar geen regenraces dit jaar. . | |
nils7 | donderdag 27 februari 2020 @ 09:28 |
Ideale omstandigheden voor het coronavirus heb ik begrepen. dan glijdt ie goed.
| |
Doevelaer | donderdag 27 februari 2020 @ 09:34 |
Latifi glijdt het grind in, komt er direct 'Jos Verstappen' onderin beeld te staan | |
hole1988 | donderdag 27 februari 2020 @ 09:58 |
| |
nogeenoudebekende | donderdag 27 februari 2020 @ 10:14 |
A legend. . | |
bbfakir | donderdag 27 februari 2020 @ 10:27 |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 10:38 |
Dat was een heel klein uurtje. | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 10:42 |
Ollie mocht 20 minuten aanschuiven. Het Melbourne pakket zit sinds vandaag op de Red Bull RB 16👍👍👍👍Volgens Ted Kravitz. | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 10:44 |
En weer een spin voor Max de laatste chicane. Wtf. | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 10:44 |
Max spint net voor ingang pitlane | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 10:46 |
Voor de zesde keer deze weken. Heel wat nieuwe onderdelen RB16. Shark fin onder de neus. | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 10:48 |
Erg veel nieuwe onderdelen dus op de RB16. Duidelijk dat nu wat meer gaat blijken van de power van Max’s nieuwe speeltje. | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 10:49 |
Dit wasrek voldeed kennelijk niet | |
#ANONIEM | donderdag 27 februari 2020 @ 10:58 |
Die spins van Max deze testdagen zijn wel een dingetje, by far de meeste spins van iedereen in het veld. | |
mikieu | donderdag 27 februari 2020 @ 11:10 |
Dus? | |
daNpy | donderdag 27 februari 2020 @ 11:10 |
De rest kent de grenzen van de auto dus niet idd. | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:13 |
Giovanazzi steunt Max | |
nogeenoudebekende | donderdag 27 februari 2020 @ 11:22 |
Gejinxt door Sky, die zaten net Mick Schumacher te pushen. | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 11:22 |
Nieuwe onderdelen bargeboards RB16 | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 11:25 |
Dietrich Matechitz baas van Red Bull is aanwezig in Barcelona. | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:32 |
Max er weer uit. Kijken of hij zijn spinn kan perfectioneren | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:34 |
En Bottas harkt het grind ff aan | |
#ANONIEM | donderdag 27 februari 2020 @ 11:35 |
Niets, valt gewoon op. Begint nu wel meer een dingetje te worden [ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 11:36:43 ] | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:36 |
Oops! Max er ook hard af Red flag | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 11:36 |
Verstappen vast. Shit! | |
chufi | donderdag 27 februari 2020 @ 11:36 |
manmanmax | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:38 |
De reddingsdienst is onderweg en ter plaatse! | |
#ANONIEM | donderdag 27 februari 2020 @ 11:38 |
Alleen wil je ook geen schade rijden. Belangrijker dan de grenzen van de auto te testen, wat overigens ook niet kan aangezien niemand hier met vol motorvermogen rijdt. [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 11:39:11 ] | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:39 |
Water op de kerbs? | |
#ANONIEM | donderdag 27 februari 2020 @ 11:39 |
Je zag nu op de herhaling water opspatten vanaf de witte lijn. | |
chufi | donderdag 27 februari 2020 @ 11:41 |
dat dus.. | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:42 |
Ja ik was net het bericht aan het typen toen ze het lieten zien. Nu heb ik het niet gezien maar ik geloof jullie op je woord. | |
Tinos85 | donderdag 27 februari 2020 @ 11:43 |
Nou de enige die spint in de Red Bull is Verstappen Heeft ondertussen de meeste spins van iedereen gok ik? | |
#ANONIEM | donderdag 27 februari 2020 @ 11:44 |
Ik denk 2-3 meer dan de nummer 2 op die lijst. Uit mijn hoofd is dit spin 6-7. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 11:44:49 ] | |
Mansjester | donderdag 27 februari 2020 @ 11:44 |
Maar het is niet de fout van Max hoor!!!! | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:46 |
Nou ja hij rijdt kennelijk op de limits. Prima toch.... | |
#ANONIEM | donderdag 27 februari 2020 @ 11:47 |
Niet als dat in de grindbak eindigt met potentiële schade. Spin is niet erg, spin en in de grindbak wel. [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 11:47:48 ] | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 11:47 |
deze wel denk ik maar wel normaal dat hij de limiet opzoekt, daar is testen voor | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 11:48 |
je kan niet alles hebben | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:48 |
Het is jammer... maar geen kind overboord hoor | |
#ANONIEM | donderdag 27 februari 2020 @ 11:49 |
Comments hier zijn wel weer erg pro-Max, beetje onrealistisch om te denken dat Max de enige is die hier op de limits zou rijden (zou ook erg slecht zijn gezien de tijden die ze rijden, want die duiden niet op het rijden op de limit), dus zijn die spins opvallend ten opzichte van de andere rijders. [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2020 11:49:55 ] | |
Mansjester | donderdag 27 februari 2020 @ 11:49 |
Klopt. Alleen het is hilarisch dat veel mensen altijd beweren dat crashes of wat dan ook door externe factoren komen | |
DeeBee | donderdag 27 februari 2020 @ 11:49 |
Verstappen weer aan het overdriven, voelt de druk van Albon!!1!! | |
Tinos85 | donderdag 27 februari 2020 @ 11:50 |
Nou 10 rondjes voor Verstappen vandaag. Mag hopen dat hij de week morgen een beetje goed afsluit. | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 11:51 |
die ene keer dat hij zei dat hij opeens heel veel power had was wel grappig ja | |
Tinos85 | donderdag 27 februari 2020 @ 11:52 |
Kwalificatie in Bahrein was dat toch? | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 11:52 |
ik weet niet meer waar het was | |
chufi | donderdag 27 februari 2020 @ 11:54 |
terug in de pit | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 11:54 |
Er wordt alleen gezegd dat hij op de limits rijdt. Dat kan idd stom zijn maar kan ook slim zijn. Beetje te vergelijken met het buitenspelval in jouw sport. | |
Dven | donderdag 27 februari 2020 @ 11:55 |
ok | |
Dven | donderdag 27 februari 2020 @ 11:56 |
Sow, is er eentje goed wakker | |
TagForce | donderdag 27 februari 2020 @ 12:06 |
Ze gaan natuurlijk niet een heel rondje op de limiet rijden, omdat de competitie dan exact kan zien waar je wat doet en waar je sneller dan zij bent. Teams als RB, Ferrari, en Merc doen simulaties en plakken dan telemetrie van verschillende ronden aan elkaar om zo een compleet rondje te kunnen analyseren. Kan dus best zijn dat Max in 2 of 3 bochten in een rondje wel op de limiet zit, en de rest van het rondje rustig aan rijdt. Vandaar dan ook de niet snelle tijden. Dat kan je in de F1TV app ook mooi zien bij Segments... Dan zie je iemand rijden en die doet geel geel geel geel paars paars geel geel geel geel groen paars groen geel geel geel geel geel groen groen geel geel pit in. Max zijn rode vlag rondje was: Groen (laatste stuk rechte stuk) Geel geel geel (bocht 1 en 2) Groen (insturen bocht 3) Geel (halverwege bocht 3) Groen (uitkomen bocht 3) (einde sector 1) Groen Groen (Bocht 4) Rood (Bocht 5) Dus de nadruk lag op het rechte stuk en bocht 4/5. [ Bericht 10% gewijzigd door TagForce op 27-02-2020 12:15:43 ] | |
franske19 | donderdag 27 februari 2020 @ 12:10 |
Jij post ook alleen maar onzin he. Een "normale spin" kan net zo goed schade aan richten. De auto's zijn gelukkig vrij degelijk. Het enige probleem is uit de grind bak komen, wat lastig kan zijn. | |
Mansjester | donderdag 27 februari 2020 @ 12:10 |
Vergelijk het eens met de comments hier als Stroll zou crashen. "Haha,Stroll kan bij het testen niet eens op de baan blijven" Het punt is dat Max bij sommigen per definitie niks fout kan doen. Zelfs als ie crasht is het slim (of de fout van anderen) Als ie goed rijdt (meestal) moet dat benoemd worden. Als ie een foutje maakt ook. | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 12:16 |
Ik heb even teruggelezen en ik zie niets van wat jij zegt. Soms zie je dingen als je ze graag wilt zien. | |
TagForce | donderdag 27 februari 2020 @ 12:17 |
Haha, Vettel kan bij het testen niet eens op de baan blijven! | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 12:19 |
De man moet wel een hele slechte coureur zijn. Hij heeft vast zijn wereldtitels gekocht of op de kermis gewonnen! | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 12:21 |
Vettel ook op de limits... prima.. geen kind overboord. En ik ga werken.. veel plezier allemaal nog! | |
jpjedi | donderdag 27 februari 2020 @ 12:23 |
Zover ik weet is een grindbak redelijk hoofdpijn voor de monteurs toch? Grind zit overal, bodemplaat luchtgeleiders kapot, zijwaartse krachten op ophanging en stuurinrichting, opspringend grind schade, etc | |
chufi | donderdag 27 februari 2020 @ 12:26 |
Nog maar een poging van Max | |
nils7 | donderdag 27 februari 2020 @ 12:26 |
Je kan zelf op de limiet rijden met een volle tank en low engine mode. Dan nog zit je te trappen maar ga je niet zo hard maar kun je best foutjes maken. | |
Tinos85 | donderdag 27 februari 2020 @ 12:42 |
1.17,7 op C2. Best netjes. Jammer van de weinige rondjes vandaag. | |
mikieu | donderdag 27 februari 2020 @ 13:09 |
Ze proberen gewoon die bochten te hard te nemen met te weinig downforce. De voorkant kan dat al heel goed hebben maar achter nog niet; de balans klopt dan nog niet. De vleugel staat nog steeds vlak, dus daarmee de boel oplossen lukt nog. Die in het grind was dom, band op de natte curb. | |
daNpy | donderdag 27 februari 2020 @ 13:09 |
Want? Morgen moeten ze voor de race aantreden? | |
Starflyer | donderdag 27 februari 2020 @ 14:02 |
Dat is in strijd met de analyses van o.a. Ben en Gary Anderson die stelt dat in de bochten de Red Bull als op rails rijdt. Sowieso maakten Vettel en Bottas dezelfde fout in dezelfde bocht. | |
mikieu | donderdag 27 februari 2020 @ 14:18 |
Heb nog nooit een trein zien spinnen. | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 15:10 |
meeste nieuwe onderdelen hebben ze maar 1 stuk van, als het dan kapot gaat voor het goed getest is toch wel zonde | |
Mexicanobakker | donderdag 27 februari 2020 @ 15:10 |
Stond Max nou in de grindbak? | |
opgebaarde | donderdag 27 februari 2020 @ 15:21 |
Maar hij is op eigen kracht er ook weer uitgekomen | |
Mexicanobakker | donderdag 27 februari 2020 @ 15:23 |
Knappe jongen. | |
Starflyer | donderdag 27 februari 2020 @ 15:24 |
Ben Anderson gisteren: En Gary Anderson vorige week: Dus de beste in snelle bochten en iets minder in de langzame bochten. | |
bbfakir | donderdag 27 februari 2020 @ 15:34 |
Nadat zijn auto met een bergingswagen naar de pitts is gebracht. | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 15:35 |
Hamilton probleem, staat stil. | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 15:36 |
Top dat de betrouwbaarheid van Mercedes niet helemaal top is. | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 15:36 |
Mercedes powerunits zijn nog niet wat we van ze gewend zijn qua betrouwbaarheid | |
Doevelaer | donderdag 27 februari 2020 @ 15:37 |
Verstappen WDC confirmed | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 15:48 |
Toto is boos aan het bellen met de motorafdeling. | |
daNpy | donderdag 27 februari 2020 @ 15:48 |
"Was ist das hier für Scheiße!" | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 15:56 |
ze hebben aardig wat aanpassingen gedaan qua temperatuur meen ik | |
DeeBee | donderdag 27 februari 2020 @ 16:00 |
Dit kan niet meer fout. | |
Newone82 | donderdag 27 februari 2020 @ 16:02 |
Zou mooi zijn. Mercedes duidelijk de snelste, maar onbetrouwbaar in begin van het seizoen. En dan Red Bull na zomerstop dichterbij komen. | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 16:03 |
als Red Bull en/of Ferrari er niet meteen dichtbij zitten wordt het ook na de zomerstop moeilijk | |
TagForce | donderdag 27 februari 2020 @ 16:05 |
Nee.. "Hallo Suzie, meine Liebe. Haben Sie zufällig einen Ersatzmotor für Ihr Formel-E-Auto? Unsere ist ein bisschen kaputt. K thx bye" | |
Tarado | donderdag 27 februari 2020 @ 16:26 |
| |
Tinos85 | donderdag 27 februari 2020 @ 17:08 |
Weinig rondjes van Red Bull en Mercedes vandaag. | |
DKUp | donderdag 27 februari 2020 @ 17:18 |
| |
Evenstar | donderdag 27 februari 2020 @ 17:21 |
Max WC confirmed! Mercedes kan er niks van, allemaal kapoet!!21! Zonder gekheid, fijn dat er ook iets fout kan gaan bij Mercedes. Ben benieuwd hoever ze weer voorliggen over twee weken. | |
DKUp | donderdag 27 februari 2020 @ 17:23 |
Mercedes kapot JAAAA! [ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 27-02-2020 17:29:33 ] | |
Captain_Jack_Sparrow | donderdag 27 februari 2020 @ 17:59 |
| |
Tinos85 | donderdag 27 februari 2020 @ 18:20 |
Melbourne 1-2 incoming. | |
Starflyer | donderdag 27 februari 2020 @ 18:25 |
Mercedes wel veel problemen met de motor. Williams heeft ook al een paar keer gewisseld van motor. | |
DKUp | donderdag 27 februari 2020 @ 18:53 |
Ik gun Albon ook wel snel zijn eerste podium | |
mikieu | donderdag 27 februari 2020 @ 19:17 |
Ja precies dit eigenlijk hoor. Snelle bochten gaan beter doordat je daar je vleugels goed kan gebruiken. Langzaam zit je met je mechanische grip en daar gaat het aan de achterkant nog niet perfect. (Zet je meer vleugel gaat die iets meer doen bij lagere snelheden) Schijnbaar was het ook nogal winderig vandaag. Desondanks was Max wel de snelste in S3 vandaag. En op een veel hardere compound. | |
nogeenoudebekende | donderdag 27 februari 2020 @ 19:19 |
Ben vooral benieuwd naar fail1fail en mode11. Vandaag haalde Albon niet eens de 8e versnelling op het rechte stuk zo laag staat dat ding. | |
Lionheaad | vrijdag 28 februari 2020 @ 07:37 |
ook even niet vergeten dat Williams al aan hun 3e motor zit. | |
chufi | vrijdag 28 februari 2020 @ 09:06 |
En de laatste testdag is van start en HAM als eerste met een tijd | |
Starflyer | vrijdag 28 februari 2020 @ 09:44 |
Mercedes ook. Die hadden er vorige week ook al een gewisseld. | |
chufi | vrijdag 28 februari 2020 @ 10:19 |
Ze hebben wel lol in die commsroom | |
Mothzor | vrijdag 28 februari 2020 @ 10:46 |
Zat met een smile te luisteren toen het met Claire Williams over Rubens ging, of toch over die andere Braziliaan? | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:20 |
Problemen bij Red Bull | |
chufi | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:35 |
hard sleutelen... edit: hij zit er al weer in | |
franklop | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:36 |
Het valt niet mee de laatste dagen. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:39 |
Nee vorige week ging het een stuk beter Ik zie hem ook alleen maar op de harde band rijden | |
franklop | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:53 |
Williams weer met motorproblemen | |
Automatic_Rock | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:59 |
Heeft de roze Mercedes ook motorproblemen (gehad) eigenlijk? | |
Newone82 | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:04 |
Will Buxton denkt even dat Perez gaat winnen in Australië. Wat een simpele gast. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:04 |
Volgens mij niet maar heb de helft van de dagdelen gemist | |
franklop | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:06 |
Als ik het goed zie heeft Verstappen wel de snelste tijd gereden nu op C2 banden. Voor wat het waard is. | |
Starflyer | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:06 |
Zijn snelste tijd op de harde band (1:16.8) is redelijk vergelijkbaar met de snelste tijd van Hamilton op de zachtste band vorige week (1:15.3). | |
Dven | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:07 |
1.16.805 best een deftige tijd op C2. | |
chufi | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:07 |
Ja volgens mij ook en de omstandigheden zijn niet te vergelijken met de ochtendsessie | |
Newone82 | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:08 |
Yes. Min -1 seconde voor de C5 banden zou een 1.15.8 betekenen. Net rondje. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:14 |
Ja dat is keurig idd het schijnt er ook koud te zijn met regendreiging...maar ik had deze sessie ook wel een paar runs op geel of rood verwacht. Het kan nog natuurlijk | |
Starflyer | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:21 |
Had gelezen dat er bijna 0,5 sec per compound tussen zit, dus dan is het ca 1,5 seconde. | |
Tinos85 | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:22 |
Omdat de harde band goed werkt met testen. De zachte banden verbergen/verbloemen problemen. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:23 |
Ja dat kan | |
Newone82 | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:24 |
Die commentatoren die Racing Point voor Red Bull zien. Hou op. Het is gewoon 1) Mercedes 2) Red Bull 0.4 seconde achterstand 3) Ferrari 4) Racing Point 5) McLaren | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:30 |
Ik hoorde het anders? Beiden zetten Red Bull op 2 achter de Mercedes maar verschilden kwa plek 3. Ferrari of Racing Point. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:30 |
Max nu op geel C3 trouwens 1:16:4 | |
Newone82 | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:33 |
Zoals verwacht -0.4 seconde. Mercedes motoren vandaag duidelijk in mindere modus vandaag. | |
Tarado | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:34 |
zegt allemaal nog zo weinig maar dat de Mercs nog steeds voor liggen lijkt me duidelijk | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:44 |
| |
Tinos85 | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:01 |
Snelle rondjes van Verstappen maar wel weinig rondjes. | |
Newone82 | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:01 |
Klopt. Mercedes duidelijk nummer 1. | |
Nattekat | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:02 |
Meer kwalificatieruns dus. | |
aesop | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:04 |
Niet op basis van de tijden, ook niet op basis van de motor. | |
Newone82 | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:06 |
Niemand heeft meer rondjes gereden en zo makkelijk. Mercedes veruit de snelste. | |
Starflyer | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:10 |
Vorige week waren ze duidelijk de nummer 1. Deze week weet ik het nog niet maar ik heb de long runs nog niet gezien | |
aesop | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:14 |
Max is tyre corrected de snelste. Redbull ziet er zeer relaxed uit en zijn vooral dingen aan het uitproberen. De mileage hebben ze vorige week gedaan. Mercedes ziet er verder prima uit hoor, maar lijkt een betrouwbaarheidsprobleem met de motor te hebben. Veruit de snelste zijn ze in elk geval niet. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:19 |
Max op rood C4 | |
chufi | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:20 |
Ging bijna goed ... | |
aesop | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:23 |
Laatste sector liet ie het al dan niet bewust lopen. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:26 |
Hij ging te wijd en dus van het gas af. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:33 |
1:16:2 op rood C4 Laatste sector minder goed | |
Mansjester | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:39 |
Lekker nikszeggende tijden vergeleken in dit topic,ik ben trots op jullie. | |
chufi | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:43 |
Is er dan een speciaal topic voor? | |
Mansjester | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:46 |
Nee. Gaat er meer om dat iedereen vooraf roept dat tijden niks zeggen. En iedereen na afloop alsnog serieus tijden loopt te vergelijken. Blijft toch grappig | |
Nattekat | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:49 |
Tijden zeggen niks nee, maar aan het einde van de wintertests zo'n lekkere pace kunnen rijden is hoe dan ook een goed teken. | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:50 |
Het zegt ook niets over wie er goed is, wie uiteindelijk wint of wie er gaat falen. Verschil tussen de compounds onderling wel en daar zijn de tijden weer een hulpmiddel bij . [ Bericht 4% gewijzigd door ondeugend op 28-02-2020 17:56:45 ] | |
Tarado | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:54 |
| |
Newone82 | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:58 |
Had Max het toch goed. Ferrari, cheaters! | |
Tarado | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:59 |
lijkt er wel op inderdaad | |
tja77 | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:00 |
Vaag, dus een regeling betreffende de motor van vorig seizoen? Maar we doen er geen uitspraak over? Bang dat die pizzavreters uit de sport stappen? | |
ondeugend | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:06 |
Fia houdt Ferarri hand boven het hoofd. Kijken hoe ze dit seizoen gaan presteren. Er van uit gaande dat ze dan 'clean' zijn | |
Tarado | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:07 |
zit dit jaar een 2e fuelflow meter op iedere auto | |
Starflyer | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:09 |
Daarom wordt Mercedes ook nooit hard aangepakt, zoals nu met dat DAS. De FIA is veels te bang dat ze rechtzaken aan hun broek krijgen of dat grote teams stoppen met de F1. | |
Tarado | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:10 |
er is nog geen race geweest met DAS | |
Starflyer | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:12 |
Nee, maar het is ook niet meteen verboden door de FIA | |
ShaoliN | vrijdag 28 februari 2020 @ 19:01 |
Mercedes heeft iig altijd overleg gehad met Fia. Itt Ferrari, de vuige valsspelers. | |
daNpy | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:11 |
In b4 weltschmerz het goed praat | |
mikieu | vrijdag 28 februari 2020 @ 22:55 |
Ik zag van de week een filmpje van Slipstream met Allard en Kees, van na de testweek in 2019. Daarin had Allard het er al over dat die sensor niet deugde. Vast hier al eens langskomen, vond het wel opmerkelijk dat hij dat op dat moment al wist. | |
chufi | vrijdag 28 februari 2020 @ 22:57 |
Zo / nu om 23 uur een gesprek met Max op de Ziggo | |
VacaLoca | zaterdag 29 februari 2020 @ 01:13 |
Aldus de NOS Laatste rondje was zeker goed genoeg, ware het niet dat ie volledig lifte voor de finish. Anders een 1.15 | |
chufi | zaterdag 29 februari 2020 @ 01:41 |
NOS loopt al jaren achter op sport.... |