Dan moet je wat leuks posten!!quote:
Nee want zij wilde dat al betalen volgens mij. Hij eiste veel meerquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:56 schreef kalinhos het volgende:
Over die vrouw maar haar kubieke meters water zei Mr Frank Visser op een gegeven moment dat als het een rechtszaak zou worden, de kantonrechter haar maar zou veroordelen tot het betalen van de werkelijk geleden schade, 50 euro ofzo. Maar als de kantonrechter haar daartoe veroordeelt, dan heeft de tegenpartij dus gewonnen dus komen ook nog alle proceskosten voor rekening van de vrouw toch?
Als je moet betalen wat je wilt betalen dan heb je inderdaad gewoon de rechtszaak gewonnen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee want zij wilde dat al betalen volgens mij. Hij eiste veel meer
Hij eiste 128 euro geloof ik, zij had 50 aangeboden. Mr. Visser becijferde dat de werkelijke schade hooguit 35 euro geweest kon zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee want zij wilde dat al betalen volgens mij. Hij eiste veel meer
Ik heb hier een brief van mijn moe-hoe-derquote:
Echt he misselijk stelquote:Op zondag 5 april 2020 21:57 schreef Snowsquall het volgende:
Alles staat in de weg behalve hun eigen boom
Blijkt het straks allemaal aan die ene boom te liggen.quote:Op zondag 5 april 2020 21:57 schreef Snowsquall het volgende:
Alles staat in de weg behalve hun eigen boom
Kom vechten dan, dikke.quote:Op zondag 5 april 2020 22:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Wat een misselijk Brabo vrouwtje. Zo'n zuidelijke zeur.
Een tuin om te voetballen en dan oorlog om een paar bomen. Haar eigen bomen moeten wel blijven staan uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |