quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Mjoah, al kan ik hem wel begrijpen. Als je ziet hoe er uitgegaan wordt en dan tot 0600 uur in de ochtend, mwoah!quote:
Jaloerse, wantrouwende en onzekere types. Meh...quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:09 schreef RickoKun het volgende:
Mjoah, al kan ik hem wel begrijpen. Als je ziet hoe er uitgegaan wordt en dan tot 0600 uur in de ochtend, mwoah!
Dat miste ik net, wat is er gezegd?quote:
Hij vond het not done als ie een relatie heeft dat zn geliefde dan nog uitgaatquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat miste ik net, wat is er gezegd?
Dat ze niet alleen mag uitgaan met haar vriendinnen en al helemaal niet tot 06:00 in de ochtend.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dat miste ik net, wat is er gezegd?
Mja, echt zo'n stereotype moslim. Meisje moet gewoon braaf aan de ketting. En zelf natuurlijk wel alles kunnen laten en doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
4 of 6 scheelt toch niks? 4 uur is ook niet vroeg. Wat is het verschil dan
En zelf lusten de mannen er pap van, dat contrast is wat mij dan stoort, meten met twee maten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mja, echt zo'n stereotype moslim. Meisje moet gewoon braaf aan de ketting.
Verschrikkelijke figuren, allebeiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die twee homo’s vind ik wel een leuk setje. (Ik ben later ingeschakeld dus loop achter)
Bedoelde die eerste vrouw die Gergio bijna op de bek paktequote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:45 schreef Snowsquall het volgende:
64 en nog stewardes? Bij Max airlines of zo.
Zag er anders wel erg goed uit voor 64quote:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Zag er anders wel erg goed uit voor 64
Nee thanx!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:40 schreef NoCigar het volgende:
Iemand dit al gezien! (Ik zie hetnet pas) https://www.volkskrant.nl(...)Vo_DAFilLMQona_eFHyc
Mooi stukkiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:40 schreef NoCigar het volgende:
Iemand dit al gezien! (Ik zie hetnet pas) https://www.volkskrant.nl(...)Vo_DAFilLMQona_eFHyc
Leuk artikel en ja, je weet dat als je aan een TV-programma meedoet het gestuurd, geproduceerd, gemanipuleerd en verknipt gaat worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:40 schreef NoCigar het volgende:
Dit. Nogal naïef om te denken dat het echt is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk artikel en ja, je weet dat als je aan een TV-programma meedoet het gestuurd, geproduceerd, gemanipuleerd en verknipt gaat worden.
Channel 4 website. Ja ze kwamen elkaar tegen in de trein toen ze op weg waren naar London voor het programma lol.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:40 schreef imgoddamnugly het volgende:
Hallo, even een off topic stukje tussendoor als dit niet erg is. Ik zag laatst op youtube een UK aflevering. En daarin kwamen een jongen en meisje daten en die jongen herkende dat meisje meteen van de nacht ervoor in het hotel. En ze hadden mekaar zeer goed leren kenen zeg maar. En dat meisje ontkende steevast. Ik vond dit zo lachen gieren brullen. Maar ik kan het niet terugvinden. Help?
Dealquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
Dan liever die Limburgse, zolang ze d'r mond maar dicht houdt.
Heb het gesprek niet gevolgd maar woont ie nog bij z’n ouders?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ongelofelijk uitgezakte saaie sexloze man die kale Limburger.
Nogal ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ongelofelijk uitgezakte saaie sexloze man die kale Limburger.
Net als:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Die man had de uitstraling van een bloemkool.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:14 schreef Szura het volgende:
Limbo track record
- Legofan
- Bloem op de kop gegeven
- Bijna gehuild vanwege geen contact met z’n kinderen
- Depressief verteld dat ie uit eenzaamheid maar een kat kocht
- Verteld hoe hij z’n huwelijksaanzoek deed
Je hebt nu je kans gemist ben ik bang.quote:
Ik vind hem wat irritant en hij lacht kut.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt nu je kans gemist ben ik bang.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Wtf deze vrouw .. lijkt wel een demoon.
Je hebt d'r gedaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:35 schreef tntkiller het volgende:
is er een site waar je wat oudere afleveringen kan zien?
ik zoek deze van vorig jaar
[ afbeelding ]
(ik heb hem per ongelijk gewist van mijn HD recorder. om privé redenen wil ik deze aflevering opslaan voor mijn verleden foto's en video's compleet te houden.)
Wordt vast wel weer herhaald in off-season.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:40 schreef tntkiller het volgende:
[..]
uh nope![]()
laten we zeggen, "we hebben een geschiedenis"
Dit is toch ook First Dates?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef freaky40 het volgende:
Weer een heerlijke aflevering gisteren. Blijft vermakelijk om te kijken en zoveel leuker dan First Dates wat allemaal zo eenzijdig is.
Ja zie het, zal mij op moeten geven voor npo - plus, nou ja de eerste maand is gratis en daarna kan je hem stop zetten...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wordt vast wel weer herhaald in off-season.
Als je npo start Plus hebt kan je m terugkijken: https://www.npostart.nl/first-dates/BNN_101378960/fragments
Die blonde krullebol.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:12 schreef Szura het volgende:
Wat een kleuterhoofd heeft die linkse gay
50 pond per paar?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:32 schreef RipCity het volgende:
https://www.facebook.com/(...)VH2DbXzdn-&__tn__=-R
binnenkort first dates manchester. Tokkie gehalte dus omhoog
25quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
50 pond per paar?
Hoeveel krijgen de Nederlandse deelnemers?
Hoe weet je dat? Nagevraagd of ken je iemand die dat ontving bij deelname?quote:
Stond in het krantenartikel en werd verteld in de dating podcast waar iemand vertelde hoe alles verliep tijdens de opnames.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Nagevraagd of ken je iemand die dat ontving bij deelname?
Welke?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:40 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Met die arm wil je toch niet afgetrokken worden zeg
Haar date heeft zijn hele nek vol zittenquote:
Next level awkward.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kan die oudere vrouw ongemakkelijk kijken
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kan die oudere vrouw ongemakkelijk kijken
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Smurfenblauwe-zilverachtige hakken. Mijn God zeg
Ik kwijl bij elke Porsche, maar toch niet in deze kleur, mijn hemelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smurfenblauw is alleen leuk op een Porsche of zo.
Alleen matched z'n uiterlijk niet helemaal met z'n innerlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat tattooman wel wat vrouwen in de DM ziet sliden na deze aflevering.
Maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen matched z'n uiterlijk niet helemaal met z'n innerlijk.
Een bad boy heeft geen zacht karakter. Anders is het geen bad boy.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dat hoeft toch ook niet?
Trekt misschien veel vrouwen aan. Een badboy met zacht karakter.
Bad boy uiterlijk bedoelde ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Een bad boy heeft geen zacht karakter. Anders is het geen bad boy.
omdat ze nie wies isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:16 schreef Nine. het volgende:
Waarom laat je je arm bijna helemaal zwart tatoeëren?
Jeps, nog even geduldquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, momenteel moeten we het hier maar mee doen.
Nieuw seizoen is weer begonnen. Kan je op C4 kijken.quote:
Bedankt! Ik kijk echter wel graag comfortabel naar Nederlandse tv, haha, snap je?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nieuw seizoen is weer begonnen. Kan je op C4 kijken.
De Nederlandse versie lijkt iets te veel gefocussed op 'speciale gevallen' en ongemakkelijke toestanden. Jammer.quote:
Purmerend toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor. Waar woont deze jongen uit Iran?
Thanks, ik twijfelde even.quote:
En als hij zestig is roept hij nog hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:54 schreef DKUp het volgende:
Ze moet iets meisjesachtigs hebben, alarm bellen rinkelen....
Bij haar zou ik al rennen voordat ze iets gezegd heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Bij het woord Zundert moet je eigenlijk al rennen.
Misschien zijn ze de ideale match.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Bij haar zou ik al rennen voordat ze iets gezegd heeft
Hopelijk slaat ie alle docu's over het Derde Rijk over...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:03 schreef Kriegel het volgende:
Waarom ben je vegan?
Ja, docu op Netflix gekeken en toen was ik vegetarisch.
Dit kun je idd wel zeggen, ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Ze hebben wel weer wat typetjes weten te verzamelen
Dat ook jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk slaat ie alle docu's over het Derde Rijk over...
Geen idee, maar echt een ijskoud wijf man.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik met zo'n datepartner ook wel zijn
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:13 schreef Buitendam het volgende:
Split dan gewoon als je weet dat je geen date meer wilt.
En ze had nog gezegd dat haar zaakje gesloten was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:15 schreef DKUp het volgende:
Hij (48) wil graag nog een kindje, zij niet uhhhhh...
Wat een flutprogramma is het dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:15 schreef DKUp het volgende:
brrr op je 48e nog een kind willenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:15 schreef DKUp het volgende:
Gebeurt nog zat hoor..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
brrr op je 48e nog een kind willen![]()
moet er echt niet-aan-denken
ja dat snap ik, maar zelfs als ik een 24e jarige chick zou daten op mijn 48e dan nog zou ik geen vader willen worden op die leeftijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gebeurt nog zat hoor..
Meestal is zij dan wel jonger
Het terugkijken waard dus?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:14 schreef DKUp het volgende:
Wat een aflevering vol ongemakkelijke dates.....
Ze beginnen om 10 uur ‘s ochtends met de opnames!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne dag nog
Wordt dit nog steeds net als het eerste seizoen ook gewoon heel vroeg overdag opgenomen?
Lekker. Om 10 uur 's ochtends even een driegangenmenu wegstouwen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:52 schreef RipCity het volgende:
Ze beginnen om 10 uur ‘s ochtends met de opnames!
Ah, echt sfeerverhogend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze beginnen om 10 uur ‘s ochtends met de opnames!
Ik zie een kale man, heb ik de eerste gemistquote:
Ik doelde ook op die kale man.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een kale man, heb ik de eerste gemist
Heb je een bingo kaart?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |