Ja, maar zo voelt het niet, de twee die dicht in de buurt kwamen zie je hier voorlopig nog nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt hem nu wel binnen
Mwah dat wordt lastig. Maar niemand gaat jou meer inhalen nu. Dat staat wel vastquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar zo voelt het niet, de twee die dicht in de buurt kwamen zie je hier voorlopig nog niet
Wel wil ik meer dan Mario in halen, hopelijk gaat dat nog lukknn moet ik er nog 900 halen in 8 dagen
Kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah dat wordt lastig. Maar niemand gaat jou meer inhalen nu. Dat staat wel vast
Uh okequote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:24 schreef mario390 het volgende:
heb erder om 3 00 meer gepakt als in de downtime möglich is
Ik na 4uur.nu elke dag wekker zetten ik om 3 uur.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:24 schreef mario390 het volgende:
heb erder om 3 00 meer gepakt als in de downtime möglich is
Ik ga er van tussen. Met sommige bedoelt hij die nog gaan komen. Onder andere ik. Regelt hij met zijn vriendjes uit het andere topic, waaronder chufi. Nou latersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Oke Haags zegt nee nee nee dus ik luister![]()
![]()
![]()
O oke, meen je toch niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ga er van tussen. Met sommige bedoelt hij die nog gaan komen. Onder andere ik. Regelt hij met zijn vriendjes uit het andere topic, waaronder chufi. Nou laters![]()
Ja heb ze gevolgd in het andere topic. Denk zo ook aKboR gepakt. Stumper die Mario. Laters, wacht op mijn ban. En het interreseert mij geen moer haha. Punten pakken jij dot. Doeiiiiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, meen je toch niet.
Laters Plym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |