SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Welke kuikens? Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Tevens, de kuikens zijn uitgevlogen naar hun definitieve nest.
Dat vind ik wel een mooie kringloop! Graag, leuk!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan wel een stuk of 6 aardappeltjes missen voor zowel jou als @:sigme .
Hebben we hier ook staan, dat was wat mijn lief zelf gezaaid had: Chinees prachtriet.quote:Prachtriet, check trouwens.
zolang ik dorpen heb als Zeist enzo denk ik dat ik die gidsen elke (zo voelt het ieg) 2 weken wel weer voorbij zie komen.... de kampioenen winnen het in bulk, maar de peter hahn kan er ook wat van, ik zal eens letten op hun kasjmier (tevens trui staat je goed dus snap ik het wel)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:06 schreef sigme het volgende:
Over veel geld en duur; Peter Hahn heeft veel spul dat (imo) véél te veel geld kost, en ook spul wat me veel te duur is. Maar hun kasjmier is niet duur, en eenmaal per jaar koop ik er dan iets van.
De gids is trouwens -met wat moeite- stop te zetten.
Mooi! Gelukkig is ze Big niet nog even gaan aaien..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:21 schreef fietsie het volgende:
@:Sigme de biggenkarbo's zijn inmiddels ook door dochterlief goedgekeurd
Nee dan had ik nu een vriezer halfvol niet door uk gegeten big-delenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi! Gelukkig is ze Big niet nog even gaan aaien..
Ja, hun gidsenspam is echt enorm! M'n brievenbusleger werd er gestoord van, die heeft gebeld, en ze zijn wel gewoon echt bereikbaar en kunnen de spam stopzetten. Dat staat ze wel te prijzen. Ik ontvang wel de nieuwsbrief, en dan komt er met enige regelmaar ¤20,- korting voorbij. Dat tikt best aan op een truitje van 80 euro.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:27 schreef liedetector het volgende:
[..]
zolang ik dorpen heb als Zeist enzo denk ik dat ik die gidsen elke (zo voelt het ieg) 2 weken wel weer voorbij zie komen.... de kampioenen winnen het in bulk, maar de peter hahn kan er ook wat van, ik zal eens letten op hun kasjmier (tevens trui staat je goed dus snap ik het wel)
ik stuur mensen aan die de post voorbereiden voor de bezorgers, iets heel anders nog dus, maar zie de stapels voorbij komen (het zijn echt pallets vol)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef sigme het volgende:
Breng jij de post aan huis of breng je stapels post naar de bezorgers?
No probleem:*quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja was lekker! En genoeg voor ons.
Ik sloot de SC, zat in trein, mobiel, had het niet door
Doenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef fietsie het volgende:
Er wordt nu wel zo vaak gepost dat @:sigme haar trui goed staat dat ik de neiging krijg een topic terug te gaan scrollen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Je komt weer eens even bij ons, eenvoudig gepeupel, langs.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef liedetector het volgende:
ik stuur mensen aan die de post voorbereiden voor de bezorgers, iets heel anders nog dus, maar zie de stapels voorbij komen (het zijn echt pallets vol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |