SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebank duhhhhquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
Hoe komt die vrouw zo bruin zonder zon??![]()
klopt!, het hele internet vind ik.quote:
Coronavirus, digitale versie 1.0quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:58 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
klopt!, het hele internet vind ik.
Anders ik, tyfuszon!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:13 schreef Ole het volgende:
Met deze hete zomers ben ik blij met schaduw in mijn tuin..
even modje van tv vragen!quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef F1gamer het volgende:
Kan iemand de OP updaten met memorabele afleveringen?
Die van vorige week hoort er ook tussen
Heb je een tekst die ik in de OP kan plakken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:25 schreef F1gamer het volgende:
Kan iemand de OP updaten met memorabele afleveringen?
Die van vorige week hoort er ook tussen
Heb je een dm gestuurdquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Heb je een tekst die ik in de OP kan plakken?
Toestemmming van de buurman toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:14 schreef Gia het volgende:
Volgens mij mag een haag veel hoger worden dan de schutting en mag je overhangende takken, hoger dan 2.50 meter, niet weghalen.
In dit geval ging het echter om een boom waarbij het risico van afbrekende takken veel groter was, door stelselmatig onvakkundig snoeien waren er zgn. plakoksels ontstaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:31 schreef marzman het volgende:
[edit] klopt niet
Wel verrassend dat die Esdoorn weg moet, had ik niet verwacht. Bij windkracht 9 lijkt het me normaal dat er takken afbreken. Met afgelopen stormen heb ik mijn auto ook op een andere plek geparkeerd vanwege de bomen en het stadspark is zelfs afgesloten geweest door de gemeente.
Dan kun je ook alle dakpannen wel weg laten halen. Levensgevaarlijk bij windkracht 12.
thnxssquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TV / Mr. Frank Visser rijdt visite #7
https://www.wimhoogland.nl/frank-visser/quote:Op zondag 29 maart 2020 23:17 schreef falling_away het volgende:
Ik weet dat het een herhaling was net maar ik had die aflevering nog niet gezien. Wat was die Wim Hoogland een verschrikkelijk irritante gast.. met zijn new-age buddhism bullshit. Hij geeft niks om materiele zaken maar heeft wel een mooi huis in een schitterende omgeving waar hij zijn 'glaasje sjuderans' kan drinken op zondagochtend.
Hij zocht de conflicten echt op en stond totaal niet in zijn recht, ik was bijna aan het juichen dat hij geen gelijk heeft gekregen. Dat iemand nog met zo'n gast in zee wil gaan? https://www.wimhoogland.nl/
Als er iemand is die tegen al zijn eigen principes in druist is het wel die gladjakker.
Wat een creep! En deze mensen verdienen idioot veel geld met deze onzin.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:59 schreef FlokiPeaches het volgende:
[..]
https://www.wimhoogland.nl/frank-visser/
Hij heeft op z'n website zelfs een stukje staan over Mr.Frank Visser doet uitspraak.wat een droefheid. Je mag niet zo maar een etiketje op iemand plakken, maar die vent heeft een hoop narcistische trekjes
We spreken hier natuurlijk wel over sensatiezender SBS6. Ik sluit niet uit dat zijn verhaal deels klopt, en dat SBS zo gemonteerd heeft dat hij extra onsympatiek uit de verf is gekomen. Maar op basis van wat ik heb gezien en wat ik hem heb horen zeggen denk ik eerlijk gezegd niet dat SBS6 daar nu heel veel moeite voor heeft hoeven doen.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:59 schreef FlokiPeaches het volgende:
[..]
https://www.wimhoogland.nl/frank-visser/
Hij heeft op z'n website zelfs een stukje staan over Mr.Frank Visser doet uitspraak.wat een droefheid. Je mag niet zo maar een etiketje op iemand plakken, maar die vent heeft een hoop narcistische trekjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |