moeten ze zelf wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boven Den Haag vliegt een vliegtuigje met een opvallende tekst.
SCHRIJF DAN WAT JONGE EIquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boven Den Haag vliegt een vliegtuigje met een opvallende tekst.
Zekerquote:
Hmm, maak maar een foto, lezen wij het wel voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, kan het niet lezen
hij heeft van die jampotglazenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hmm, maak maar een foto, lezen wij het wel voor je.
Toch knap hoe je hier wel kan posten
Ik ben niet in Den Haag, eiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hmm, maak maar een foto, lezen wij het wel voor je.
Toch knap hoe je hier wel kan posten
twitter:DennisPochenk twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 12:18:12Vliegtuigje met tekst "Overheid = Volksvijand #1" boven Voorburg en Den Haag.. Lekker te zien ook met die bomen.. https://t.co/NooMPYLpGb reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:DennisPochenk twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 12:18:12Vliegtuigje met tekst "Overheid = Volksvijand #1" boven Voorburg en Den Haag.. Lekker te zien ook met die bomen.. https://t.co/NooMPYLpGb reageer retweet
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet in Den Haag, ei
Jouw username is een hoaxquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet in Den Haag, ei
Henk Bres zit hier vast achterquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weetniequote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Henk Bres zit hier vast achter
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leidt een reclame voor condooms tot seks?
Ligt eraan, ik word wel eens geil van een goede condoomreclame.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik had het via het AD. Toen ging ik twitteren maar kwam er weinig over tegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:01 schreef Jippie68 het volgende:
Zoekplaatje, jij gelooft alles wat wordt getwitterd @:haags_kwartiertje?
[ afbeelding ]
joahhhquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het via het AD. Toen ging ik twitteren maar kwam er weinig over tegen.
Nou, volgens van der Staay leidt de reclame van Secondlove tot vreemgaan. Vanuit die redenatie zou reclame voor een condoom leiden tot seks?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking niet helemaal.
Niet helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou, volgens van der Staay leidt de reclame van Secondlove tot vreemgaan. Vanuit die redenatie zou reclame voor een condoom leiden tot seks?
En wat dan nog?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou, volgens van der Staay leidt de reclame van Secondlove tot vreemgaan. Vanuit die redenatie zou reclame voor een condoom leiden tot seks?
Heb het vliegtuig wel gevonden uiteindelijk..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het via het AD. Toen ging ik twitteren maar kwam er weinig over tegen.
hahahah wat een foto ook héquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb het vliegtuig wel gevonden uiteindelijk..
[ afbeelding ]
Gewoon bangmakerij voor 'het onbekende', hoe sympathiek zijn kamervragen ook lijken, laat hem eerst maar gewoon het homohuwelijk accepteren.quote:
mannen die vreemdgaan zijn per definitie latente homo's!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gewoon bangmakerij voor 'het onbekende', hoe sympathiek zijn kamervragen ook lijken, laat hem eerst maar gewoon het homohuwelijk accepteren.
Zou mij niets verbazen als daar de 'angst' voor second love vandaan kwam.
HOLLEEEEquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
mannen die vreemdgaan zijn per definitie latente homo's!
Ik vind de SGP verder een walgelijke partij, maar dat neemt niet weg dat ik die zaken los van elkaar kan zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gewoon bangmakerij voor 'het onbekende', hoe sympathiek zijn kamervragen ook lijken, laat hem eerst maar gewoon het homohuwelijk accepteren.
Zou mij niets verbazen als daar de 'angst' voor second love vandaan kwam.
Jup, maar dat zien maar weinig mensen zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind de SGP verder een walgelijke partij, maar dat neemt niet weg dat ik die zaken los van elkaar kan zien.
als ze aan het aanrecht staat kan ze tenminste niet aan m'n kop zeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:10 schreef Jippie68 het volgende:
Houd de vrouwen aan het aanrecht!
Van Wikipedia
De SGP leidt uit bijbelteksten af, dat mannen en vrouwen door God een eigen “roeping en plaats” gegeven is, dat daarbij “de man het hoofd van de vrouw" is
Ik kan dat ook los van elkaar zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind de SGP verder een walgelijke partij, maar dat neemt niet weg dat ik die zaken los van elkaar kan zien.
hahaha, gister zei ik tegen mijn vriendin dat ze al 40 minuten non stop aan het lullen was terwijl we tv aan het kijken waren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ze aan het aanrecht staat kan ze tenminste niet aan m'n kop zeuren
Daarom hebben wij een halfopen keukenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ze aan het aanrecht staat kan ze tenminste niet aan m'n kop zeuren
Jippie zaagt gewoon doorquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daarom hebben wij een halfopen keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |