Nadeel als ik met de auto ben zoals vandaag. Dan kom ik niet ver qua lopenquote:2000 is wel aan de magere kant ja. Op een thuiswerkdag haal ik 2500 ongeveer. Met lunchwandeltje.
Mootjequote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
En denk eraan, wel stap voor stap stappen... polonaise.
Ov reizen is wat dat betreft wel goed voor je. Op een dag dat ik in Eindhoven werk haal ik zo de 6000. Zonder lunchwandeltje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nadeel als ik met de auto ben zoals vandaag. Dan kom ik niet ver qua lopen
Ja precies.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ov reizen is wat dat betreft wel goed voor je. Op een dag dat ik in Eindhoven werk haal ik zo de 6000. Zonder lunchwandeltje.
Volgens mij zou vandaag droog blijven. Het weekend daarentegen wordt compleet ruk!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:56 schreef Koen66 het volgende:
hoop ook op eindelijk droog weer rond lunchtijd, kan ik ook ff een rondje doen
klopt, zondag helemaal weer nat en winderig. storm Ellen toch ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zou vandaag droog blijven. Het weekend daarentegen wordt compleet ruk!
Ja. Het houdt niet op...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zondag helemaal weer nat en winderig. storm Ellen toch ofzo
Godver wat nou weerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zondag helemaal weer nat en winderig. storm Ellen toch ofzo
Ik doe wel tevoren wat extra boodschappen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:09 schreef Karzai het volgende:
Is toch perfect zondag storm?
Lekker binnen blijven
heb je geen last van als je binnen blijftquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:12 schreef CherryLips het volgende:
O god schoolvakanties. Daar gaat de rust.
Nou dan lijkt deze Ellen niet op de Ellen die ik ken, als die langs is geweest kun je een nieuw bankstel kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:05 schreef Koen66 het volgende:
ah, ik lees dat Ellen een storm in een glas water is
Ben je niet in de war met Emmy?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dan lijkt deze Ellen niet op de Ellen die ik ken, als die langs is geweest kun je een nieuw bankstel kopen.
Wie?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Emmy?
weet je ook meteen waarom deze nog vrij wasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dafuq is dit voor ballentent hier. Ik ben aangeland op het hoofdkantoor, heb een volledig uitgeruste flexplek gevonden (Docking station, monitor, muis, tobo, alle kabels die je kunt verzinnen). En het enige dat werkt zijn het bureau en de stoel
Er zijn er nog zat vrij hoor, maar goed ik red me wel weer. Blijf niet aan de gang met alles aan en weer afkoppelen. Maa wel weer typischquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je ook meteen waarom deze nog vrij was
Fokke en Sukke: "Hee klojo, dit is ONZE flexplek!"quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een flexplek waar ik graag zit en waar alles werkt. En dus heb ik een briefje opgehangen dat de monitor niet werkt
BUDAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een flexplek waar ik graag zit en waar alles werkt. En dus heb ik een briefje opgehangen dat de monitor niet werkt
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
vanaf 11:45 tot donderdagquote:
Terug?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik denk dat ik morgen op de trein stap
en hoe lang heb je dan vrij?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K moet vandaag en morgen nog werken
quote:
Klinkt als plakkerige chocoladekoekjesquote:
Jij klinkt altijd plakkerigquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als plakkerige chocoladekoekjes
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als plakkerige chocoladekoekjes
Ik ben dol op jam. Al eet ik het zeldenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Verder eet ik die dingen nooit, net als andere smaken jam.
Dit, plus bosbessen en bosaardbeienquote:
of in een vlaaiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit, plus bosbessen en bosaardbeien
Maar dan bij yoghurt, want op brood vind ik het drie keer niks
Ik begeef me niet buiten dus je statement in onjuistquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil even melden dat het heerlijk is buiten
abrikozen is acceptabel als het een kruimelvlaai isquote:
Ja dan geldt dat niet voor jouquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik begeef me niet buiten dus je statement in onjuist
Kan niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil even melden dat het heerlijk is buiten
Ik hou niet van kruimelvlaaiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
abrikozen is acceptabel als het een kruimelvlaai is
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan geldt dat niet voor jou
Ik heb zin in noodles met garnalenquote:
Ik dacht dat het alleen vanmorgen nog even mooi zou zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk weer hier, straks lekker beschut in het zonnetje en uit de wind uitgebreid lunchen en bieren
quote:
iemand die een stopcontact nodig heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk zo'n monteur die voor jan lul komt voor een "kapotte" vaatwasser. De stekker hing eruit.
WELKE MONGOOL HAALT DIE STEKKER ER DAN OOK UIT
Serieus?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen vanmorgen nog even mooi zou zijn?
Vrijwel droogquote:
Je dochter?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk zo'n monteur die voor jan lul komt voor een "kapotte" vaatwasser. De stekker hing eruit.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey hey, wat zijn dat voor bourgondische taferelen? Het is een werkdag!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk weer hier, straks lekker beschut in het zonnetje en uit de wind uitgebreid lunchen en bieren
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja al ziet Buienradar er nu gunstiger uit dan drie uur geleden.
Weervrouwtjes dankie san.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrijwel droog
Het is wisselend bewolkt met nu en dan ook zon. Vanmiddag neemt de bewolking verder toe en vooral vanavond kan er in het noorden en noordwesten soms regen vallen. Het wordt circa 9 graden en er waait een matige tot krachtige zuidwestenwind. Aan zee is de wind hard, Morgen waait het nog wat harder. Het is overwegend bewolkt en er valt nu en dan wat regen of motregen. Het wordt 10 tot 12 graden. Zondag regent het geruime tijd.
als je een monteur belt voordat je zelf de stekker controleert heb je eigenlijk geen recht om anderen mongool te noemen..quote:
Ik zou zelf ook niet verwachten dat iemand de stekker eruit heeft gehaald, maar ik woon hier dan ook alleen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je een monteur belt voordat je zelf de stekker controleert heb je eigenlijk geen recht om anderen mongool te noemen..
We gaan het ook wel over werk hebben tijdens het bierenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey hey, wat zijn dat voor bourgondische taferelen? Het is een werkdag!
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je een monteur belt voordat je zelf de stekker controleert heb je eigenlijk geen recht om anderen mongool te noemen..
dan zou het wel raar zijn jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook niet verwachten dat iemand de stekker eruit heeft gehaald, maar ik woon hier dan ook alleen.
just my 2 centsquote:
Truequote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roosteren met wat belegen kaas, platgeslagen tomaatje en Italiaanse kruiden
is geen huisdierquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/abrKbEE
Moet zon beestje hebben
De horror.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Droog oud brood met pindakaas, zit je maandag nog te kauwen en te slikken.
ik zal jouquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan alles tot een huisdier maken
Ja gewoon cobra's aanschaffen voor de peutersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan alles tot een huisdier maken
Halsbandje erom en klaar?quote:
Ben je er wel gelijk van af.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon cobra's aanschaffen voor de peuters
en in de bench!quote:
Goddank hebben we die niet.quote:
Vanuit Groenland gezien, ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iets rechts van Groningen.
Ah vandaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Leesvoer voor de liefhebbers van vies, goedkoop en vet eten.
https://www.scientias.nl/(...)in-al-te-veranderen/
Wat is hagelsslag?quote:
hagelslag danquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat is hagelsslag?![]()
Je weet dat het in deze tijden mogelijk is om snel aan vers brood te komen he?
Zie je wel, ik kan er niets aan doen dat ik meer zin in bende krijg van bende eten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Leesvoer voor de liefhebbers van vies, goedkoop en vet eten.
https://www.scientias.nl/(...)in-al-te-veranderen/
Ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Accu is gewoon leeg omdat die auto niet is gebruikt
ja, dat is vrij raar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Is toch verre van logisch dat iemand een surfbord er weg haalt om later weer terug te zetten. Zij vind het vrij normaal allemaal
Ja vertel mij wat :pquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
jij gaat echt met rare mensen om ballie
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Jezus.
Kan je via app een nieuwe rekening openen bij de ING.
Moet je aangeven waarvoor je de rekening gaat gebruiken. Als je iets anders als salaris intoetst kan het dus niet meer via app en moet je op kantoor.
Wil je een afspraak maken kan dat niet binnen 2 weken.
service van banken wordt steeds minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Jezus.
Kan je via app een nieuwe rekening openen bij de ING.
Moet je aangeven waarvoor je de rekening gaat gebruiken. Als je iets anders als salaris intoetst kan het dus niet meer via app en moet je op kantoor.
Wil je een afspraak maken kan dat niet binnen 2 weken.
Nou vooruit...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan het ook wel over werk hebben tijdens het bieren
Nou ja ze hebben hier in kantoren maar blijkbaar te drukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
service van banken wordt steeds minder.
je kan blij zijn als ze uberhaupt nog een kantoor hebben waar je naar toe kan
Als je iets anders kiest zeggen ze dat het alleen op kantoor kan :pquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Waarom gaat het hun een reet aan wat je er mee gaat doen?
Gewoon Salaris invullen toch?
Er komt geld op.... Dat is het enige wat telt.
Gewoon witwassen drugsgeld invullen toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Waarom gaat het hun een reet aan wat je er mee gaat doen?
Gewoon Salaris invullen toch?
Er komt geld op.... Dat is het enige wat telt.
Ja die optie stond er ook maar durfde ik toch niet aanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon witwassen drugsgeld invullen toch?
Nu gaat er dus iemand anders dood in Nederland, monster.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Nu heb ik dus net online een overlijdensformulier ingevuld bij ziggo met de optie contract overnemen en vrees dat ik een typfout heb gemaakt in mijn rekeningnummer
Nee mijn rekening voor de afschrijvingquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu gaat er dus iemand anders dood in Nederland, monster.
Iemand anders laten betalen voor jouw amusement. Slimquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mijn rekening voor de afschrijving
Heet dit niet gewoon prostitutie?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand anders laten betalen voor jouw amusement. Slim
Helpquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
The fine art of making simple things into chaos
ja de overledene verhuist. Naar de hel of zo. Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Help![]()
Nu Dunea voor water. Staat er verhuizing doorgeven. Maar ik verhuis niet he. Wil gewoon dat contract overnemen. Maar bij Dunea noemen ze het contract overnemen van een overledene dus gewoon als verhuizen
Klinkt plausibelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dit niet gewoon prostitutie?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de overledene verhuist. Naar de hel of zo. Wat snap je niet?
Daar is het voor bedoeld toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
O, grappig. Het personeel luncht gewoon in het restaurant
Zeg je baas op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
K vroeg aan de dame van de helpdesk:
' hoe krijgt u dan door dat de persoon is overleden?'
' Ja omdat u het contract opzegt'
Kan je mensen bij dunea makkelijk doodwensen
Raarrrrr. Meestal moet je een kopie van de overlijdensakte overleggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
K vroeg aan de dame van de helpdesk:
' hoe krijgt u dan door dat de persoon is overleden?'
' Ja omdat u het contract opzegt'
Kan je mensen bij dunea makkelijk doodwensen
Heb ik tot nu toe niet hoeven doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raarrrrr. Meestal moet je een kopie van de overlijdensakte overleggen.
Zit er wat leuks tussen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
O, grappig. Het personeel luncht gewoon in het restaurant
Bizarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik tot nu toe niet hoeven doen.
Poteeto potaato. Wat voor instelling is het?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze voor personeel een kantine hebben?
WIJ ZIJN OOK MENSENquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze voor personeel een kantine hebben?
Het Museum voor Schone Kunstenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poteeto potaato. Wat voor instelling is het?
Die dingen als ze goed werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Jongens die vingerscanner is zo fucking smooth
Op die s8 was dat helemaal niet zo
Ja echt hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die dingen als ze goed werken.
Als ik een niet-geregistreerde vinger gebruik, pikt 'ie 'm in ieder geval niet. (Ook een Samsung hier)quote:
Hopelijk worden onze vingers dan niet gestolen :pquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik een niet-geregistreerde vinger gebruik, pikt 'ie 'm in ieder geval niet. (Ook een Samsung hier)
Fancy! Is dat goud in die schildering?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, beetje Byzantijns.
Nee, een goeie verzekering heeft geen limiet. Hoeveel betaal je?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
Is de keuken en badkamer ook onder de inboedel verzekering?
Staat nu een bedrag van 40 duizend is dat normaal?
Is dat het museum.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, beetje Byzantijns.
Bij voorkeur niet, ik heb mijn duimen nodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk worden onze vingers dan niet gestolen :p
14 euro per maand ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een goeie verzekering heeft geen limiet. Hoeveel betaal je?
*kijkt naar duimverzekering*quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet, ik heb mijn duimen nodig.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fancy! Is dat goud in die schildering?
Volgens mij betaal ik ook minder. Zou het eigenlijk niet weten, heb zo'n pakket.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik zou eens kijken of dat niet goedkoper kan
OKeequote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Museum voor Schone Kunsten
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, beetje Byzantijns.
Er is zoveel dat ik niet weet waar k op moet lettenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik zou eens kijken of dat niet goedkoper kan
Lekker bezig haagsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zitten we al aan de borrel?
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker bezig haags
https://www.ad.nl/den-haa(...)OlILdqIM2FUHBFKtAxXw
Ik betaal 11 euro voor inboedel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik ook minder. Zou het eigenlijk niet weten, heb zo'n pakket.
Ik niks, mijn kartonnen doos is niets waard.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik betaal 11 euro voor inboedel.
Heb jij goedkope inboedel danquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje vergelijken op Independerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is zoveel dat ik niet weet waar k op moet letten
Heb je een eigen risico?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boks.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niks, mijn kartonnen doos is niets waard.
Wat zat er vandaag op je bammetje?quote:
Worstquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat zat er vandaag op je bammetje?
Wat voor worst? Of maakt dat niet uit?quote:
Rookworst hahahahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor worst? Of maakt dat niet uit?
Ik betaal E 3,34 per maand, dekking 35k, geen eigen risico (behalve 200 bij stormschade).quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
die thaise die vermist was zit vast![]()
Voor wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
die thaise die vermist was zit vast![]()
Denk diefstal of drugsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs of de Koning een homofiel noemen, welke denk je?
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een eigen risico?
Zie bij de abn amro
Uw spullen zijn verzekerd tot ¤ 150.000 voor schade door o.a.:
Brand, rook, roet en ontploffing
Storm en bliksem
Diefstal
Vandalisme
Neerslag of uitstromend water
U heeft standaard geen eigen risico, behalve bij:
Schade door neerslag of uitstromend water, zoals een waterleiding die lekt: ¤ 220
Schade door storm: ¤ 220 bij huurders- of eigenaarsbelang. Bijvoorbeeld als u uw huis heeft gehuurd. Of als u een eigen appartement heeft. Dan heeft u een eigen risico bij alles wat u zelf aan uw huis heeft verbeterd. Maar die u bij een verhuizing niet mee kunt nemen
Heb deze zaak ook met enige verbazing gevold.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat een heerlijk avontuurlijk en wild continent is het toch.
https://www.ad.nl/buitenl(...)arresteerd~afbe4df1/
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt wat met Thailand he
Tobje had wel zin in een dropje, hij noemde haar mopje maar dat kostte hem zijn rechtse pariëtale lobje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb deze zaak ook met enige verbazing gevold.
De Nederlander heeft met Sarah Wairimu Kamotho een echte maneater te pakken gehad.
Ja. Ze weten toch alles.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Vult de belastingdienst in de vooringevulde aangifte die je per maart kan downloaden ook in of je een huis hebt?
Big brother.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Ze weten toch alles.
Nee. Let wel even op per welke datum ze de situatie willen weten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Vult de belastingdienst in de vooringevulde aangifte die je per maart kan downloaden ook in of je een huis hebt?
Ik had al belasting moeten betalen geloof ik dus ben een beete bang dat ik een boete krijg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Let wel even op per welke datum ze de situatie willen weten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Hoor net dat de thaise in het mannengedeelte van de gevangenis zit. Bekende van haar denken dat ze drugs heeft gestolen
En in Thailand zijn er daar zo veel van dat ze een derde vleugel in de gevangenis nodig hebben zeg jij?quote:
Zekerstewetenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En in Thailand zijn er daar zo veel van dat ze een derde vleugel in de gevangenis nodig hebben zeg jij?
Allemaal drug dealersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja want ze zijn allemaal crimineel natuurlijk
Is nog ver wegquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Vind dat Australische kindje ook wel een erg irritant hoofd hebben hoor
k moest huilenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Vind dat Australische kindje ook wel een erg irritant hoofd hebben hoor
Oh jeetje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed ook. Even daarvoor zag ik hoe ze een oude man aan het reanimeren waren op straat. Daar was ik best een beetje ondersteboven van
terugin het vet. Of even wat paneermeel eroverheenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij heb ik mijn vingerprint er af gedoucht. Hij doet het niet meer
Ah het paneermeel. Was dat vergeten iddquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
terugin het vet. Of even wat paneermeel eroverheen
Oh gatsiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zag er redelijk dood uit. Er liep bloed uit zijn neus.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak je maar tijd voorquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, kijken of een maatje van me tijd heeft voor een biertje vandaag of morgen
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch een vrouw voorquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is een paar maanden terug vader geworden, dus hij zal het wel druk hebben
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch een vrouw voor
Is dat Boedapest een beetje te doen voor een single white female?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voor een Roemeen/Hongaar is hij best modern.
Boedapest is een enorm veilige stadquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat Boedapest een beetje te doen voor een single white female?
Ach beetje ontspanning kan hij dan wel gebruikenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is een paar maanden terug vader geworden, dus hij zal het wel druk hebben
Ja, ik zou het niet weten als kinderloze neo-incel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach beetje ontspanning kan hij dan wel gebruiken
Kindvrij of kindloos?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou het niet weten als kinderloze neo-incel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |