Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Rare reactie. Als ik zeg dat ik eigenwijs ben, dan kan dat gewoon een constatering zijn en niet per se een nadruk op een verschil zijn. Het kan zelfs prima binden als je elkaar begrijpt op zo een punt.
Daarnaast vind ik het typisch na je posts in topics van Mar_an. Iemand die duidelijk aangeeft er niet vol voor te gaan en die je toch een leuke meid noemt.
Dat kan ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Rare reactie. Als ik zeg dat ik eigenwijs ben, dan kan dat gewoon een constatering zijn en niet per se een nadruk op een verschil zijn. Het kan zelfs prima binden als je elkaar begrijpt op zo een punt.
Dat komt omdat ik haar zelfkritisch en gezellig vond overkomen, beetje raar om zo'n vergezochte vergelijking tussen 2 grotendeels verschillende onderwerpen te maken.quote:Daarnaast vind ik het typisch na je posts in topics van Mar_an. Iemand die duidelijk aangeeft er niet vol voor te gaan en die je toch een leuke meid noemt.
Ik zie een overlap zitten in wat je zegt over er vol voor gaan in plaats van de nadruk op verschillen te leggen. Iets wat ze niet alleen niet deed, maar wel van de ander verwachtte en die ook kwalijk nam dat die niet mee ging in haar wens.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan ja.
[..]
Dat komt omdat ik haar zelfkritisch en gezellig vond overkomen, beetje raar om zo'n vergezochte vergelijking tussen 2 grotendeels verschillende onderwerpen te maken.
Ik vind die overlap vergezocht.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zie een overlap zitten in wat je zegt over er vol voor gaan in plaats van de nadruk op verschillen te leggen. Iets wat ze niet alleen niet deed, maar wel van de ander verwachtte en die ook kwalijk nam dat die niet mee ging in haar wens.
Jammer zo een nadruk op de verschillenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind die overlap vergezocht.
Ben jij wit of ben jij blank?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jammer zo een nadruk op de verschillen
Hmm zit even te lezen...quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat kan ja.
[..]
Dat komt omdat ik haar zelfkritisch en gezellig vond overkomen, beetje raar om zo'n vergezochte vergelijking tussen 2 grotendeels verschillende onderwerpen te maken.
Ik vind haar leuk.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm zit even te lezen...
maar zelfkritisch en en gezellig waren niet mijn eerste gedachtes.
Maar goed... smaken verschillen
Sommigen hebben blauw bloed.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal dezelfde kleur
Of ben je geil?quote:
quote:
Misschien komt hij liever als 2e. De heer.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom zilver als je ook voor goud kan gaan?
Meestal als nummer 11.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien komt hij liever als 2e. De heer.
Goed plan.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Tijd voor een dm zeg ik
Wie niet waagt...
Kwam het omdat ze makkelijk over seks praat?quote:
Klinkt ook wel beter, misschien een beetje een vooroordeel, maar ik heb het voorgevoel dat de seks wel beter is als ze er over kan praten.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Kwam het omdat ze makkelijk over seks praat?
Ik heb het topic niet echt gevolgd, maar het valt mij altijd op dat zodra een dame makkelijk over seks kan praten je haar meteen een leuke meid vind.
Behalve dan dat je haar verder totaal niet kent. Het komt nogal simpel en oppervlakkig over.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klinkt ook wel beter, misschien een beetje een vooroordeel, maar ik heb het voorgevoel dat de seks wel beter is als ze er over kan praten.
Ik denk dat 99.9% oppervlakkig en simpel denkt.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:07 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Behalve dan dat je haar verder totaal niet kent. Het komt nogal simpel en oppervlakkig over.
Godzijdank niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat 99.9% oppervlakkig en simpel denkt.
Dat had er geen fuck mee te maken.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Kwam het omdat ze makkelijk over seks praat?
Ik heb het topic niet echt gevolgd, maar het valt mij altijd op dat zodra een dame makkelijk over seks kan praten je haar meteen een leuke meid vind.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |