abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191664121
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Rare reactie. Als ik zeg dat ik eigenwijs ben, dan kan dat gewoon een constatering zijn en niet per se een nadruk op een verschil zijn. Het kan zelfs prima binden als je elkaar begrijpt op zo een punt.

Daarnaast vind ik het typisch na je posts in topics van Mar_an. Iemand die duidelijk aangeeft er niet vol voor te gaan en die je toch een leuke meid noemt.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191664137
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Rare reactie. Als ik zeg dat ik eigenwijs ben, dan kan dat gewoon een constatering zijn en niet per se een nadruk op een verschil zijn. Het kan zelfs prima binden als je elkaar begrijpt op zo een punt.
Dat kan ja.

quote:
Daarnaast vind ik het typisch na je posts in topics van Mar_an. Iemand die duidelijk aangeeft er niet vol voor te gaan en die je toch een leuke meid noemt.
Dat komt omdat ik haar zelfkritisch en gezellig vond overkomen, beetje raar om zo'n vergezochte vergelijking tussen 2 grotendeels verschillende onderwerpen te maken.
pi_191664205
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan ja.
[..]

Dat komt omdat ik haar zelfkritisch en gezellig vond overkomen, beetje raar om zo'n vergezochte vergelijking tussen 2 grotendeels verschillende onderwerpen te maken.
Ik zie een overlap zitten in wat je zegt over er vol voor gaan in plaats van de nadruk op verschillen te leggen. Iets wat ze niet alleen niet deed, maar wel van de ander verwachtte en die ook kwalijk nam dat die niet mee ging in haar wens.
pi_191664365
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik zie een overlap zitten in wat je zegt over er vol voor gaan in plaats van de nadruk op verschillen te leggen. Iets wat ze niet alleen niet deed, maar wel van de ander verwachtte en die ook kwalijk nam dat die niet mee ging in haar wens.
Ik vind die overlap vergezocht. :)
pi_191664481
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind die overlap vergezocht. :)
Jammer zo een nadruk op de verschillen :P
pi_191664517
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Jammer zo een nadruk op de verschillen :P
Ben jij wit of ben jij blank?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191664664
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ben jij wit of ben jij blank?
Van binnen zijn we allemaal dezelfde kleur O+
pi_191664686
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat kan ja.
[..]

Hmm zit even te lezen...
maar zelfkritisch en en gezellig waren niet mijn eerste gedachtes.

Maar goed... smaken verschillen :)
pi_191664695
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm zit even te lezen...
maar zelfkritisch en en gezellig waren niet mijn eerste gedachtes.

Maar goed... smaken verschillen :)
Ik vind haar leuk. O+
pi_191664781
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Van binnen zijn we allemaal dezelfde kleur O+
Sommigen hebben blauw bloed.
pi_191664783
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind haar leuk. O+
Of ben je geil?
pi_191664790
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Of ben je geil?
:')
pi_191664808
quote:

[..]

Ik vind haar leuk. O+
Tijd voor een dm zeg ik :)

Wie niet waagt... :)
pi_191664814
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:')
:9
Ik zeg best vaak "ik ben verliefd" maar dat betekent meestal gewoon dat ik geil ben. :7
pi_191664831
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sommigen hebben blauw bloed.
Waarom zilver als je ook voor goud kan gaan?
pi_191664852
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom zilver als je ook voor goud kan gaan?
Misschien komt hij liever als 2e. De heer.
pi_191664883
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:55 schreef rival het volgende:

[..]

Misschien komt hij liever als 2e. De heer.
Meestal als nummer 11. :7
pi_191664885
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 15:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tijd voor een dm zeg ik :)

Wie niet waagt... :)
Goed plan. :)
pi_191665026
quote:

[..]

Ik vind haar leuk. O+
Kwam het omdat ze makkelijk over seks praat?

Ik heb het topic niet echt gevolgd, maar het valt mij altijd op dat zodra een dame makkelijk over seks kan praten je haar meteen een leuke meid vind.
pi_191665068
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb het topic niet echt gevolgd, maar het valt mij altijd op dat zodra een dame makkelijk over seks kan praten je haar meteen een leuke meid vind.
Klinkt ook wel beter, misschien een beetje een vooroordeel, maar ik heb het voorgevoel dat de seks wel beter is als ze er over kan praten.
pi_191665130
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klinkt ook wel beter, misschien een beetje een vooroordeel, maar ik heb het voorgevoel dat de seks wel beter is als ze er over kan praten.
Behalve dan dat je haar verder totaal niet kent. Het komt nogal simpel en oppervlakkig over.
pi_191665167
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Behalve dan dat je haar verder totaal niet kent. Het komt nogal simpel en oppervlakkig over.
Ik denk dat 99.9% oppervlakkig en simpel denkt.
Een vrouw moet ook aan mijn uiterlijke eisen voldoen. Van leuk naar bloedje mooi.
Ik kan er ook niet tegen als er geen intelligentie in zit, of dat ze afwacht op wat ik wil en geen eigen stem heeft.

Open over seks kunnen praten lijkt mij best belangrijk, ik kan er slecht tegen als mensen moeilijk doen. Dat hoeft niet gelijk ofzo, en het is ook geen harde eis. Maar er gaat iets fout als je belangrijke zaken niet open kunt bespreken.
  maandag 24 februari 2020 @ 16:09:33 #98
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191665176
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat 99.9% oppervlakkig en simpel denkt.
Godzijdank niet.
pi_191665261
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat had er geen fuck mee te maken.
pi_191665411
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2020 16:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Godzijdank niet.
:+
Nou...
Het hele versierspelletje, zie ik toch als bepaalde mate van oppervlakkig. Het gaat meer om gedrag x dan om persoon x, maar het is misschien wel het enige waar je op kunt oordelen... Maar ook zaken worden belangrijk gevonden die naar mijn mening niet over de persoon gaan maar meer over status en weet ik veel wat voor oppervlakkige criteria er aanwezig zijn die aantrekkingskracht veroorzaken bij vrouwen.

De "onaantrekkelijke" zaken van PUA zijn rete interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')