Xdquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
Een vuilniszak vol met blokjes over..
Helaasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
Nog steeds geen leven gevonden jongens?
Woudje!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
Nimmerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
Ga ik zo even doen..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Alle laatjes nageplozen Akbor??
opa....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik was eigenlijk zelfs van plan om vandaag maar weer eens vroeg te gaan slapen, zo levenloos ben ik.
Hij kwam nog wel een blokje tegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Alle laatjes nageplozen Akbor??
Zie het,.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
De drie vaste mannen en Jan Boskamp
Levenloos of laveloos?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik was eigenlijk zelfs van plan om vandaag maar weer eens vroeg te gaan slapen, zo levenloos ben ik.
Leuke UI.quote:
#metoo.. Maar ik kon af en toe in de spiegel kijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan gebeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
niet zoals ik hoopte.....
Jeetje meidquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:40 schreef skysherrif het volgende:
Ik was echt slim
Was tering druk bij de bus en iedereen gaat staan waar ong de voorkant van de bus komt.
Maar er waren ook mensen met een babywagentje ergens waar de achterkant van de bus normaal stopte dus ik ging daar staan.
En jahoor de busschauffeur stopte precies bij hen
200iq
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:40 schreef skysherrif het volgende:
Ik was echt slim
Was tering druk bij de bus en iedereen gaat staan waar ong de voorkant van de bus komt.
Maar er waren ook mensen met een babywagentje ergens waar de achterkant van de bus normaal stopte dus ik ging daar staan.
En jahoor de busschauffeur stopte precies bij hen
200iq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |