Best lekker, maar kan beter.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat wilt toch iedereen, ja toch, of niet dan.
Coke snuiven van een platte kont is alsof je aardbeien eet met ongezoete slagroom
Er zijn mensen die dat opwindend vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:01 schreef superniger het volgende:
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt .
Een beetje overdreven, afgaand op haar foto's.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik klik op de site van het AD en zie alweer een artikel over Miljuschka en haar coronakilo's. Zou dat mens het wel eens ergens anders over kunnen hebben dan vreten en moddervet worden? Ik vind haar viezig.
Ron Brandsteder gespot.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:36 schreef Harvest89 het volgende:
Er zijn mensen die dat opwindend vinden.
*insert Ron Brandsteder lachquote:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Instagram. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Instagram
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Lekker ding.quote:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Instagram. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Luipaard? Ik dacht eerder aan zeekoe.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[ instagram ]
[ instagram ]
https://www.instagram.com/p/CDTfNC-Jfrx/
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:16 schreef marsan het volgende:
[..]
Luipaard? Ik dacht eerder aan zeekoe.
Kennelijk is er toch niets mis met - en misschien zelfs nood aan de eerlijke foto's opzet van Miljuschka. Verder mij niet gezien natuurlijk met die scherpe knieën.quote:
Die enorme boerderij/landgoed waar ze woont moet ook betaald wordenquote:Op zondag 20 september 2020 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Toch wel typisch dat ze al voor weight watchers werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop