abonnement Unibet Coolblue
pi_192557318
quote:
17s.gif Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Stratootje O+
Ceedee! O+!!
pi_192562922
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:03 schreef Stratotanker het volgende:
*; Weet je nog pohwpje?

:@ Toen wij elkaar leerden kennen tijdens de corona-crisis.

O+ Romantische tijden dit.
Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nu :@ We daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Sarcasme. Herken het.
pi_192563611
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nu :@ We daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Leuk voor je, geniet ervan! O+
pi_192563885
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nu :@ We daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Komt er toch nog wat goeds van zo :)

Moet bekennen dat wij elkaar nu ook vaker zien..
Omdat we niet naar kantoor hoeven... scheelt dat een hoop gedoe en is dus samen ineens veel makkelijker.
Zal wel flink wennen zijn als we weer aan het werk moeten.
  zaterdag 11 april 2020 @ 09:40:32 #280
442280 Prisha
Moonshine!
pi_192563916
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nu :@ We daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Spirit O+ klinkt goed!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_192564593
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Komt er toch nog wat goeds van zo :)

Moet bekennen dat wij elkaar nu ook vaker zien..
Omdat we niet naar kantoor hoeven... scheelt dat een hoop gedoe en is dus samen ineens veel makkelijker.
Zal wel flink wennen zijn als we weer aan het werk moeten.
Ja dat is hier ook! We hebben verder geen sociaal leven momenteel en zitten anders de hele dag alleen thuis. Dan is samen gewoon leuker en makkelijker ook met mijn dochter. We maken er het beste van met zijn drietjes en daardoor groei je ook sneller en makkelijker naar elkaar toe. De afleiding van “wat is er nog meer” is er nu ook totaal niet. Maar ik weet dus ook niet hoe dat zal gaan als we die vrijheid e.d. terug krijgen. We zagen elkaar hiervoor soms een paar weken niet omdat we allebei een vol leven hebben/hadden. Daar moet dan wel een nieuwe balans in komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_192592209
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nu :@ We daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Bij mij ligt dat Corona toch wel gigantisch in de weg. Net voor de crisis een eerste date gehad mett een leuke dame. Maar toen sloeg de corona crisis toe. En ze heeft nu wel andere zaken aan haar hoofd, meld ze. Maar ondanks alles wil ze wel graag contact houden en dat doen we dus ook (gelukkig maar want het klikte echt super goed tijdens de date en de paar keren dat we gebeld hebben).
Eergisteren toevallig over BBQ-en zitten appen ( :? Ik had de BBQ aangemaakt en haar een foto van gestuurd) en toen zei ze dat als wij in de zomer een keettje samen gingen BBQ-en ik voor haar maar wat vis moest halen).
Dus ondanks alle signalen (Wel iets anders aan mijn hoofd, wil wel contact blijven houden, zijn toch meestal de signalen dat het niets wordt), lijkt dit na Corona toch wel een vervolg te krijgen.
Het is wat.......
pi_192613035
Ook hier 2e date achter de rug en klikt het in mijn ogen echt super goed!
Van mijn kant nog nooit zo goede klik gehad met een vrouw.

Alleen nu is dit ook weer een gevaar dat ik te snel wil gaan, ik had zelf date 1 en 2 voorgesteld.
Nu bv even wachten om te kijken of ze zelf met date 3 komt?

We praten sowieso al over volgende dingen om te doen en ze laat blijken dat ze dit allemaal leuk vindt.

Zie dit wel als een toekomstig vriendinnetje🙈
pi_192622079
Wie kan er mij vanuit vrouwelijk perspectief even wat tips geven mbt mijn date
pi_192696515
Een tijdje terug een bericht gekregen van iemand waar ik vorig jaar 2x mee heb afgesproken. Beide waren er door omstandigheden niet echt aan toe op dat moment om verder. Zij wil graag afspreken maar dat is nu dus niet zo handig.

Ze heeft alleen 1 ding. Ze praat aan 1 stuk door, alleen maar over haar eigen. Ze lijkt erg veel over 'een vriendin' in het R&P topic. Ik wil het wel een kans geven, misschien is het anders als ik haar iets beter ken maar iemand die alleen maar hele verhalen over haar eigen heeft word ik knettergek van.

Omdat ze verder wel heel lief / zorgzaam is en er leuk uit ziet wil ik het wel een kans geven, maar ben wel benieuwd hoe het gaat komen.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zondag 19 april 2020 @ 11:17:50 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192696588
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:11 schreef Telefono het volgende:
Een tijdje terug een bericht gekregen van iemand waar ik vorig jaar 2x mee heb afgesproken. Beide waren er door omstandigheden niet echt aan toe op dat moment om verder. Zij wil graag afspreken maar dat is nu dus niet zo handig.

Ze heeft alleen 1 ding. Ze praat aan 1 stuk door, alleen maar over haar eigen. Ze lijkt erg veel over 'een vriendin' in het R&P topic. Ik wil het wel een kans geven, misschien is het anders als ik haar iets beter ken maar iemand die alleen maar hele verhalen over haar eigen heeft word ik knettergek van.

Omdat ze verder wel heel lief / zorgzaam is en er leuk uit ziet wil ik het wel een kans geven, maar ben wel benieuwd hoe het gaat komen.
Vind vooral het laatste stuk van je post interessant. Alsof je naar redenen zoekt om het toch maar wel een kans te geven, terwijl dat eeuwige geblaat over haarzelf al tegenstaat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192696659
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:11 schreef Telefono het volgende:
Een tijdje terug een bericht gekregen van iemand waar ik vorig jaar 2x mee heb afgesproken. Beide waren er door omstandigheden niet echt aan toe op dat moment om verder. Zij wil graag afspreken maar dat is nu dus niet zo handig.

Ze heeft alleen 1 ding. Ze praat aan 1 stuk door, alleen maar over haar eigen. Ze lijkt erg veel over 'een vriendin' in het R&P topic. Ik wil het wel een kans geven, misschien is het anders als ik haar iets beter ken maar iemand die alleen maar hele verhalen over haar eigen heeft word ik knettergek van.

Omdat ze verder wel heel lief / zorgzaam is en er leuk uit ziet wil ik het wel een kans geven, maar ben wel benieuwd hoe het gaat komen.
Meestal valt het irl wel mee, dat over zichzelf praten.
In chats wil je gewoon iets te vertellen hebben. Vooral als je een beetje introvert bent weet je vaak niet wat je moet zeggen. En wie anders ken je beter dan jezelf?
Iemand die lief en zorgzaam is is iig niet iemand die zichzelf altijd op de eerste plaats zet.
pi_192696745
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:17 schreef M1stral het volgende:

[..]

Vind vooral het laatste stuk van je post interessant. Alsof je naar redenen zoekt om het toch maar wel een kans te geven, terwijl dat eeuwige geblaat over haarzelf al tegenstaat.
De redenen om het een kans te geven zijn er wel, maar weet nog niet of die afwegen tegen het gebabbel van haar ;). Mocht het meevallen dan wel.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zondag 19 april 2020 @ 11:33:39 #289
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192696758
Ga het zien zou ik zeggen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192696765
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Meestal valt het irl wel mee, dat over zichzelf praten.
In chats wil je gewoon iets te vertellen hebben. Vooral als je een beetje introvert bent weet je vaak niet wat je moet zeggen. En wie anders ken je beter dan jezelf?
Iemand die lief en zorgzaam is is iig niet iemand die zichzelf altijd op de eerste plaats zet.
Die laatste zin klopt ook vooral, maar bij de dates van vorig jaar praatte zij wel vooral, of alleen maar, over haarzelf. Dat doen wij inderdaad allemaal wel, maar een beetje belangstelling naar iemand anders en zeker een date is heel belangrijk.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_192696776
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:33 schreef M1stral het volgende:
Ga het zien zou ik zeggen.
Zal wrs wel gebeuren als Corona zich wat gedeisd gaat houden.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_192698903
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Meestal valt het irl wel mee, dat over zichzelf praten.
In chats wil je gewoon iets te vertellen hebben. Vooral als je een beetje introvert bent weet je vaak niet wat je moet zeggen. En wie anders ken je beter dan jezelf?
Iemand die lief en zorgzaam is is iig niet iemand die zichzelf altijd op de eerste plaats zet.
Dit, ik zou haar een kans geven. :)
pi_192702621
Gister middag date 3 gehad, was wederom in mijn ogen héél leuk, wil alleen niet te snel gaan. Ook richting haar niet.

Hoeveel tijd zouden jullie laten tussen voorstel van date 3 naar 4?
pi_192702686
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:09 schreef snoesje45 het volgende:
Gister middag date 3 gehad, was wederom in mijn ogen héél leuk, wil alleen niet te snel gaan. Ook richting haar niet.

Hoeveel tijd zouden jullie laten tussen voorstel van date 3 naar 4?
Wat vind jezelf? en wat vindt zij?
Waarom heb je de neiging om te snel te gaan?
pi_192703917
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:14 schreef Womanly het volgende:

[..]

Wat vind jezelf? en wat vindt zij?
Waarom heb je de neiging om te snel te gaan?
Ze gaf een beetje dat signaal na de 1e of 2e date toen ik dag na die date vroeg voor vervolg date.
Maar zoals ze praat tijdens de dates ook voor dingen te doen na corona b.v. denk ik dat ze het zelf ook positief vindt.

Verder is het woord relatie ofzo nog niet uitgesproken. Uiteraard wel hoe je dingen ziet binnen een relatie.
pi_192710516
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:09 schreef snoesje45 het volgende:
Gister middag date 3 gehad, was wederom in mijn ogen héél leuk, wil alleen niet te snel gaan. Ook richting haar niet.

Hoeveel tijd zouden jullie laten tussen voorstel van date 3 naar 4?
Niet teveel over nadenken. Als het goed zit komt dat wel goed. En zo niet, dan is het next. Iemand vind je nou eenmaal leuk of niet. Dan hoeft iets niet "te snel" te gaan.
pi_192711874
Heb straks een date met een chick van 32 :9
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192720892
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Niet teveel over nadenken. Als het goed zit komt dat wel goed. En zo niet, dan is het next. Iemand vind je nou eenmaal leuk of niet. Dan hoeft iets niet "te snel" te gaan.
Zo is het ook.
4e date gaat er ook wel komen inmiddels achter gekomen, wel soms irritant dat ze wat minder goed in appen is.
Maar vooral rustig blijven komt vanzelf wel :)
pi_192727049
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:02 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Zo is het ook.
4e date gaat er ook wel komen inmiddels achter gekomen, wel soms irritant dat ze wat minder goed in appen is.
Maar vooral rustig blijven komt vanzelf wel :)
ach dan appt ze straks als je veilig getrouwd bent.. ook niet continu met andere mensen :)

denk dat niet continu appen... op de minder korte termijn wel echt prettiger is.
pi_192727342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 07:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ach dan appt ze straks als je veilig getrouwd bent.. ook niet continu met andere mensen :)

denk dat niet continu appen... op de minder korte termijn wel echt prettiger is.
Soms duurt het gewoon wat langer maar er blijft altijd een leuke reactie komen dus ik wacht telkens rustig af.

Maar wat je zegt, met continue appen is juist de kans groter dat het stil valt.
Dus moet zelf ook wat harder zijn en ooit even niks sturen

Date 4 zal een weekje moeten wachten, volgende week dan maar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')