In de keuken. Moet ik halen voor je?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Voor de koffie liefhebbers
[ afbeelding ]
En dan met zo'n aanhangwagenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat is ook echt supervet, die van ons zit daar het liefst de hele tijd op.
Vakantie festival?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar als je een betere hebt na het vakantiefestival van gisteren, be my guest
Nee drink geen koffiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de keuken. Moet ik halen voor je?
[..]
En dan met zo'n aanhangwagen
Babygeitjes ❤️ je zoon vraagt er straks een voor zijn verjaardag 🎂quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar zelfs met slecht weer is het te doen. Baby geitjes voeren, pannenkoeken eten, pony ritje is alleen niet binnen de rest is overdekt
Dat zijn leuke dingen om heen te gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. We gaan er wel vaker heen met hem. Ze hebben ook een overdekt stukje met hooi waar een glijbaan in zit en ze kunnen klimmen en klauteren.
Varkens borstelen kan ook nog. En met mooi weer kunnen ze rondscheuren op van die traptraktordingen
Ik ook niet.quote:
Z'n moeder roept al jaren dat ze een geit wilquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Babygeitjes ❤️ je zoon vraagt er straks een voor zijn verjaardag 🎂
Ik vind zo'n speelkraan stiekem zelf ook wel leuk...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de keuken. Moet ik halen voor je?
[..]
En dan met zo'n aanhangwagen
Ja, nog nooit gehad..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Ik ga wel zo verse gemberthee maken. Wil je ook?
Filosoofertquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Z'n moeder roept al jaren dat ze een geit wil
Ik ook, lekker happen zand wegdraaienquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind zo'n speelkraan stiekem zelf ook wel leuk...
Wat, wie zijn er nu weg danquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja users die op vakantie worden gestuurd
Die heb ik nog niet gezien daarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind zo'n speelkraan stiekem zelf ook wel leuk...
Waren het er zoveel dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja users die op vakantie worden gestuurd
Is goed.quote:
Neequote:
Robbie en pump volgens mijquote:
Ik zie geen streep staan dus het is weer voorbij tochquote:
Staat nog wel een streep door zijn naamquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie geen streep staan dus het is weer voorbij toch
Waarom zie ik die niet op mobiel 🤔🤔🤔quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat nog wel een streep door zijn naam
Dat zie je op mobiel ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zie ik die niet op mobiel 🤔🤔🤔
Omdat mobiel niet 100 % functioneert, schakel maar over naar desktopweergave, dan zie je hem welquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zie ik die niet op mobiel 🤔🤔🤔
Ik wel, zit je mobiel ofzo?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie geen streep staan dus het is weer voorbij toch
Ewa mattie alles lekkerquote:
netjes kerelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:12 schreef engine het volgende:
3e bakje gehad. Klaar met koffie voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |