Het is vakantieweer dus wie weet?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens voor minder gebanned.
Vakantie is afgelopen hier (morgen dan).quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is vakantieweer dus wie weet?
Een zeikmod zal hooguit de op editten. Ban lijkt me niet. Misschien een note.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:45 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net af...mag dit wel dan?
Plaatje op verzoekaaan de OP toevoegen is toch niet echt modereren?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die mag niet moderen buiteb zijn eigen subforum
Denk het ook ja. Geen idee eigenlijk wat wel en niet mag. Blote tieten mag wel, maar verder ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Een zeikmod zal hooguit de op editten. Ban lijkt me niet. Misschien een note.
Heeft ie wel eens gedaan hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die mag niet moderen buiteb zijn eigen subforum
Cinderelladreamer haar nwe UI is toegevoegd, maar kan nog wat netter denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
wie hebben ze er nu weer bijgezet.
kloptquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Cinderelladreamer haar nwe UI is toegevoegd, maar kan nog wat netter denk ik.
Oneerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:49 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Geen idee eigenlijk wat wel en niet mag. Blote tieten mag wel, maar verder ook niet volgens mij.
Spaanse kraag was direct een ban. Dat sowieso.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:49 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Geen idee eigenlijk wat wel en niet mag. Blote tieten mag wel, maar verder ook niet volgens mij.
Is toch een medisch interessant plaatjequote:Op donderdag 20 februari 2020 22:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Spaanse kraag was direct een ban. Dat sowieso.
die kon flink zeuren jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ook plaatje van mij omdat poes ging zeiken
Zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is toch een medisch interessant plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |