2 Argentaijnse IF's. Keeper en een CVM.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:05 schreef lesleyyb het volgende:
heuj gratis ultimate pack, 77 inform klaus en man.u bruno fernandes, vanaf daar alleen maar bagger
Lekker packje hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had me toch een pack met van alles erin. Neuer en B. Silva, 2 informs die ik niet kende paar ban die nieuwe speciale kaarten en een CL kaart
Denk dat ik die Sanchez wel ga doen. Toch een van de beste cb kaarten die nu beschikbaar is in de bplquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker packje hoor.![]()
Mijn untradeable rare mega pack van de SBC had ook 1 van die nieuwe speciale kaarten erin. 86-rated RW, zag er uit als een aardig kaartje.
Prime Kluivert voor malenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.futbin.com/20/squad/13935816
700k over. Verbeteringen?
Seedorf ipv Wijnaldum? Alisson/Van der Sar voor Burki?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.futbin.com/20/squad/13935816
700k over. Verbeteringen?
Dat ook inderdaad, zou een betere aanvaller kopen dan Malen. Kluivert/Van Basten ofzo.quote:
TOTY Alisson en Kluivert kan beide nog wel denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Seedorf ipv Wijnaldum? Alisson/Van der Sar voor Burki?
Of als lange_lans niet per se een Nederlander wilt, kun je 87 Dalglish in de spits zitten. Schijnt een monster te zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
TOTY Alisson en Kluivert kan beide nog wel denk ik
Malen is dodelijk.quote:
Wijnaldum is overal. Topspeler is dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Seedorf ipv Wijnaldum? Alisson/Van der Sar voor Burki?
1.3 miljoen hey.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of als lange_lans niet per se een Nederlander wilt, kun je 87 Dalglish in de spits zitten. Schijnt een monster te zijn.
TOTY Allison zorgt ervoor dat mijn Zakaria niet op 10 chem zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
TOTY Alisson en Kluivert kan beide nog wel denk ik
Met de verkoop van malen zit je al op 1 miljoenquote:
En een enorm monster.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met de verkoop van malen zit je al op 1 miljoen
Edit: never mind, ik dacht dat die 250-300k was83k
![]()
10 of 7 Chem maakt echt niks uit imo.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TOTY Allison zorgt ervoor dat mijn Zakaria niet op 10 chem zit.
Kluivert ga ik mogelijk wel doen ipv De Jong.
Same. Ik speel regelmatig spelers op 7 chem en het maakt volgens mij echt amper uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
10 of 7 Chem maakt echt niks uit imo.
Niet veel overlopen op het middenveld?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo, Wayne Rooney ook voor 178K nu binnen. Nu headliner Lewandowski voor 1 mil verkopen morgen wanneer hij een 95 upgrade gaat krijgen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |