SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels![]()
Ik snap dat ook nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind dat er zo stom uit zien als mensen rondlopen met zo'n kale plek.
Haal het dan er gewoon af.
Dat kan ik ook bijna...Mini is net iets leniger geloof ikquote:
Je had op een speen kunnen bezuinigenquote:
Ik kon vroeger 2 benen tegelijk in m'n nek leggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik ook bijna...Mini is net iets leniger geloof ik
Tot aan de middelbare school was ik vrij verlegen en beetje schuchter voor dingen die nieuw en anders waren. Sinds toen is het wel 180 graden gedraaidquote:
Haha, true!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef engine het volgende:
[..]
Je had op een speen kunnen bezuinigen![]()
Ik zou het niet meer gaan proberenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kon vroeger 2 benen tegelijk in m'n nek leggen.Iets zegt me dat dat tegenwoordig niet meer gaat lukken!
Die OP is niet van mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wat zeggen ze over kale mannen ? En wat is er mis met mijn tepels ?
Verlegen en schuchter zijn is wel iets heel anders dan verzuurd zijn ..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot aan de middelbare school was ik vrij verlegen en beetje schuchter voor dingen die nieuw en anders waren. Sinds toen is het wel 180 graden gedraaid
Dat eerste weet ik ook niet. Je tepels schijnen opgezwollen te zijn. De mijne blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wat zeggen ze over kale mannen ? En wat is er mis met mijn tepels ?
Haha ja waarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, true!
Maar speentjes kun je makkelijker afleren!
Ik heb alleen maar mannen gehad met een bos haar/lang haarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die OP is niet van mij.
En kale mannen zijn goed in bed, zeggen ze!
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik ook niet. Je tepels schijnen opgezwollen te zijn. De mijne blijkbaar ook.
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mannen gehad met een bos haar/lang haar
Oh... ik weet niet hoe seks met een kale man moet zijn , maar ik kan je vertellen dat seks met mannen met een bos haar ook enorm geil is...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja nee volgens mij komt het vooral omdat kaalheid vaak veroorzaakt wordt door een overschot aan (geoxideerd) testosteron.En meer testosteron --> geylere neuqsecks!
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is dus niets mis met mij...wat een opluchting
Je wil niet weten hoe opgelucht ik mij voelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:59 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het lijkt allemaal mee te vallen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |