Interessant.quote:
^ Ditquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik verwacht dat de bomen mogen blijven staan, mits de bomendeskundige oordeelt dat de bomen gezond zijn, en zij tevens niet te dicht op de erfgrens staan. Bladeren van bomen in je tuin vallen niet onder onrechtmatige hinder, en er bestaat niet zoiets als recht op zonlicht in je tuin voor zover ik weet. Dit is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.
Echter...quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik verwacht dat de bomen mogen blijven staan, mits de bomendeskundige oordeelt dat de bomen gezond zijn, en zij tevens niet te dicht op de erfgrens staan. Bladeren van bomen in je tuin vallen niet onder onrechtmatige hinder, en er bestaat niet zoiets als recht op zonlicht in je tuin voor zover ik weet. Dit is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.
Je weet het nooit met die klootzak. Zul je zien, staan ze met Victor een beetje te wachten straks bij die bomen tot die komt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Anyway, zal wel een verdomd saaie aflevering worden zo na Pietje, godverdegodverdomme man!
Whehehe idd!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:14 schreef marzman het volgende:
[..]
Je weet het nooit met die klootzak. Zul je zien, staan ze met Victor een beetje te wachten straks bij die bomen tot die komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Al paniek COR subforum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, zag het net op de Brabant appquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:38 schreef 18.32 het volgende:
[..]EindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Bomen horen in het bosquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:42 schreef Tegan het volgende:
Geen groen in hun eigen tuin. Luie mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |