even modje van tv vragen!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef F1gamer het volgende:
Kan iemand de OP updaten met memorabele afleveringen?
Die van vorige week hoort er ook tussen
Heb je een tekst die ik in de OP kan plakken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef F1gamer het volgende:
Kan iemand de OP updaten met memorabele afleveringen?
Die van vorige week hoort er ook tussen
Heb je een dm gestuurdquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Heb je een tekst die ik in de OP kan plakken?
Toestemmming van de buurman toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:14 schreef Gia het volgende:
Volgens mij mag een haag veel hoger worden dan de schutting en mag je overhangende takken, hoger dan 2.50 meter, niet weghalen.
In dit geval ging het echter om een boom waarbij het risico van afbrekende takken veel groter was, door stelselmatig onvakkundig snoeien waren er zgn. plakoksels ontstaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:31 schreef marzman het volgende:
[edit] klopt niet
Wel verrassend dat die Esdoorn weg moet, had ik niet verwacht. Bij windkracht 9 lijkt het me normaal dat er takken afbreken. Met afgelopen stormen heb ik mijn auto ook op een andere plek geparkeerd vanwege de bomen en het stadspark is zelfs afgesloten geweest door de gemeente.
Dan kun je ook alle dakpannen wel weg laten halen. Levensgevaarlijk bij windkracht 12.
thnxssquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TV / Mr. Frank Visser rijdt visite #7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |