Gaat soms echt om niksquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schutting onderhoud schuur en een oude zure vent
Vergeet het vrije zij-uitzicht nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schutting onderhoud schuur en een oude zure vent
Ik heb zo'n zeikerd als buurvrouw gehadquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zou er maar naast wonen :s
Ja daar wordt je niet vrolijk van.. Ik gok dat die binnen een maand aan die maximale boete van ¤20.000 zitquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zou er maar naast wonen :s
Dit is mijn bolk en daar moet u het mee doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom zal er vast nog wel eens een uitspraak over dts ruzie komen
lolquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit is mijn bolk en daar moet u het mee doen.
Is er geen hogere bolk?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit is mijn bolk en daar moet u het mee doen.
Ik hoop voor die mensen dat hij zo snel mogelijk de pijp uitgaat en dat die toch wel normale dochter en zij een leuke burenrelatie krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja daar wordt je niet vrolijk van.. Ik gok dat die binnen een maand aan die maximale boete van ¤20.000 zit
kijk jij expeditie ookquote:
Ja, zou voor iedereen het beste zijn..quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop voor die mensen dat hij zo snel mogelijk de pijp uitgaat en dat die toch wel normale dochter en zij een leuke burenrelatie krijgen.
Gaat wel ver idd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je kan wel in bolksatie gaan. Gedoe.
Alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |